return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
כבר מיואש מלחפש זיהוי שיר!!
View this Thread in Original format
danny_s
שלום חברים יקרים..בלינק הבא -סט של ג'ון דהלבק
http://www.djmix.fm/2008/12/john-da...mfm-29-11-2008/
ברצוני לדעת מה הטראק שאיתו הוא פותח את הסט..אני מחפש את הקטע כבר כמה חודשים אך ללא הצלחה ניתן אפילו לראות ששאלתי באתר אך לא ענו לי...אבקש את עזרתכם
תודה רבה!!!
Glenn-Holmes
אחי תעלה סאמפל זה יהיה פשוט יותר
danny_s
איך אני מעלה לפורום קובץ מהמחשב???
danny_s
חברים הנה סמפל עזרו לי בבקשה!!!
[[ LINK REMOVED ]]
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by danny_s
חברים הנה סמפל עזרו לי בבקשה!!!
[[ LINK REMOVED ]]


מצטער ידידי אני לפחות לא מזהה במה מדובר...:(
Boaz
גם אני לא זיהתי..

יש לך פרטים על ג'ון ?

האזנתי ללא מעט קטעים שלו,

יש בו משהו שדי מקסים, למען האמת הסגנון הזה יותר מדבר אליי

מאשר טראנס.

נכון להיום..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement