return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
(אנטי וירוסים (עדיין לא סלחתי ליתושים
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
חשבתי על זה והגיע הזמן להתחמש...
מהו האנטיוירוס הכי טוב?!

חשבתי על נורטון אבל הטכנאי אמר לי רק לא נורטון
והמליץ על אלאדין...

:conf: :conf: :conf:
Djsamorai
כל אחד והעדפות שלו...
למה אתה מחפש אנטי וירוס ??
לאינטרנט או בכללי ?
Djsamorai
אני משתמש בנורטון החדש ..
לא מבין למה לא ..
הוא ממש פצצה ..
מיתעדכן לבד ..
יש לו גם FIRE WALL
יש לך תוכנה שאתה יכול להוסיף שאתה יכול ליבנון הגנה מישלך ..
יש מלא אופציות בנורטון ..
יש לו גם אפשורת להוסיף דבר כזה שמתקן לך קבצים פגומים בראגסטרי
ועוד כמה אפשריות ..
Agent-Fire
גם לי יש את הנורטון החדש
2002 (version 8)
אין לי כח להתקרב לאחרים למה נורטון זה כבר בדוק ב100 אחוז...
MoSH_MaN
נורטון 2002

זהו
arik
נורטון 2002 המלא במאה אחוז
וגם אם האלאדין הזה טוב למרות שאני לא יודע שאת זה
כמה כבר הבדל יש
עובדות הנורטון עובד ותמיד עבד כמו שצריך
וניקה לי כל וירוס שהיה לי!!
oren_naor
יש מאיפה להוריד את נורטון 2002
Dj Moriano
quote:
Originally posted by arik
נורטון 2002 המלא במאה אחוז
וגם אם האלאדין הזה טוב למרות שאני לא יודע שאת זה
כמה כבר הבדל יש
עובדות הנורטון עובד ותמיד עבד כמו שצריך
וניקה לי כל וירוס שהיה לי!!


לי לא.... הייתה לי תולעת והנורטון לא הצליח "לרפא" את המחשב שלי אז הייתי חייב לפרמט....
Djsamorai
קבל גבר
http://updata.soyou.com/soft/stcsr/rj/sdgj/na2002.rar
זה הנורטון עצמו ..
תתקין גם את זה
http://download.zjg.jsinfo.net:88/s.../tc_nsw2002.rar

אם אתה רוצה יש שם כל מיני תוספות לנורטון ..
אלה הכי מומלצות ..
אבל כנס תיראה אולי תימצא משהו שישמש אותך ..
http://www.zoomzoom.up.co.il/
oren_naor
quote:
Originally posted by Djsamorai
קבל גבר
http://updata.soyou.com/soft/stcsr/rj/sdgj/na2002.rar
זה הנורטון עצמו ..
תתקין גם את זה
http://download.zjg.jsinfo.net:88/s.../tc_nsw2002.rar

אם אתה רוצה יש שם כל מיני תוספות לנורטון ..
אלה הכי מומלצות ..
אבל כנס תיראה אולי תימצא משהו שישמש אותך ..
http://www.zoomzoom.up.co.il/


תודה גבר...

DjChook
quote:
Originally posted by oren_naor
יש מאיפה להוריד את נורטון 2002


טמבל
למה לא ביקשת ממני ?
Segev
chook
אתה רק יורד עליו או גם מרביץ לו?
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement