|
?בלתי נסלח - עם או בלי ארמין
|
View this Thread in Original format
| uzi |
את הטראק
Armin van Buuren Feat. Jaren- Unforgivable
אתם בטח מכירים.
אבל האים שמעתם את הגרסה
Jaren & Eller van Buuren- Unforgivable (Acoustic)
צפו והאזינו כאן:
http://www.armadamusic.tv/11758362/...ble/upright/van
נראה לי שבלי ארמין השיר יצא הרבה יותר מקסים ומרגש.
מה דעתכם? |
|
|
| sh33p |
לא רע בכלל
תודה על הטיפ. |
|
|
| Tarantula |
| כל עוד זה יצא מאותה משפחה.. אני מוכנה לקבל את שניהם:) |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| מדהים, שישחררו את זה. |
|
|
|
|