|
ממש ממש מעצבן HELP ME!!!
|
View this Thread in Original format
| arik |
יש לאבא שלי במחשב הישן שלו כן כן 133 מגה ארץ 32 מגה בית מחולק ל4 כרטיסי זיכרון ממש ישנים קטנים כאלה בגודל של אצבע!
קיצר עד היום היה לו במחשב 32 מגה בית כי הרי כל כרטיס הוא 8 כמובן
אבל היום ניסיתי לחבר לפלוס כל ה 4 ניסיתי לחבר כרטיס זיכרון של 64 מגה בית אחרי שהכנסתי אותו יכול להיות שהיתה התנגשות או משהו
כי הכרטיסים הקטנים והכרטיס היותר גדול לא אותו חברה
ובסופו של דבר במקום לקבל 96 מגה בית אני מקבל 16 מגה בית עלובים!!!!
ואני לא מצליח להחזיר ל32 המקורי
למרות שהוצאתי את הכרטיס הגדול יותר
נראה כאילו מה שאני לא יעשה זה נשאר 16
ניסיתי לשנות כמה דברים בביוס אבל שום דבר אין תגובה
זה נתקע ב 16
אני מניח שאתם יודעים משהו אולי הגדרות מסוימות
כי אני לא מבין גדול במחשבים!!!
אז מה אתם אומרים איך אני מסדר את זה?
מצטער אם ההודעה נשמעת קצת חנונית כי העתקתי אותה ממה שכתבתי בפורמ של מחשבים
??? |
|
|
| Scorchio |
וואי
אני לא רוצה לבעס אותך אבל יכול מאוד להיות שדפקת את הלוח אם
זיכרון זה לא משהו שמתעסקים איתו
אולי אח שלי יקפוץ אלייך יסדר לך תעניינים |
|
|
| DjChook |
טוב אחי קודם כל לדעתי לא הרסת כלום
קודם כל
הבעיה של הכרטיסים שלך הוא בטח שה 64 הוא בעל יותר פינים מהישנים
בכל מקרה, ניסית לשים רק את ה 64 ולראות מה קורה ?
זה נראה לי יהיה בסדר |
|
|
| Agent-Fire |
עוד פעם אריק מספר על אבא שלו ועל הבעיות במחשבים שיש להם...
אני יודע שבמחשבים ישנים אתה חייבים לחבר זכרון בזוגות מאותו הסוג...
בלוח אמ הריי יש רק 4 סלוטים לזכרונות... אז הייתה צריך לקבל
80
אתה בטוח שכל כרטיס זה 8?
קיצר בדוק עם חיברתה אותם בדיוק באותו הסדר כמו שהם היו... |
|
|
| arik |
חחחחח
תודה צח על ההצעה
אבל אפילו אם תצליחו לעזור לי לפתור את הבעיה
אבא שלי קיבל קריזה על המחשב!!!
אני לא חושב שגם ביל גייטס יכול לתקן אחרי מה שהוא בטח יעשה לו |
|
|
| arik |
ותאמינו לי שניסיתי הכל
אני הולך על האפשרות שדפקתי את הלוח אם |
|
|
| yahel222 |
שמע
היום קמת בבוקר
הסתכלת מהחלון
ראית בחוץ אדם הולך עם צידנית???? |
|
|
| eXeTik |
| מה זה היציאה הזאת דותן?! |
|
|
| NeMeSiS1234 |
רונן אל תנסה להבין אותו
אני חושב שהוא או מנסה להצחיק או שהוא מנסה להראות סרוט כמו אריאל |
|
|
| Ariels |
אין כזה דבר
אתם לא מבינים שאי חי במישוק קיום שונה
אני לא באותו מימד ביחד איתכם |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Ariels
אין כזה דבר
אתם לא מבינים שאי חי במישוק קיום שונה
אני לא באותו מימד ביחד איתכם |
we know....
A-L-I-E-N |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by eXeTik
מה זה היציאה הזאת דותן?! |
תענו על השאלה
היום קמתם בבוקר
הסתכלתם החוצה
ראיתם אדם הולך בחוץ עם צידנית??? |
|
|
|
|