return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
In Search Of Sunrise 3 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Vman
quote:
Originally posted by DJ-Energy
מוש
אם אתה חושב שאלה שלא שומעים הארד טראנס הם הומואים
אני חייב להגיד לך שאתה אידיוט מושלם

תסביר לי מה הקשר יש מוסיקת פרוגרסיב שהיא יפה מאוד
אבל פשוט לא יודע זה משעמם אותי....
אם הוא היה מנגן סט כזה באומן או בכלל בארץ הוא היה חוטף עגבניות על הטכניקס
:)


טייאסטו מגיע לאומן עוד פחות משבוע ותאמין לי שהוא לא ינגן
SCOT PROJECT
או
PULSEDRIVE

הוא ינגן כמו ב
TIESTO SOLO

אף אחד לא יזרוק לו עגבניות ולא יעיר לו הערות.

טיאסטו אף פעם לא היה תקליטן או יוצר שחידש משהוא לסצנה או הקים משהוא חדש בסך הכל הוא הלך עם הזרם, אחרי שהוא התגלה באינר סיטי 99 הוא ניגן בידיוק מה שציו ממנו לאורך כל הדרך לפי הסגנון שהלך בהולנד ובלגיה כשהיה באופנה טראנס הוא ניגן האוס וכשפרץ הפרוגרסיב הוא מייד עבר לפרוגרסיב.
DjChook
quote:
Originally posted by Vman


טייאסטו מגיע לאומן עוד פחות משבוע ותאמין לי שהוא לא ינגן
SCOT PROJECT
או
PULSEDRIVE

הוא ינגן כמו ב
TIESTO SOLO

אף אחד לא יזרוק לו עגבניות ולא יעיר לו הערות.

טיאסטו אף פעם לא היה תקליטן או יוצר שחידש משהוא לסצנה או הקים משהוא חדש בסך הכל הוא הלך עם הזרם, אחרי שהוא התגלה באינר סיטי 99 הוא ניגן בידיוק מה שציו ממנו לאורך כל הדרך לפי הסגנון שהלך בהולנד ובלגיה כשהיה באופנה טראנס הוא ניגן האוס וכשפרץ הפרוגרסיב הוא מייד עבר לפרוגרסיב.


עוד מעט תגיד שרוברט יותר טוב

:stongue:
eXeTik
מוש יא צבוע!!

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
Dude the thing about music is that everyone got his own taste and you should respect it.

What you like ,I might won't but it shouldn't bother you...

Just act like a grownup man and understand that every one is diffrent... :)


ועכשיו אתה כותב שכל מי שאוהב פרוגרסיב הוא הומו?! :whip:
MoSH_MaN
אני מתכוון
שמי שבא למסיבה בשביל לשמוע פרוגרסיב שזה האלה שלוקחים סמים =הומו!


לא שמי ששומע את זה

אני מצטער אם לא כתבתי את זה טוב

אני חושב שלמסיבה באים לרקוד ולא להיות מסומם שאתה לא מבדיל בין לאסגו לקוסמיק גייט!
Vman
quote:
Originally posted by DjChook


עוד מעט תגיד שרוברט יותר טוב

:stongue:


אמור להיות קשר בין מה שאתה מדבר למציאות או שסתם?
yahel222
טוב לא שמעתי אבל אני בטוח שזה ענק
ומוש אתה אומר שמי שאוהב פרוגרסיב הוא הומו
אז מי שאוהב הארד הוא ערס טוב....אתה דפוק
מדבר שטויות
למשל ISOS2
כמה שזה גם יחסית שקט זה בנזונה !!! פעם לא אהבתי
עכשיו למדתי להעריך את העבודה שלו פשוט סט ענק !!!
ותאמין לי שגם בדיסקוטק אם יש אווירה טובה זה יותר מקפיץ מכל הארד
אני הייתי במסיבות ששמו שירים כמו
Naime Coleman - Love Song
Satoshi tomiie - Love In Traffic
שזה לא רק פרוגרסיב גם מאד איטי וזה היה בנזונה ואנשים קפצו
ואח"כ שמו הארד ופחות התלהבו
לא מה שאתה אוהב זה בהכרח הכי טוב



ואודי - מתי הוא בא תן פרטים
איך לא שמעתי על זה בשום מקום אחר????
Vman
הוא ינגן ב13 לחודש במסיבת הסגירה של האומן 17
DjChook
אודי פשוט דיברתי עם חבר שלי שגם קרוב לרוברט כזה כמוך
והוא אמר שטייסטו זבל והוא חושב שרוברט יותר טוב
ועם רוברט היה גר באמסטרדם הוא היה מתפרסם יותר מטייסטו

אז .... זה לא משהו אישי נגדך

ודותן, אני קראתי גם בעיתון על המסיבה
היה בזמן ת"א ביום שישי
clubber@work
אני לא יודע אם זה רק אצלי - אבל הטראק ליסט שפרסמתם לא דומה
בכלל לדיסק....
אצלי ה solarcoaster נמצא בכלל בדקה ה50 ולא בהתחלה....
לעוד מישהו זה ככה?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by clubber@work
אני לא יודע אם זה רק אצלי - אבל הטראק ליסט שפרסמתם לא דומה
בכלל לדיסק....
אצלי ה solarcoaster נמצא בכלל בדקה ה50 ולא בהתחלה....
לעוד מישהו זה ככה?


הסולר קוסטר זה הטראק השלישי או הרביעי אם אני לא טועה
אולי יש לך סט של טייסטו שעשו לו מיסליבלד

yahel222
לא לא ב13 זה יום חמישי !!!!!!!!
יש לי מסיבת סיום של השכבה !!!
סעמקק
טוב אולי אחרי זה אם יהיה איך אני יבוא

רבאק חייב לצאת ככה סעמקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק

ומאיפה אפשר להוריד תדיסק?
Hell_Copter
יש את זה באודיוגלאקסי
חפש גרסה של 79:38 שלא תוריד מיסלייבלד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement