return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Uitgaansleven in Utrecht (pg. 2)
View this Thread in Original format
Eye-Riz
quote:
Originally posted by ahp2002

hmm beetje vage site... ik wil data's en line-up zien!! :D het idee is wel goed. maar wat ik wil is elke week een lekkere set horen om de hoek (woon in het centrum).
enne, die acid, techno feesten hoeven van mij niet. ik ben meer een emotioneel melodieënmannetje, snif. Toch bedankt voor de tip eyeriz en laat het ff weten als er weer een feestje is..
cheers
tim aka ahp

data (meervoud van datum) krijg je zodra er een feest is. Voorlopig hebben we een zomerstop. Line up zal je niet veel boeien omdat er nooit bekende DJ's draaien. Wat niet wil zeggen dat er geen goede muziek is. Is gewoon ons principe.
Over acid en techno: ik ben bang dat je precies de verkeerde dingen van de site plukt. Als je er nog niet geweest bent, zou ik zeker niet oordelen over de techno en acid kant...
Zoals gezegd, Nexus is GEEN trance-feest, maar ook geen techno- of acid feest. Het is een HOUSE feest, waarbij het gaat om de avond en de muziek, wat voor stijl dat ook mag zijn.
Maar goed, de mensen die we zoeken komen wel, en de rest gaat ergens anders heen. :)
Optimus
WE Nexus!

van jou ook hoor Eye:D:D:D
Eye-Riz

Jappio
quote:
Originally posted by Eye-Riz

Zoals gezegd, Nexus is GEEN trance-feest, maar ook geen techno- of acid feest. Het is een HOUSE feest, waarbij het gaat om de avond en de muziek, wat voor stijl dat ook mag zijn.
Maar goed, de mensen die we zoeken komen wel, en de rest gaat ergens anders heen. :)

Ik kom volgende x ook (in tegenstelling tot 6 pack, waar ik ook wilde komen maar nie kwam ;))

LTR :D
ahp2002
Eye-riz ik snap je even niet meer.

ik zeg: in utrecht is t nix qua trancefeesten

jij: ahum, www.nexusparties.nl

vervolgens roep je dat t een housefeest is! tsja...ik heb t over trancefeesten
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement