return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
TOTY 2009 Grand Finale
View this Thread in Original format
Nautilus
TOTY 2009 Grand Finale

LINK
RebeL9
nu går ni alla in och röstar på våra svenska vänner Vibrasphere från Uppsala! Så kanske vi kan ha en svensk seger för första gången :toothless
Johan (DJ Irish)
Ja verkligen, Autumn Lights (original mix) är det bästa som hänt inom trance på väldans lång tid :)
RebeL9
verkligen!
inte ofta man hör något så fräscht i trancegenren nu för tiden :-)
benni
jag tyckte hela listan var värdelös
Nautilus
3 more days!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement