return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מה חוץ מטראנס?
View this Thread in Original format
YoavK
אז מה את שומעים חוץ מטראנס? קצת אבסורדי לשאול את זה בפורום הנדון אבל בכל זאת...
:D
אשמח לשמוע על סוגי מוסיקה שאתם שומעים שאינם קשורים לנושאים הרגילים פה.

אני יכול להעיד על עצמי כחובב מושבע של Pink Floyd ואשמח להמליץ על שירים מיתלוגיים שלהם, לכל מאן דבעי.
בנוסף, Dire Straits, Coldplay, The Beatles, Blackfield, Queen, Radiohead הן להקות נוספות שנמנות על דרך קבע בפלייליסט שלי.

עכשיו תורכם...
:gsmile:
Glenn-Holmes
אני חובב רוק בעצמי.
רדיוהד ללא ספק אחד ההרכבים הפייבוריטים הברורים אצלי - אני מאוד רוצה לראות אותם בלייב מתישהו. יש לי 2 דיסקים שלהם בבית
ok computer המעולה
kid a - המיוחד
מיוז שהם פשוט מעולים
בקו התפר שמחבר בין המוזיקה האלקטרונית לפופ מתקתק אני מאוד אוהב את הפט שופ בויז שלפני כמה ימים מצאתי אלבום שלהם על תקליט בשוק העתיקות בתל אביב ותמורת 10 שקלים בלבד התחדשתי בתקליט במצב מצוין משנת 1985

מאוד אוהב גם הרכבים פחות מוכרים אולי כמו

doves
bush
gomez
hypotenuse
אני גם שומע הרבה רוק...דברים בסגנון של

coldplay, keane, archive, the devlins, the killers

וגם הרבה מוזיקה ישראלית (יש לנו מוזיקה מצוינת בארץ).
Vortex_SA
אני שומע בעיקר פאנק, אלטרנטיבי ומטאל, שמות בכלליות:

10 years
lostprophets
elliott smith
depeche mode

וגם טיפה דאבסטפ, תנסו את הדיסק הנ"ל

fabriclive 37

אגב,
בוש דווקא די מוכרים לא?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אני שומע בעיקר פאנק, אלטרנטיבי ומטאל, שמות בכלליות:

10 years
lostprophets
elliott smith
depeche mode

וגם טיפה דאבסטפ, תנסו את הדיסק הנ"ל

fabriclive 37

אגב,
בוש דווקא די מוכרים לא?



רוב האנשים לא מכירים אותם
לי יש 2 דיסקים שלהם - הרכב עם פוטנציאל אדיר שמומחה בעיקר בלהנפיק בכל אלבום מספר שירים מעולים אבל מתקשה מהאלבומים ששמעתי להנפיק אלבומים ברמה אחידה.
benji904
Daft Punk
Air
St. Germain
Hardstyle/Hardtechno/Schranz
Ethnic Jewish music (Spain/Balkan/Turkey)
some jazz (Miles Davis/Ella & Louis)
uzi
דווקא נושא על רמה, סחטן יואב.

הינה כמה דברים שאני אוהב, אני בטוח שוכח כמה דברים.

מה שרלוונטי:
* דני רובס. אוהב אותו מאוד, יש לי את כל הדיסקים בבית מקוריים.
* אלאניס מוריסט, היא אדירה.
* smooth jazz. התחנות באינטרנט עושות לי טוב.
* מוזיקה יפנית. תגלית אינטרנטית מדהימה לפני מספר שנים.
לתדהמתי יש להם מגוון אדיר ומשובח של מוזיקה פופולארית ורוק מלודיים ומרגשים.
יש משהו במנגינות שהם ממציאים שמאוד לא רגיל.
יש גם הרבה חרטא ולכן צריך סבלנות רבה.
הפסקתי לשמוע כי אני עסוק בלימודים אבל אני מת לחזור ולשמוע.
נוסף על כך יש גם בעיות של קישוריות לשרתים שם וזה מעצבן!

דברים פחות רלוונטיים:
* היתה תקופה של שוטי הנבואה.
* היתה תקופה חזקה של היהודים, הייתי צורח את כל המילים. כן כן... :D
* היתה תקופת ילדות נהדרת עם אתניקס.
* הייתה תקופה של דפש מוד.
* במקרה יש לי במחשב גם כמה אלבומים של פופ יווני. אני רציני.
* יש לי סנטימט חזק לסיגנונות מהעולם הלטיני.
יש אומנים מאוד מפורסמים באמריקה הלטינית שמוכרים בעשרות מיליונים אבל משום מה בארצינו הקטנה מכירים רק את שאקירה.
אני אפילו אוהב פולקלור ספרדי... אבל זה כבר סיפור אחר.

בכלל, כל הנושא הזה מביא לי נוסטלגיה.
Glenn-Holmes
וואווו עוזי אני ממש מגלה צד אחר שלך שלא ידעתי שקיים....מרתק ויואב...באמת קבל ח"ח על פתיחת הנושא הזה...
YoavK
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
וואווו עוזי אני ממש מגלה צד אחר שלך שלא ידעתי שקיים....מרתק ויואב...באמת קבל ח"ח על פתיחת הנושא הזה...


תודה על הח"חים, האזרחות כנראה עושה לי טוב :)

אז רגע, אף אחד פה לא חובב Pink Floyd? באמת שזו מוסיקה במיטבה!
Boaz
אין על אלאניס,

כל שירה שלה בונבוניירה !

manor
בעיקר רוק כמו שאחרים כאן רשמו(יותר של השנים הקודמות).
יש כל כך הרבה להקות טובות, וכל פעם יוצא לי להכיר אחת חדשה.
חוץ מרוק אני גם אוהב מוזיקה אלקטרונית שהיא לא טראנס או האוס, כמו למשל: air, moby

בתקופה האחרונה יצא לי לשמוע קצת ג'אז אקטרוני שאני ממש ממש היתחברתי לזה( Pat Metheny ).

חוץ מזה אני אוהב מאוד מוזיקה אירית/קלטית, ואפילו חשבתי לעצמי שיום אחד אני רוצה לעשות את השילוב בין זה לטראנס
uzi
quote:
Originally posted by manor
בעיקר רוק כמו שאחרים כאן רשמו(יותר של השנים הקודמות).
יש כל כך הרבה להקות טובות, וכל פעם יוצא לי להכיר אחת חדשה.
חוץ מרוק אני גם אוהב מוזיקה אלקטרונית שהיא לא טראנס או האוס, כמו למשל: air, moby

בתקופה האחרונה יצא לי לשמוע קצת ג'אז אקטרוני שאני ממש ממש היתחברתי לזה( Pat Metheny ).

חוץ מזה אני אוהב מאוד מוזיקה אירית/קלטית, ואפילו חשבתי לעצמי שיום אחד אני רוצה לעשות את השילוב בין זה לטראנס

pat metheny- last train home
מרגש מאוד, ממש מעורר השראה.
אם אתה אוהב אותו אז אתה תמות על
peter white
יש לי את כל הדיסקוגראפיה שלו במחשב. מומלץ מאוד!
הוא חתום בהרבה לייבלים עולמיים, לא סתם.

אהבתי את השילוב של אירית/קלטית עם טראנס, גם לי לפעמים מסתובבים רעיונות דומים כאלה בראש.
במקרה אמא שלי פעם קנתה איזה 3 אוספים של מוזיקה קלטית כשהם ביקרו במערב אירופה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement