|
רוצים להמליץ על ווידאו קליפ??? הגעתם למקום הנכון!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
| איך אתם עושים כאלו סקרינשוטס מרובעים? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
איך אתם עושים כאלו סקרינשוטס מרובעים? |
עריכה...
ובואנ'ה פייר, שיחקת אותה :)
נראה קליפ סבבה, הלכתי להוריד
אני רק מציע לך לשם איזה סימן הכר שלך שלא יוכלו לגנוב לך
תשים לב אני תמיד שם טקסט של
"eXeTik"
שמרוח באלכסון על התמונה- תעשה לו קצת פייד שלא יסתיר את התמונה ואתה מסודר... |
|
|
| MoSH_MaN |
אני מקווה שהקליפ של
TIME
זה הרימיקס של
TUBE
כי הוא ממש טוב והשאר לא משהו
חח התמונה האחרונה
למטה שמאלה
האישה הזאת ניראת כמו אילנה מלגעת באושר
ולא ראיתי את הסידרה פשוט בכל דרק יש אותה |
|
|
| DJ-Energy |
קבלו תמונות, איכות גרוע אבל לא יודע למה זה יצא ככה:
:) |
|
|
| elad11 |
אתם אולי יכולים לפרסם כתובת של אתרים שאפשר להוריד מהם את הקליפים האלה?
אני מכיר רק את
apipe....
תודה מראש!
:D |
|
|
| eXeTik |
המקום הכי טוב לקליפים זה איי אר סי
irc.inter.net.il
#section-e
ופייר- הקליפ של
Time
אחוש מעפן (''.) |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by eXeTik
ופייר- הקליפ של
Time
אחוש מעפן (''.) |
כל הקליפים של פולסדרייבר וסטראספלאש די באותו הסגנון...
נכון הם פשוטים...
אני ילך עכשיו לסיבוב בדיקה של קליפים חדשים... ממזמן לא הורדתי
ומי כבר יכול לגנוב לי תסקין שוטס? כאילו זה לא יצירה רצינית...
:p |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by elad11
תודה רבה!! :D |
And u r ? |
|
|
| oDrori |
לא יודע אבל הוא כאן כבר כמה זמן
(Jan 2001) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by oDrori
לא יודע אבל הוא כאן כבר כמה זמן
(Jan 2001) |
מזיז לי ת'ביצה
:)
סתם לא שיש לי משהו נגדו
פשוט שאלתי מי הוא |
|
|
| elad11 |
מזמן הייתי מכור פה לפורום של ה
tracklists....
ממש מזמן.....עכשיו יוצא לי פחות לבקר בפורומים... |
|
|
|
|