|
דיון על אופנועים
|
View this Thread in Original format
| Boaz |
+ כולל
יש לי קטנוע 125 סמ"ק עם 15 כוחות סוס,
שיכול להגיע עד למרכז !
סוגר כמעט 120 על כביש מהיר,
במשקל של 150 קילו פלוס אני במשקל 70 קילו
יש מצב להגיע. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Boaz
+ כולל
יש לי קטנוע 125 סמ"ק עם 15 כוחות סוס,
שיכול להגיע עד למרכז !
סוגר כמעט 120 על כביש מהיר,
במשקל של 150 קילו פלוס אני במשקל 70 קילו
יש מצב להגיע. |
איזה קטנוע יש לך ? |
|
|
| Boaz |
| quote: | Originally posted by markfeldman
איזה קטנוע יש לך ?
|
ימאהה אקס סיטי 2008
קישורית
אם אתה צריך במקרה טרמפ,
זה יהיה קיצוץ טוב בהוצאות. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Boaz
ימאהה אקס סיטי 2008
קישורית
אם אתה צריך במקרה טרמפ,
זה יהיה קיצוץ טוב בהוצאות. |
יקר לא ?
לי יש ג'וירייד 125 |
|
|
| Boaz |
| quote: | Originally posted by markfeldman
יקר לא ?
לי יש ג'וירייד 125
|
למען האמת יקר,
עשיתי נסיעת מבחן על 2 הכלים,
שלי ושלך.
מה שהפריע לי בג'וי רייד זה הבלם מנוע.
ובאקס סיטי יש גלגלים לנסיעה בשטח,
כבר יצא לי להגיע למסיבת טבע ולהחנות ליד הדיג'יי. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Boaz
למען האמת יקר,
עשיתי נסיעת מבחן על 2 הכלים,
שלי ושלך.
מה שהפריע לי בג'וי רייד זה הבלם מנוע.
ובאקס סיטי יש גלגלים לנסיעה בשטח,
כבר יצא לי להגיע למסיבת טבע ולהחנות ליד הדיג'יי. |
האמת שהבלם מנוע ממש מפריע, אבל זה בטיחותי.
כמה עלה שלך ? |
|
|
| Boaz |
| quote: | Originally posted by markfeldman
האמת שהבלם מנוע ממש מפריע, אבל זה בטיחותי.
כמה עלה שלך ?
|
לפי מחירון 2008 :
ימאהה אקס סיטי שווה בערך 25,000
הג'וי רייד שווה בערך 17,500
ודרך אגב יש לי 15 כוחות סוס,
אין לי מושג כמה לך יש.
מה שכן, בעליות ופתיחות שלך לוקח את שלי
מאחר והמשקל של האקס סיטי הוא 150 קילו לפני אביזרי ביטוח.
ובסיבובים שלך יותר נייד מאחר וקוטר הגלגלים יותר קטן.
ומצד שני, שלי בולע שטח כמו מים. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Boaz
לפי מחירון 2008 :
ימאהה אקס סיטי שווה בערך 25,000
הג'וי רייד שווה בערך 17,500
ודרך אגב יש לי 15 כוחות סוס,
אין לי מושג כמה לך יש.
מה שכן, בעליות ופתיחות שלך לוקח את שלי
מאחר והמשקל של האקס סיטי הוא 150 קילו לפני אביזרי ביטוח.
ובסיבובים שלך יותר נייד מאחר וקוטר הגלגלים יותר קטן.
ומצד שני, שלי בולע שטח כמו מים. |
וואוו אתה מפגיז אותי בנתונים שאני לא מכיר.
כ"ס שלי 12.5
שלי שוקל 134 ק"ג
דווקא נראה לי שגלגלים יותר גדולים זה מקנה יותר ניידות |
|
|
| Boaz |
| quote: | Originally posted by markfeldman
וואוו אתה מפגיז אותי בנתונים שאני לא מכיר.
כ"ס שלי 12.5
שלי שוקל 134 ק"ג
דווקא נראה לי שגלגלים יותר גדולים זה מקנה יותר ניידות
|
מנסיון אישי בתור שליח,
גלגלים קטנים נותנים יותר ניידות בסיבובים.
הבעייה הגדולה של רוב חברות השליחים שמחזיקים קטנועים ממוצעים
היא ברייקס תוף.
ברייקס תוף יחסית לברייקס דיסק זה עולם ומלואו. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Boaz
מנסיון אישי בתור שליח,
גלגלים קטנים נותנים יותר ניידות בסיבובים.
הבעייה הגדולה של רוב חברות השליחים שמחזיקים קטנועים ממוצעים
היא ברייקס תוף.
ברייקס תוף יחסית לברייקס דיסק זה עולם ומלואו. |
מה ההבדל בין הברקסים ?
מה לי יש ? |
|
|
| Boaz |
| quote: | Originally posted by markfeldman
מה ההבדל בין הברקסים ?
מה לי יש ?
|
ההבדל הוא עצום,
.ברייקס תוף, כשמו כן הוא.. ברייקס שכאילו מתופף על הגלגל עד עצירה
.ברייקס דיסק, בולם חזק יותר.. והמתח שמורגש בידית ברייקס הוא יותר חזק
לפי דעתי אצלך יש אחד כזה ואחד כזה.
אצלי שניהם דיסק. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Boaz
ההבדל הוא עצום,
.ברייקס תוף, כשמו כן הוא.. ברייקס שכאילו מתופף על הגלגל עד עצירה
.ברייקס דיסק, בולם חזק יותר.. והמתח שמורגש בידית ברייקס הוא יותר חזק
לפי דעתי אצלך יש אחד כזה ואחד כזה.
אצלי שניהם דיסק. |
מה ז"א אחד כזה ואחד כזה ?
קדימה ואחורה אתה מתכוון ? |
|
|
|
|