return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
?בלתי נסלח - עם או בלי ארמין
View this Thread in Original format
uzi
את הטראק
Armin van Buuren Feat. Jaren- Unforgivable
אתם בטח מכירים.
אבל האים שמעתם את הגרסה
Jaren & Eller van Buuren- Unforgivable (Acoustic)
צפו והאזינו כאן:
http://www.armadamusic.tv/11758362/...ble/upright/van
נראה לי שבלי ארמין השיר יצא הרבה יותר מקסים ומרגש.
מה דעתכם?
sh33p
לא רע בכלל

תודה על הטיפ.
Tarantula
כל עוד זה יצא מאותה משפחה.. אני מוכנה לקבל את שניהם:)
Dj Alex (ISR)
מדהים, שישחררו את זה.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement