|
TOTY 2009 Grand Finale
|
View this Thread in Original format
| Nautilus |
TOTY 2009 Grand Finale
LINK |
|
|
| CygnusX |
| Ik heb voor Walk The Edge gestemd :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| Mijn vote gaat absoluut naar "Vibrasphere - Autumn Lights" ... alleen moet ik nog een beslissing nemen voor welke versie ik kies. Waarschijnlijk wordt het de Oliver Prime Remix |
|
|
| Progrez |
| Ik zou er een nachtje over slapen. |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally voted for by CygnusX and MikeVee
Walk The Edge |
|
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Progrez
Ik zou er een nachtje over slapen. |
ga ik zeker doen ... zulke levensbepalende beslissingen moeten niet licht genomen worden !!!
Ik ben er zelfs over aan het nadenken om een wiskundig model uit te werken om te bepalen welke van de twee wetenschappelijk de beste track is ... Of mss moet ik gewoon een eigen marktonderzoek doen ... dat kan ook wel nuttig zijn in het nemen van deze belangrijke beslissing. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Maar nee, de oudste is per definitie de beste. |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Maar nee, de oudste is per definitie de beste. |
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
|
|