return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
* Tips om van een kater af te komen (pg. 2)
View this Thread in Original format
Blik
gewoon veel drinken (water) als je thuiskomt en iets eten (eitje is het beste), als je dan nog een kater hebt als je wakker word gewoon ff een wandelingetje maken en weer veel drinken en dan is die zo weg
TimeportE
quote:
Originally posted by Blik
gewoon veel drinken (water) als je thuiskomt en iets eten (eitje is het beste), als je dan nog een kater hebt als je wakker word gewoon ff een wandelingetje maken en weer veel drinken en dan is die zo weg

je moet geen water drinken maar MELK! dat neutraliseerd namelijk de alcohol in je bloed! dat doe ik altijd als ik extreem zat ben, en k heb zelden maar een kater (maar als ik em dan ook heb, dan moe je de rest van de dag ook nie bij me in de buurt komen tenzij je kicked op sjachie gedrag :D:D)
Little Theseus
Voorkom een kater, blijf dronken!
Blik
quote:
Originally posted by TimeportE

je moet geen water drinken maar MELK! dat neutraliseerd namelijk de alcohol in je bloed! dat doe ik altijd als ik extreem zat ben, en k heb zelden maar een kater (maar als ik em dan ook heb, dan moe je de rest van de dag ook nie bij me in de buurt komen tenzij je kicked op sjachie gedrag :D:D)
\

ik vind melk dus SUPERGOOR als je thuiskomt van het uitgaan, die biersmaak in je mond dan vermengt met melk....:eek:

maar klopt wel dat melk goed is tegen een kater
@ddicted
quote:
Originally posted by Little Theseus
Voorkom een kater, blijf dronken!


Tijdens het slapen aan het bier infuus ??
Optimus
quote:
Originally posted by TimeportE

je moet geen water drinken maar MELK! dat neutraliseerd namelijk de alcohol in je bloed! dat doe ik altijd als ik extreem zat ben, en k heb zelden maar een kater (maar als ik em dan ook heb, dan moe je de rest van de dag ook nie bij me in de buurt komen tenzij je kicked op sjachie gedrag :D:D)



ik drink ook altijd melk:D:D:D
dat helpt ok tegen een dipje de dag na slikken:D
basvh
ik drink eigenlijk vrij weinig de laatste maanden, misschien 1 keertje zat geweest in al die maanden. Ik drink onder andere niet meer of stuk minder omdat ik altijd kei erge last heb van kater. het enige wat bij mij een beetje hielp was asperine. een appel eten schijnt ook wel te helpen,
Smirnoff
Drank is eerder op dan je lief is !

* boing boing * K'heb koppijn !!
Donna
Nouh ik weet wat altijd bij mij hielp,ik zette altijd als ik thuiskwam,of ik liet t voor me doen als ik t zlef nie meer kon,koffie,en dan een zwarte bak opdrinken...
Zal wel tussen me oren hebben gezeten want kan er geen logische verklaring voor vinden.

Verder idd de volgende dag veel zuipen en vooral je zouten op peil brengen,vandaar de soep-remedie denk ik,maar neem dan wel tomatensoep das t leukste effect als je in je nest ligt en je moet *oppeens* vet over je veter:p

Zouten en vocht zijn t belangrijkst want doordat je daarvan teveel verloren bent voel je je zow extremly kut.

Ik drink al jaren bijna geen moer meer eigenlijk,daarvoor is in de plaats het jointje gekomen,bevalt me stukken beter,en zo nu en dan een snoepie derbij;)
Kamaya
De oplossing, zoals al eerder genoemd, is gewoon voordat je gaat slapen 3 grote glazen water drinken.

Van bier droog je uit, de alcohol is niet zozeer de oorzaak van de kater (ik bedoel de volgende ochtend alcohol neutraliseren heeft geen zin meer), alcohol zorgt er voor dat je uitdroogt (en nog een ander speciaal stofje in bier) en de oplossing is voordat je gaat slapen zorgen dat je de volgende ochtend niet uitgedroogd bent.


Dus, kom je thuis, ook al heb nog zo geeeen dorst, drink minstens 3 glazen water en je hebt de volgende ochtend nergens langs van. Ook handig is op de avond zelf elke 3 bier 1 cola ofzo, werkt ook goed.

Ook handig tegen een misselijk gevoel in je bek is, wat volgens mij veel mensen niet doen, je tanden nog ff poetsen voordat je gaat slapen. Dan sta je 's ochtends weer fris op.



Neem dus voldoende vocht (alcoholvrij) in en je hebt nergens last van!

(ff wat anders, ik zat te denken. Als een kater komt door uitdroging, en je zit in de woestijn en je komt om van de dorst, dat moet dat echt de ergste kater zijn die je ooit hebt gehad.....)

New Wave
OKee, ik heb gewoon DE oplossing voor dit probleem.

Gewoon de avond/middag/ochtend wanneer je echt super bezopen bent en vreest voor die hopeloze hoofdpijn........gewoon simpel zat je vinger in je keel douwen en alles der uit tyfen....dan effe slapen....en je wordt echt zooo mega lekker wakker de volgende ochtend :D works for me :p

Maar doe ik nu al 2 jaar niet meer omdat ik al heel wat tijd niet meer zuip. :cool:
Donna
quote:
Originally posted by New Wave
OKee, ik heb gewoon DE oplossing voor dit probleem.

Gewoon de avond/middag/ochtend wanneer je echt super bezopen bent en vreest voor die hopeloze hoofdpijn........gewoon simpel zat je vinger in je keel douwen en alles der uit tyfen....dan effe slapen....en je wordt echt zooo mega lekker wakker de volgende ochtend :D works for me :p

Maar doe ik nu al 2 jaar niet meer omdat ik al heel wat tijd niet meer zuip. :cool:


Njaah psies,ik ging ook altijd voor ik naar bed ging ff me keel vingeren,anders wist ik toch wel dat ik op een gegeven moment imme bed over de kop ging en moest rennen naar de plee,dat helpt dus zowieso,maar na t kotsen mot je ff een zooi zupen,en eigenlijk ook nog ff een bak bouiilon in je mik gooien,dan is alles flex.
Wat een gebruiksaanwijzingen eigenlijk met die alcoholmeuk allemaal:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement