return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
TOTY 2009 Grand Finale
View this Thread in Original format
Nautilus
TOTY 2009 Grand Finale

LINK
CygnusX
Ik heb voor Walk The Edge gestemd :)
FCB_Fanatic
Mijn vote gaat absoluut naar "Vibrasphere - Autumn Lights" ... alleen moet ik nog een beslissing nemen voor welke versie ik kies. Waarschijnlijk wordt het de Oliver Prime Remix
Progrez
Ik zou er een nachtje over slapen.
MikeVee
quote:
Originally voted for by CygnusX and MikeVee
Walk The Edge
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Progrez
Ik zou er een nachtje over slapen.


ga ik zeker doen ... zulke levensbepalende beslissingen moeten niet licht genomen worden !!!

Ik ben er zelfs over aan het nadenken om een wiskundig model uit te werken om te bepalen welke van de twee wetenschappelijk de beste track is ... Of mss moet ik gewoon een eigen marktonderzoek doen ... dat kan ook wel nuttig zijn in het nemen van deze belangrijke beslissing.
Jasperovitsj
Maar nee, de oudste is per definitie de beste.
MikeVee
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Maar nee, de oudste is per definitie de beste.


:stongue: :stongue: :stongue:
Xilver
Well played, sir
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement