|
Tyson grillad
|
View this Thread in Original format
| reveal |
sjukt nöjd med att Tyson grillades ;) killen är en jä*la idiot, och jag ser enbart positiva grejor med att han tas ned på jorden
vad säger ni? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag håller faktiskt med dig även om en del av pressen säger att han behövs för hela boxnings cirkusen.... att den lever upp mer.
Han verkar inte ha en frisk hjärn cell och är itne ödmjuk på ett enda vis...
Tacka vet jag Mohamed Ali...
Vet inte hur matchen såg ut än eller vilken rond eller nåt, får ta och läsa det på aftonbladet på nätet... |
|
|
| Dj_ExOn |
| Gött!!! Hahaha! Måste fa tag på den matchen på nåt sätt? |
|
|
| robstar |
Fan då!!!
Ville att Tyson skulle knocka honom.....
Fan!!!!!!!!:whip: :whip: :whip:
:nervous: |
|
|
| MiB |
MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA blööööööööööööööd!!! =)

:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| SWE_TRANCE |
| jag är också helnöjd med at Tyson blev nockad! :stongue: |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by RebeL9
skitkul (not) |
???
måste ju hålla med om att han inte är direkt begåvad... när dom till och med efter matchen "berömde" han för att inte gjort några dumheter... vilken sportsman...
enda raka o göra narr av han... |
|
|
| RebeL9 |
göra narr av en boxare som varit en av de största inom sin sport någonsin. och som fick 300 miljoner kronor för gårdagens match?
det är ingen jag gärna gör narr av som de där bilderna. |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Han verkar inte ha en frisk hjärn cell och är itne ödmjuk på ett enda vis...
Tacka vet jag Mohamed Ali...
|
..som var en hustrumisshandlare och dessutom slog ner sin far, men sånt nämns inte idag.
Det verkar som om boxare måste vara rena psykfall för att lyckas bli riktigt stora. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by RebeL9
göra narr av en boxare som varit en av de största inom sin sport någonsin. och som fick 300 miljoner kronor för gårdagens match?
det är ingen jag gärna gör narr av som de där bilderna. |
faktum kvarstår ju dock att han tex har beskjutit journalister, hotat folk till livet, våltagit flertalet kvinnor etc etc ... en sån kille får inte min respekt iaf... |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by reveal
faktum kvarstår ju dock att han tex har beskjutit journalister, hotat folk till livet, våltagit flertalet kvinnor etc etc ... en sån kille får inte min respekt iaf... |
instämmer till 100% sen e bilderna inte något narr... utan mer det jag skrev till kanske... |
|
|
|
|