|
Uitgaansleven in Utrecht (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by ahp2002
hmm beetje vage site... ik wil data's en line-up zien!! :D het idee is wel goed. maar wat ik wil is elke week een lekkere set horen om de hoek (woon in het centrum).
enne, die acid, techno feesten hoeven van mij niet. ik ben meer een emotioneel melodieënmannetje, snif. Toch bedankt voor de tip eyeriz en laat het ff weten als er weer een feestje is..
cheers
tim aka ahp |
data (meervoud van datum) krijg je zodra er een feest is. Voorlopig hebben we een zomerstop. Line up zal je niet veel boeien omdat er nooit bekende DJ's draaien. Wat niet wil zeggen dat er geen goede muziek is. Is gewoon ons principe.
Over acid en techno: ik ben bang dat je precies de verkeerde dingen van de site plukt. Als je er nog niet geweest bent, zou ik zeker niet oordelen over de techno en acid kant...
Zoals gezegd, Nexus is GEEN trance-feest, maar ook geen techno- of acid feest. Het is een HOUSE feest, waarbij het gaat om de avond en de muziek, wat voor stijl dat ook mag zijn.
Maar goed, de mensen die we zoeken komen wel, en de rest gaat ergens anders heen. :) |
|
|
| Optimus |
WE Nexus!
van jou ook hoor Eye:D:D:D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Zoals gezegd, Nexus is GEEN trance-feest, maar ook geen techno- of acid feest. Het is een HOUSE feest, waarbij het gaat om de avond en de muziek, wat voor stijl dat ook mag zijn.
Maar goed, de mensen die we zoeken komen wel, en de rest gaat ergens anders heen. :) |
Ik kom volgende x ook (in tegenstelling tot 6 pack, waar ik ook wilde komen maar nie kwam ;))
LTR :D |
|
|
| ahp2002 |
Eye-riz ik snap je even niet meer.
ik zeg: in utrecht is t nix qua trancefeesten
jij: ahum, www.nexusparties.nl
vervolgens roep je dat t een housefeest is! tsja...ik heb t over trancefeesten |
|
|
|
|