|
Foto's HOMELANDS!
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
Hi all,
Eindelijk weer eens een update op de (nog steeds) tijdelijk website come.to/nila
Er staan nu foto's op de site van de busreis naar Homelands vorige week.......
--> http://come.to/nila
Enjoy en tot Impulz Outdoor! :cool:
Sido & Sander |
|
|
| basvh |
| zoals altijd weer mooie fotos, met wat voor camera maken jullie die fotos nou altijd? wegwerp of digitale?? |
|
|
| MaGiK54 |
| Coole foto's :tongue3 |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
digitaal! | hoe neem je die dan mee naar binnen want officeel mag dat toch niet? |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by basvh
hoe neem je die dan mee naar binnen want officeel mag dat toch niet? |
Officieel mag het soms niet nee, maar op een of andere manier is het ons altijd nog gelukt... Hoe zou dat nou komen?? :rolleyes: :D |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Officieel mag het soms niet nee, maar op een of andere manier is het ons altijd nog gelukt... Hoe zou dat nou komen?? :rolleyes: :D |
heb echt geen idee hoe je ermee binnekomt, kan je het ff zeggen want wil me digitale meenemen naar impulz outdoor |
|
|
|
|