return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Gigi D'agostino... (pg. 2)
View this Thread in Original format
TimeportE
quote:
Originally posted by DJ Bazz
*zucht*, ach ja n00bs, ze zullen het hopelijk vanzelf wel afleren

nu je toch bezig bent mensen in hokjes te stoppen, zorg eerst maar eens dat je eigen naam mag bepalen voordat je mensen n00b noemt ;):p:D
en over het onderwerp.. ja je kan wel door blijven gaan met zeuren over commercieele meuk.. als je der over blijft zeuren (en dan niet iemand perse aangekeken) dan maak je niemand der blijer mee.. :)
Donna
quote:
Originally posted by TimeportE

nu je toch bezig bent mensen in hokjes te stoppen, zorg eerst maar eens dat je eigen naam mag bepalen voordat je mensen n00b noemt ;):p:D
en over het onderwerp.. ja je kan wel door blijven gaan met zeuren over commercieele meuk.. als je der over blijft zeuren (en dan niet iemand perse aangekeken) dan maak je niemand der blijer mee.. :)


HEHE the master has spoken,goeie reply Time,niks meer aan toe te voegen *case closed*:o
!_PeTrUs_!
Echt lache dit weer haha.

/me heeft schrik!!!


ProFeeTruS says: -={ Gigi m*therf*cking OWNS J O E!!!!!!!! }=-

LOL, je hebt helemaal gelijk TimeportE. Laten we t nou maar gewoon over TRANCe houden en niet telkens dat gezeik hebben (ofzo)
Tha Force
Heel ff btw maar Techno Fes 2 is al uit!!!
Maar dis wel een heel errug useless Thread over Gigi D'agostino...:S Waar gaat et heen met deze wereld;)
(lijkt me ook wel lachuuh om die akoustische versie te horen!!)
DJ Bazz
quote:
Originally posted by TimeportE

nu je toch bezig bent mensen in hokjes te stoppen, zorg eerst maar eens dat je eigen naam mag bepalen voordat je mensen n00b noemt ;):p:D
en over het onderwerp.. ja je kan wel door blijven gaan met zeuren over commercieele meuk.. als je der over blijft zeuren (en dan niet iemand perse aangekeken) dan maak je niemand der blijer mee.. :)


ff uitleggen wat ik precies bedoel:

ten eerste:
ik weet niet hoe jij dit trancewereldje bent ingerold, maar toen ik nog klein was luisterde ik eerst nog naar de commerciële meuk, maar omdat ik trance wat interessanter begon te vinden, ging ik op zoek naar 'het echte werk'. Dus meer richting de muziek die de meeste mensen op dit forum leuk vinden. toen ik dat wat meer ontdekte begon ik de commerciële steeds minder te vinden en nu dus dikke bagger. vandaar dat ik de desbetreffende(n) n00bs noem.

ten tweede:
ik post hier misschien weinig of veel, dat moet je zelf maar uitmaken, maar dan slaat het natuurlijk nergens op dat je, als je je naam mag bepalen, ineens geen n00b bent of minder n00b bent, puur omdat dit gebaseerd is op je post count. ik noem hen dan ook vooral n00bs zoals ik het hierboven had beschreven.

je had verder wel gelijk dat ik hen misschien te snel in hokjes had geplaatst, maar ik wilde dit ff kwijt. ik hoop dat dit nu wat duidelijer is enneh verder zand erover. ik heb genoeg erover gezegd enneh als je er niet mee eens bent, PM me maar. ik ga geen woorden meer vuil maken aan deze thread.
TimeportE
quote:
Originally posted by DJ Bazz
ten tweede:
ik post hier misschien weinig of veel, dat moet je zelf maar uitmaken, maar dan slaat het natuurlijk nergens op dat je, als je je naam mag bepalen, ineens geen n00b bent of minder n00b bent, puur omdat dit gebaseerd is op je post count. ik noem hen dan ook vooral n00bs zoals ik het hierboven had beschreven.

het was ook maar een grapje (zie smileys) :):happy2:
DJ Bazz
quote:
Originally posted by TimeportE

het was ook maar een grapje (zie smileys) :):happy2:


wheheheheh, ik zo'n vet lulverhaal bedenken, had die smiles niet gezien en die replies van donna en petrus neigden wel naar waarheid, dus ik dacht...
Donna
Mja maar ik meen altijd wat ik zeg,en als jij idd ppl noobjes wilt noemen terwijl je zelf nog nat achter je oren bent gaan mijn nekharen wel ff overeind staan jah,en nee geen smilie
DJ Bazz
quote:
Originally posted by Donna
Mja maar ik meen altijd wat ik zeg,en als jij idd ppl noobjes wilt noemen terwijl je zelf nog nat achter je oren bent gaan mijn nekharen wel ff overeind staan jah,en nee geen smilie


ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ik vind niet dat als je 500+ posts hebt ineens geen n00b meer bent. zolang je dat nog niet bereikt hebt ben je misschien wel n00b op dit forum (volgens sommigen), maar dat zegt nog niets over je n00b-status in de 'trancewereld'.

ja mensen ik weet dat dit misschien gezeur is voor sommigen, maar ik wil dit toch ff hebben uitgepraat.
AlFerox
quote:
Originally posted by DJ Bazz


ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ik vind niet dat als je 500+ posts hebt ineens geen n00b meer bent. zolang je dat nog niet bereikt hebt ben je misschien wel n00b op dit forum (volgens sommigen), maar dat zegt nog niets over je n00b-status in de 'trancewereld'.




gast, lees anders ff je eigen sig!
of je nou naar Gigi luistert of naar Johan Gielen (ahum) je bent allemaal even l33t! (of n00b :p)


dusseh.. RIESPEKT! :cool: :happy2:

Optimus
ik ben ook een no0o0o0o0ob:D:D:D
rellivisit
quote:
Originally posted by Optimus
ik ben ook een no0o0o0o0ob:D:D:D


En wat is de rest dan???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement