|
TOTY 2009 Grand Finale
|
View this Thread in Original format
| Nautilus |
TOTY 2009 Grand Finale
LINK |
|
|
| RebeL9 |
| nu går ni alla in och röstar på våra svenska vänner Vibrasphere från Uppsala! Så kanske vi kan ha en svensk seger för första gången :toothless |
|
|
| Johan (DJ Irish) |
| Ja verkligen, Autumn Lights (original mix) är det bästa som hänt inom trance på väldans lång tid :) |
|
|
| RebeL9 |
verkligen!
inte ofta man hör något så fräscht i trancegenren nu för tiden :-) |
|
|
| benni |
| jag tyckte hela listan var värdelös |
|
|
|
|