return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
יש שביתה!!!!
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
YAAAAAAAAAAAAAAAAA

quote:
הלימודים בתיכונים יושבתו בחלק מהערים; הבגרות באזרחות תתקיים כמתוכנן

ארגון המורים העל יסודיים הודיע שישבית מחר את הלימודים בבתי הספר העל יסודיים בערים הבאות: תל אביב, חולון, בת-ים, גבעתיים, הרצליה, כפר שמריהו, אור יהודה, בני ברק, קריית אונו, רמת גן ורמת השרון.

המורים מוחים על הקיצוץ בתקציב ומציינים שהבגרות באזרחות תתקיים מחר כרגיל.



רגע אופס
אני לומד בהרצליה
:D
Hell_Copter
כמו שחשבתי תהיה מחר הבגרות כרגיל...
חפיף יהיה טוב
MoSH_MaN
נו זה היה ברור...

גם אם תיהיה שביתה יש בגרות....

באסה
Hell_Copter
ראסמי זה לא הכי משנה למה מאז שקיבלנו בסוף אפריל את החופשה של השלושה שבועות יש לנו לימודי שכונה
יום רביעי למדתי שעה אחת אזרחות... אז מה אם הברזתי מה 4 האחרות שהיו אנגלית וספרות כולם מבריזים מהן :disbelief
Dj Moriano
איזה כיף יש שביתה וזה אומר
ים כל היום....
DjChook
איזה כייף יש בגרות
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
איזה כייף יש בגרות


אבל הבגרות ב 14:30 עד 16:30
זה לא כל כך הורס את הבוקר או את הצהריים
Narcotic Mind
חחחחחח התבטל לי מחר המגן בתנ"ך
אבל תכלס שביתה לא משנה לי כלום למה אני ונמרוד לוי גמרנו ללמוד בתחילת יוני
Scorchio
גם ככה יש חופש ביום של הבגרות...
luckystrike
בהצלחה לכולם בבגרויות :)

yahel222
איזה חארטה זה שביתה גם ככה סוף שנה
מי בכלל לומד

השביתה הכי טובה בחיים שלי - בדיוק שעברתי לתיכון (אצלנו בר"ג אין חטיבה אז יש יסודי כתות א-ח ואז תיכון ט-יב) אז בדיוק בתחילת ט
שנת הלימודים לא התחילה כי היה איזה שבועיים וחצי שביתה
איזה פצצצה היה כל יום היינו הולכים לשחק כדורגל
אלה היו הימים שלקום ב9 וחצי זה היה אצלי מאוחר.....
היום זה חלום לקום בשעה הזאת חחחחח
oren_naor
איזה זייןןן

יש לי מחר גם ככה חופשת מגן, אוף איזה זיןןן זה..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement