return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Als je wat van computers weet
View this Thread in Original format
Sandman
Ik zit met een probleempje... nou niet echt maar ik stel hem toch

Ik zit op dit moment met een celeron 500 processor en nog wat leuk spul... maar het gaat om de processor

Deze wil ik gaan verkopen.

Mij is aangeboden een cyrix 3 700 Mhz

Is dit nu wel wat?? is deze gelijkwaardig aan een P3 ?
Ik heb gehoord " in de wandelgangen" dat deze gelijkwaarig
is aan een P3 800 Mhz.

Is dit waar? zo niet, waar is ie dan wel gelijk waardig aan?

ps. hoeveel cash geheugen heeft zo'n ding? Ik moet af en toe voor school wel eens zware autocad tekeningen draaien. (en met een celoron gaat dat traag)
Blik
sorry, geen idee, maar een vraagje, je woont in Breda moet AutoCadtekeningen maken, zit je heel toevallig op de NHTV in Breda???
Sandman
Nee... helaas niet (vanwege het hoge aantal vrouwen)

Ik zit een eindje terug /verder (ligt eraan hoe je het bekijkt).. HTS werktuigbouwkunde (vrouwen gehalte is extreem laag hier :( )
-TAIS-
Uhm ja, ik weet er niet veel vanaf, maar ik weet wel dat die Cyrix absoluut slechter is..... En helemaal als je dingen moet doen als autocatten of photosjoppen of zo... Ik denk dat die Cyrix dan eerder gelijkwaardig is aan een P2-400... Als ik jou wou zou ik dan mooi die Celeron houden...

Kijk anders es op http://gathering.tweakers.net... Is geheel Nederlandstalig en die gasten kunnen je het precies uitleggen....

Mzzl....
Henkie_henk
cyrux 700 staat dus ECHT niet gelijk aan een p3 800 lol!!!

maar anyways vraag het maar ff aan die lui van tweakers daar zitten de echte nerds.. eehh mensen met verstand van computers bedoel ik
Blik
quote:
Originally posted by Sandman
Nee... helaas niet (vanwege het hoge aantal vrouwen)

Ik zit een eindje terug /verder (ligt eraan hoe je het bekijkt).. HTS werktuigbouwkunde (vrouwen gehalte is extreem laag hier :( )


Ik zit daar ook nie op hoor, mijn zus zit daarop en misschien zou je die kennen als je daar dus op zat
Akira
Nee inderdaad een pentium 3 is gewoon beter
M5
Amd Thunderdbird .......DIE MOET JE HEBBEN !!

schijnt dat de 1.2 Ghz versie sneller is dan de Pentium 4 1.5 Ghz .......wou dat ik zo'n dingetje erin had zitten .......
Dwingo
quote:
Originally posted by Sandman
(vrouwen gehalte is extreem laag hier :( )


Dat zelfde probleem heb ik nu ook. Ik heb dan wel een vriendin, maarja... het oog wil ook wat he?

Ik zit trouwens op een vage opleiding genaamd 'mens en informatica' op het Fontys te Eindhoven. (wat waarschijnlijk ook de reden is van het lage gehalte vrouwmensen). Voordeel is wel dat ik maar hoef over te steken naar een ander gebouw en ik kom terecht in een waar Walhalla. Je gelooft gewoon niet hoeveel mooie vrouwtjes communicatiewetenschappen e.d. studeren.
M5
quote:
Originally posted by Dwingo


Dat zelfde probleem heb ik nu ook. Ik heb dan wel een vriendin, maarja... het oog wil ook wat he?

Ik zit trouwens op een vage opleiding genaamd 'mens en informatica' op het Fontys te Eindhoven. (wat waarschijnlijk ook de reden is van het lage gehalte vrouwmensen). Voordeel is wel dat ik maar hoef over te steken naar een ander gebouw en ik kom terecht in een waar Walhalla. Je gelooft gewoon niet hoeveel mooie vrouwtjes communicatiewetenschappen e.d. studeren.


Daar kunnen AKIRA en ik ook over meepraten !! :) :)

Sandman
quote:
Originally posted by M5
Amd Thunderdbird .......DIE MOET JE HEBBEN !!

schijnt dat de 1.2 Ghz versie sneller is dan de Pentium 4 1.5 Ghz .......wou dat ik zo'n dingetje erin had zitten .......


Geil ding WOW.... ken iemand die hem heeft, is heel tering snel. Dat maakt mijn eigen pc (en iedereen die niet zo'n ding heeft) een traag beestje.
Ik zou hem best wel willen hebben. Maar ja, student (dat zegt al genoeg, die net genoeg geld heeft om zijn systeem een beetje te upgraden).


Maar ik zit te denken om een andere studie ernaast te doen, in ieder geval waar meer vrouwen zijn. :D (just kiddin)

Hbo verpleegkunde is >/ 90 % vrouw RRRR


Maar over die cyrix... ik kan beter bij de celeron blijven, of ik moet overstappen naar een P3.
Damn, als ik dus ga overstappen, kost me dat veel geld. :(
Dwingo
Tja dat krijg je met die technische opleidingen en met informatica. De enige vrouwen die er rondlopen zien er uit als krentebollen. De mensen die er verder rondlopen zijn allemaal contactgestoorde nerds, daar heb je verder weinig aan.

Waar zit je op school dan en welke opleiding?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement