| Ariels |
השאלה למה אתה צריך הע"פ כי אתה לא במקצוע שמאשר אוטומטיואם המצב הכלכלי שלך על הפנים אז לצהל יש מענקים
עכשיו אם אתה רוצה לתקלט אל תוציא אישור עבודה כי יכריחו אותך לתרום את הכסף לעמותה בשם
לב"י - למען בטחון ישראל
זה קרן של הצבא משמה מביאים מענקים לכל החיילים הבודדים ואו"מ
עדיף לך לעבוד בתקליטנות פרטי כי אם תבקש בשביל זה הע"פ
אז בעצם אתה מסגיר את עצמך
קיצור אם אתה קורא את זה לפני שאתה יוצא יום א תתקשר אלי |
|
|