|
כבר מיואש מלחפש זיהוי שיר!!
|
View this Thread in Original format
| danny_s |
שלום חברים יקרים..בלינק הבא -סט של ג'ון דהלבק
http://www.djmix.fm/2008/12/john-da...mfm-29-11-2008/
ברצוני לדעת מה הטראק שאיתו הוא פותח את הסט..אני מחפש את הקטע כבר כמה חודשים אך ללא הצלחה ניתן אפילו לראות ששאלתי באתר אך לא ענו לי...אבקש את עזרתכם
תודה רבה!!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| אחי תעלה סאמפל זה יהיה פשוט יותר |
|
|
| danny_s |
| איך אני מעלה לפורום קובץ מהמחשב??? |
|
|
| danny_s |
חברים הנה סמפל עזרו לי בבקשה!!!
[[ LINK REMOVED ]]
|
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by danny_s
חברים הנה סמפל עזרו לי בבקשה!!!
[[ LINK REMOVED ]]
|
מצטער ידידי אני לפחות לא מזהה במה מדובר...:( |
|
|
| Boaz |
גם אני לא זיהתי..
יש לך פרטים על ג'ון ?
האזנתי ללא מעט קטעים שלו,
יש בו משהו שדי מקסים, למען האמת הסגנון הזה יותר מדבר אליי
מאשר טראנס.
נכון להיום.. |
|
|
|
|