|
In Search Of Sunrise 3 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Vman |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
מוש
אם אתה חושב שאלה שלא שומעים הארד טראנס הם הומואים
אני חייב להגיד לך שאתה אידיוט מושלם
תסביר לי מה הקשר!?!!?
יש מוסיקת פרוגרסיב שהיא יפה מאוד
אבל פשוט לא יודע זה משעמם אותי....
אם הוא היה מנגן סט כזה באומן או בכלל בארץ הוא היה חוטף עגבניות על הטכניקס
:) |
טייאסטו מגיע לאומן עוד פחות משבוע ותאמין לי שהוא לא ינגן
SCOT PROJECT
או
PULSEDRIVE
הוא ינגן כמו ב
TIESTO SOLO
אף אחד לא יזרוק לו עגבניות ולא יעיר לו הערות.
טיאסטו אף פעם לא היה תקליטן או יוצר שחידש משהוא לסצנה או הקים משהוא חדש בסך הכל הוא הלך עם הזרם, אחרי שהוא התגלה באינר סיטי 99 הוא ניגן בידיוק מה שציו ממנו לאורך כל הדרך לפי הסגנון שהלך בהולנד ובלגיה כשהיה באופנה טראנס הוא ניגן האוס וכשפרץ הפרוגרסיב הוא מייד עבר לפרוגרסיב. |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Vman
טייאסטו מגיע לאומן עוד פחות משבוע ותאמין לי שהוא לא ינגן
SCOT PROJECT
או
PULSEDRIVE
הוא ינגן כמו ב
TIESTO SOLO
אף אחד לא יזרוק לו עגבניות ולא יעיר לו הערות.
טיאסטו אף פעם לא היה תקליטן או יוצר שחידש משהוא לסצנה או הקים משהוא חדש בסך הכל הוא הלך עם הזרם, אחרי שהוא התגלה באינר סיטי 99 הוא ניגן בידיוק מה שציו ממנו לאורך כל הדרך לפי הסגנון שהלך בהולנד ובלגיה כשהיה באופנה טראנס הוא ניגן האוס וכשפרץ הפרוגרסיב הוא מייד עבר לפרוגרסיב. |
עוד מעט תגיד שרוברט יותר טוב
:stongue: |
|
|
| eXeTik |
מוש יא צבוע!!
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
Dude the thing about music is that everyone got his own taste and you should respect it.
What you like ,I might won't but it shouldn't bother you...
Just act like a grownup man and understand that every one is diffrent... :) |
ועכשיו אתה כותב שכל מי שאוהב פרוגרסיב הוא הומו?! :whip: |
|
|
| MoSH_MaN |
אני מתכוון
שמי שבא למסיבה בשביל לשמוע פרוגרסיב שזה האלה שלוקחים סמים =הומו!
לא שמי ששומע את זה
אני מצטער אם לא כתבתי את זה טוב
אני חושב שלמסיבה באים לרקוד ולא להיות מסומם שאתה לא מבדיל בין לאסגו לקוסמיק גייט! |
|
|
| Vman |
| quote: | Originally posted by DjChook
עוד מעט תגיד שרוברט יותר טוב
:stongue: |
אמור להיות קשר בין מה שאתה מדבר למציאות או שסתם? |
|
|
| yahel222 |
טוב לא שמעתי אבל אני בטוח שזה ענק
ומוש אתה אומר שמי שאוהב פרוגרסיב הוא הומו
אז מי שאוהב הארד הוא ערס טוב....אתה דפוק
מדבר שטויות
למשל ISOS2
כמה שזה גם יחסית שקט זה בנזונה !!! פעם לא אהבתי
עכשיו למדתי להעריך את העבודה שלו פשוט סט ענק !!!
ותאמין לי שגם בדיסקוטק אם יש אווירה טובה זה יותר מקפיץ מכל הארד
אני הייתי במסיבות ששמו שירים כמו
Naime Coleman - Love Song
Satoshi tomiie - Love In Traffic
שזה לא רק פרוגרסיב גם מאד איטי וזה היה בנזונה ואנשים קפצו
ואח"כ שמו הארד ופחות התלהבו
לא מה שאתה אוהב זה בהכרח הכי טוב
ואודי - מתי הוא בא תן פרטים
איך לא שמעתי על זה בשום מקום אחר???? |
|
|
| Vman |
| הוא ינגן ב13 לחודש במסיבת הסגירה של האומן 17 |
|
|
| DjChook |
אודי פשוט דיברתי עם חבר שלי שגם קרוב לרוברט כזה כמוך
והוא אמר שטייסטו זבל והוא חושב שרוברט יותר טוב
ועם רוברט היה גר באמסטרדם הוא היה מתפרסם יותר מטייסטו
אז .... זה לא משהו אישי נגדך
ודותן, אני קראתי גם בעיתון על המסיבה
היה בזמן ת"א ביום שישי |
|
|
| clubber@work |
אני לא יודע אם זה רק אצלי - אבל הטראק ליסט שפרסמתם לא דומה
בכלל לדיסק....
אצלי ה solarcoaster נמצא בכלל בדקה ה50 ולא בהתחלה....
לעוד מישהו זה ככה? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by clubber@work
אני לא יודע אם זה רק אצלי - אבל הטראק ליסט שפרסמתם לא דומה
בכלל לדיסק....
אצלי ה solarcoaster נמצא בכלל בדקה ה50 ולא בהתחלה....
לעוד מישהו זה ככה? |
הסולר קוסטר זה הטראק השלישי או הרביעי אם אני לא טועה
אולי יש לך סט של טייסטו שעשו לו מיסליבלד |
|
|
| yahel222 |
לא לא ב13 זה יום חמישי !!!!!!!!
יש לי מסיבת סיום של השכבה !!!
סעמקק
טוב אולי אחרי זה אם יהיה איך אני יבוא
רבאק חייב לצאת ככה סעמקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
ומאיפה אפשר להוריד תדיסק? |
|
|
| Hell_Copter |
יש את זה באודיוגלאקסי
חפש גרסה של 79:38 שלא תוריד מיסלייבלד |
|
|
|
|