|
בעיה חמורה שנתקלתי בה
|
View this Thread in Original format
| MASTERsplinter |
תגידו מזל טוב רכשתי אייפוד..
עכשיו אני בבעיה
אני מנסה להרכיב 8 שעות של קטעים טובים וישנים
כל הקלאסיקות של פעם ועד היום מ99 ועד עכשיו
מסובך לי..
למה?
כי כל החומר הישן שלי נמחק מזמן ואני צריך להוריד את הכל
הקטע שאפילו את השמות אני לא זוכר
יש מצב שתעזרו לחבר ותיק?
פשוט זרקו את כל ההפצצות הכבדות
כל הטראקים האלו שגורמים לנו לגרגר בשמחה כשאנחנו נזכרים בהם במסיבות ובכדורים הנלווים.
ואלו מכם שאולי בקטע של רגאי אני עושה מסיבת יומולדת רגאי טראנס (בעיקר רגאי) במקום קטן וחמוד בצפון. |
|
|
| hypotenuse |
חבר שלי אמר לי שהוא הוריד טורנט של איזה 2 ג'יגה שמכיל את כל הקטעים החזקים מ99 עד 2004 או משהו כזה..
מציע לך לחפש משהו כזה |
|
|
| Vortex_SA |
שמע, תן כיוון הקטעים שאני אהבתי הם לא בהכרח הקטעים שאתה אהבת... קיצר איזה סגנון אתה אוהב? אני אנסה לדלות שמות ככה מהזכרון...
וספר עוד על המסיבה נשמע לי טוב.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
טוב אני פשוט אזרוק מה שעולה לי בראש בנתיים בתקווה שיהיה לך משהו להתחיל איתו
Veracocha - Carte Blanche
Rank 1 - Airwave
Madonna - What It Feels Like For A Girl (Above $ Beyond Remix)
Aurora - Ordinary World (Above & Beyond Remix)
Moby - Why Does My Heart Feel So Bad (Ferry Corsten Remix)
4 Strings - Into The Night
System F - Out Of The Blue
System F - Exhale
Gouryella - Gouryella
Ferry Corsten - Innercity 99 [CD] - קצרה היריעה מלהכיל את אוסף הקטעים המדהימים שיש שם...פשוט לחפש את הדיסק כולו
Perpetouos Dreamer - Sound Of Goodbye (Above & Beyond Remix)
Fire & Ice - Souvenir De China
Ralphie B - Massive
Push - The Legacy
Dumonde - Never Look Back
Lange - Follow Me
Dumonde Vs. Lange - Memory
Thrillseekers - Synaesthesia
Hydra - Affinity
Shane - Too Late To Turn (Armin Van Buuren Remix)
William Orbit - Barbers Adagio For Strings (Ferry Corsten Remix)
Accadia - Into The Dawn (Original & James Holden Remix!!!)
James Holden - Horizons (Way Out West Remix)
אם אני אתאמץ אני אמצא עוד אבל זה טוב להתחלה...יש הרבה שזכרתי דווקא מ-2001-2002 ופחות מ-99 אבל גם זה יעזור אני מקווה |
|
|
| Boaz |
Veracocha - Carte Blanche
הטראק האהוב עליי בכל הזמנים,
מחפש בנרות את הגירסא שנפתחת עם הקריין של השדה תעופה של ברצלונה,
הייתי שם לפני שנתיים,
איך שנחתתי שמעתי את הקריין והתחלתי לרקוד בשדה תעופה
:happy2: |
|
|
| manor |
בחגיגות 5 שנים של asot הייתה שעה אחת של קלאסיקות מכל הזמנים.
מאוד מאוד אבל מאוד מומלץ.
זה פרק מספר 250 , אפילו אם לא תוריד אותו, אתה יכול להסתכל על הפלייליסט.
קישור לא הצלחתי למצוא לך, אבל הנה הפלייליסט:
01. Solar Stone - Seven Cities (Armin van Buuren Remix)
02. Chicane - Saltwater
03. Ridgewalkers Feat. El - Find (Andy Moor Remix)
04. Solarstone - Solarcoaster (Midway Remix)
05. Yahel - Voyage
06. Rank 1 - Airwave
07. Paul Van Dyk - For An Angel (E-Werk Club Mix)
08. Chicane Feat. Maire Brennan - Autumn Tactics (Thrillseekers Remix)
09. Rapid Eye - Circa Forever (R.E. Remix)
10. Above & Beyond Pres. Oceanlab - Satellite
11. Three Drives On A Vinyl - Greece 2000
12. Delerium Feat. Sarah McLachlan - Silence (Tiesto's "In Search Of Sunrise" Remix)
13. Moogwai - Viola (Armin van Buuren Remix)
14. Way Out West - Killa (Orkidea Remix)
15. Tiesto - Suburban Train
16. Sonic Inc - The Taste Of Summer (Fire & Ice Vital Remix)
17. The Quest - C-Sharp
18. Energy 52 - Cafe Del Mar (Three N One Remix)
19. Marco V - Simulated
20. Jonas Steur - Castamara
21. Veracocha - Carte Blanche
22. Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (Rising Star Mix)
בכל זאת אני ממליץ לך להוריד את התוכנית הזאת, כי לדעתי ולדעת רבים זאת התוכנית הכי טובה בכל הזמנים. |
|
|
| Boaz |
Chicane Feat. Maire Brennan - Autumn Tactics
יש לי גירסת צ'יל מדהימה של הטראק הזה.
Way Out West - Killa (Orkidea Remix)
(במחוז שלנו, רק קילה המקורי תופס (עם הארבע וחצי דקות פתיחה
Paul Van Dyk - For An Angel (E-Werk Club Mix)
בחזרה למחוז, רק המקורי ממצעד האהבה בברלין תופס
Tiesto - Suburban Train
.מה להוסיף ? הלוואי שיחזור להפקות האלה.. ומהר
Marco V - Simulated
.הגיע הזמן לביקור שלו בישראל, אושן 13 בדרך |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Boaz
Marco V - Simulated
.הגיע הזמן לביקור שלו בישראל, אושן 13 בדרך |
וכשזה יקרה אתה תתלונן שאין כאלה מסיבות בצפון...
מרקו וי היה פה כמעט כל שנה ב-6 שנים האחרונות.
ואתה ידידי מתחיל להזכיר בפרק זמן קצר חבר פורום מיתולוגי כאן שמדי פעם מגיח להגיד שלום ועונה לשם סאבי10
איש התירוצים שמעולם לא נראה במועדון |
|
|
| Boaz |
אני בחיים לא אפסיק להתלונן,
אל תשאל איזה קיפוח זה.
ויש מצב שתראה אותי באיזה מועדון בתקופה הקרובה,
פשוט מצב המזומנים על הפנים. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Boaz
פשוט מצב המזומנים על הפנים. |
יש בחירות בקרוב...תראה להם מה זה :) |
|
|
| Boaz |
יש מצב שנגייס איזה כמה אנשים ונשדוד איזה בנק דואר,
לצאת בסופ"ש זה עסק לא זול. |
|
|
|
|