return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
משחק אסוציאציות
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
פשוט מאוד נפוץ בפורומים בכל העולם אז בלי הרבה עיכובים מספר הסברים ויאללה נתחיל

המשחק מאוד פשוט ויכול להתפתח מאוד משעשע - תלוי בכם כמובן

אז אם יש לכם בדיוק דקה לכתוב משהו למה לא לזרום עם הטופיק הזה?


הרעיון כאמור פשוט...כל אחד זורק את ההקשר הראשון שעולה לו בראש בהתייחס למה שנכתב מעליו (בפוסט הקודם ולא 20 פוסטים אחורה)

לא קשה נכון?

אני אתחיל.


מוזיקה אלקטרונית
(פוסט הבא תהיה תגובה שהמגיב יכתוב את הדבר הראשון שעולה לו בראש בהקשר הזה)
benji904
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
פשוט מאוד נפוץ בפורומים בכל העולם אז בלי הרבה עיכובים מספר הסברים ויאללה נתחיל

המשחק מאוד פשוט ויכול להתפתח מאוד משעשע - תלוי בכם כמובן

אז אם יש לכם בדיוק דקה לכתוב משהו למה לא לזרום עם הטופיק הזה?


הרעיון כאמור פשוט...כל אחד זורק את ההקשר הראשון שעולה לו בראש בהתייחס למה שנכתב מעליו (בפוסט הקודם ולא 20 פוסטים אחורה)

לא קשה נכון?

אני אתחיל.


מוזיקה אלקטרונית
(פוסט הבא תהיה תגובה שהמגיב יכתוב את הדבר הראשון שעולה לו בראש בהקשר הזה)


Airbase!
uzi
quote:
Originally posted by benji904
Airbase!

זה מזכיר לי שיש לי תמונה איתו.
http://www.geocities.com/s_uzi_s/airbase2.jpg
markfeldman
quote:
Originally posted by benji904
Airbase!


Genie !!
benji904
quote:
Originally posted by markfeldman
Genie !!


Producing genius = Daniel Kandi!!
markfeldman
quote:
Originally posted by benji904
Producing genius = Daniel Kandi!!


Deep Psychosis (Daniel Kandi's Cure Mix)
benji904
quote:
Originally posted by markfeldman
Deep Psychosis (Daniel Kandi's Cure Mix)


"Deep"....

Oceanlab - Clear Blue Water
markfeldman
quote:
Originally posted by benji904
"Deep"....

Oceanlab - Clear Blue Water


הגירסה המצויינת של קורסטן !
benji904
quote:
Originally posted by markfeldman
הגירסה המצויינת של קורסטן !


System F - Out Of The Blue
Vortex_SA
quote:
Originally posted by benji904
System F - Out Of The Blue


דביק.

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Vortex_SA
דביק.

הקהל במסיבות של ארמין בשנים האחרונות
;)
markfeldman
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
הקהל במסיבות של ארמין בשנים האחרונות
;)


האומן 17 המאפן הזה !

מתי תרחיבו אותו ?~?~?~
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement