return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
ממש ממש מעצבן HELP ME!!!
View this Thread in Original format
arik
יש לאבא שלי במחשב הישן שלו כן כן 133 מגה ארץ 32 מגה בית מחולק ל4 כרטיסי זיכרון ממש ישנים קטנים כאלה בגודל של אצבע!
קיצר עד היום היה לו במחשב 32 מגה בית כי הרי כל כרטיס הוא 8 כמובן
אבל היום ניסיתי לחבר לפלוס כל ה 4 ניסיתי לחבר כרטיס זיכרון של 64 מגה בית אחרי שהכנסתי אותו יכול להיות שהיתה התנגשות או משהו
כי הכרטיסים הקטנים והכרטיס היותר גדול לא אותו חברה
ובסופו של דבר במקום לקבל 96 מגה בית אני מקבל 16 מגה בית עלובים!!!!
ואני לא מצליח להחזיר ל32 המקורי
למרות שהוצאתי את הכרטיס הגדול יותר
נראה כאילו מה שאני לא יעשה זה נשאר 16
ניסיתי לשנות כמה דברים בביוס אבל שום דבר אין תגובה
זה נתקע ב 16
אני מניח שאתם יודעים משהו אולי הגדרות מסוימות
כי אני לא מבין גדול במחשבים!!!
אז מה אתם אומרים איך אני מסדר את זה?

מצטער אם ההודעה נשמעת קצת חנונית כי העתקתי אותה ממה שכתבתי בפורמ של מחשבים
???
Scorchio
וואי
אני לא רוצה לבעס אותך אבל יכול מאוד להיות שדפקת את הלוח אם
זיכרון זה לא משהו שמתעסקים איתו
אולי אח שלי יקפוץ אלייך יסדר לך תעניינים
DjChook
טוב אחי קודם כל לדעתי לא הרסת כלום

קודם כל
הבעיה של הכרטיסים שלך הוא בטח שה 64 הוא בעל יותר פינים מהישנים

בכל מקרה, ניסית לשים רק את ה 64 ולראות מה קורה ?
זה נראה לי יהיה בסדר
Agent-Fire
עוד פעם אריק מספר על אבא שלו ועל הבעיות במחשבים שיש להם...

אני יודע שבמחשבים ישנים אתה חייבים לחבר זכרון בזוגות מאותו הסוג...

בלוח אמ הריי יש רק 4 סלוטים לזכרונות... אז הייתה צריך לקבל
80

אתה בטוח שכל כרטיס זה 8?
קיצר בדוק עם חיברתה אותם בדיוק באותו הסדר כמו שהם היו...
arik
חחחחח
תודה צח על ההצעה
אבל אפילו אם תצליחו לעזור לי לפתור את הבעיה
אבא שלי קיבל קריזה על המחשב!!!
אני לא חושב שגם ביל גייטס יכול לתקן אחרי מה שהוא בטח יעשה לו
arik
ותאמינו לי שניסיתי הכל
אני הולך על האפשרות שדפקתי את הלוח אם
yahel222
שמע
היום קמת בבוקר
הסתכלת מהחלון
ראית בחוץ אדם הולך עם צידנית????
eXeTik
מה זה היציאה הזאת דותן?!
NeMeSiS1234
רונן אל תנסה להבין אותו
אני חושב שהוא או מנסה להצחיק או שהוא מנסה להראות סרוט כמו אריאל
Ariels
אין כזה דבר
אתם לא מבינים שאי חי במישוק קיום שונה
אני לא באותו מימד ביחד איתכם

DjChook
quote:
Originally posted by Ariels
אין כזה דבר
אתם לא מבינים שאי חי במישוק קיום שונה
אני לא באותו מימד ביחד איתכם


we know....

A-L-I-E-N
yahel222
quote:
Originally posted by eXeTik
מה זה היציאה הזאת דותן?!


תענו על השאלה
היום קמתם בבוקר
הסתכלתם החוצה
ראיתם אדם הולך בחוץ עם צידנית???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement