return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
לכל החיילים (כולה 2-3 אבל ננסה בכל זאת) - בקשר לאישור עבודה
View this Thread in Original format
luckystrike
אוקיי מישהוא יכול להגיד לי איך אני מוציא אישור עבודה בצבא ?

יש לי משקיות ת"ש ידידות שלי שנתנו כמה עצות אבל
מישהוא פה באמת הוציא אישור כזה ?

ויכול לעזור ?
yahel222
אני עוד לא חייל (עוד 50 יום!! ) אבל יש לי חבר בעבודה חייל
הוא גם מכיר כמה משקיות ת"ש אז הוא השיג בקומבינה
בעקרון זה דרך מדור פרט צריך להגיש בקשה נראה לי

שידידות שלך יסדרו לך זה הן אחראיות לזה אני חושבב
אבל הבנתי שלא פשוט להשיג
Ariels
השאלה למה אתה צריך הע"פ כי אתה לא במקצוע שמאשר אוטומטיואם המצב הכלכלי שלך על הפנים אז לצהל יש מענקים
עכשיו אם אתה רוצה לתקלט אל תוציא אישור עבודה כי יכריחו אותך לתרום את הכסף לעמותה בשם
לב"י - למען בטחון ישראל
זה קרן של הצבא משמה מביאים מענקים לכל החיילים הבודדים ואו"מ
עדיף לך לעבוד בתקליטנות פרטי כי אם תבקש בשביל זה הע"פ
אז בעצם אתה מסגיר את עצמך
קיצור אם אתה קורא את זה לפני שאתה יוצא יום א תתקשר אלי
luckystrike
quote:
Originally posted by Ariels
השאלה למה אתה צריך הע"פ כי אתה לא במקצוע שמאשר אוטומטיואם המצב הכלכלי שלך על הפנים אז לצהל יש מענקים
עכשיו אם אתה רוצה לתקלט אל תוציא אישור עבודה כי יכריחו אותך לתרום את הכסף לעמותה בשם
לב"י - למען בטחון ישראל
זה קרן של הצבא משמה מביאים מענקים לכל החיילים הבודדים ואו"מ
עדיף לך לעבוד בתקליטנות פרטי כי אם תבקש בשביל זה הע"פ
אז בעצם אתה מסגיר את עצמך
קיצור אם אתה קורא את זה לפני שאתה יוצא יום א תתקשר אלי


אתה בטח בצבא כבר - אבל בכל מקרה
תרים טלפון
054534808
Ariels
כן ח-מור(ן) יש לי את המספר שלך
luckystrike
quote:
Originally posted by Ariels
כן ח-מור(ן) יש לי את המספר שלך


אחי תרים טלפון אני חייב את העזרה שלך בקשר למשהוא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement