|
יש שביתה!!!!
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
YAAAAAAAAAAAAAAAAA
| quote: | הלימודים בתיכונים יושבתו בחלק מהערים; הבגרות באזרחות תתקיים כמתוכנן
ארגון המורים העל יסודיים הודיע שישבית מחר את הלימודים בבתי הספר העל יסודיים בערים הבאות: תל אביב, חולון, בת-ים, גבעתיים, הרצליה, כפר שמריהו, אור יהודה, בני ברק, קריית אונו, רמת גן ורמת השרון.
המורים מוחים על הקיצוץ בתקציב ומציינים שהבגרות באזרחות תתקיים מחר כרגיל.
|
רגע אופס
אני לומד בהרצליה
:D |
|
|
| Hell_Copter |
כמו שחשבתי תהיה מחר הבגרות כרגיל...
חפיף יהיה טוב |
|
|
| MoSH_MaN |
נו זה היה ברור...
גם אם תיהיה שביתה יש בגרות....
באסה |
|
|
| Hell_Copter |
ראסמי זה לא הכי משנה למה מאז שקיבלנו בסוף אפריל את החופשה של השלושה שבועות יש לנו לימודי שכונה
יום רביעי למדתי שעה אחת אזרחות... אז מה אם הברזתי מה 4 האחרות שהיו אנגלית וספרות כולם מבריזים מהן :disbelief |
|
|
| Dj Moriano |
איזה כיף יש שביתה וזה אומר
ים כל היום.... |
|
|
| DjChook |
| איזה כייף יש בגרות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
איזה כייף יש בגרות |
אבל הבגרות ב 14:30 עד 16:30
זה לא כל כך הורס את הבוקר או את הצהריים |
|
|
| Narcotic Mind |
חחחחחח התבטל לי מחר המגן בתנ"ך
אבל תכלס שביתה לא משנה לי כלום למה אני ונמרוד לוי גמרנו ללמוד בתחילת יוני |
|
|
| Scorchio |
| גם ככה יש חופש ביום של הבגרות... |
|
|
| luckystrike |
| בהצלחה לכולם בבגרויות :) |
|
|
| yahel222 |
איזה חארטה זה שביתה גם ככה סוף שנה
מי בכלל לומד
השביתה הכי טובה בחיים שלי - בדיוק שעברתי לתיכון (אצלנו בר"ג אין חטיבה אז יש יסודי כתות א-ח ואז תיכון ט-יב) אז בדיוק בתחילת ט
שנת הלימודים לא התחילה כי היה איזה שבועיים וחצי שביתה
איזה פצצצה היה כל יום היינו הולכים לשחק כדורגל
אלה היו הימים שלקום ב9 וחצי זה היה אצלי מאוחר.....
היום זה חלום לקום בשעה הזאת חחחחח |
|
|
| oren_naor |
איזה זייןןן
יש לי מחר גם ככה חופשת מגן, אוף איזה זיןןן זה.. |
|
|
|
|