return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
לללללללללללללללללללללללללללללללללללללאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Moriano
מוש מה הקטע של הפוסטים הריקים שאתה שם?
nimrod levi
היו צריכים לעשות משהו עם כלנית ספיר ואבנר הם יצאו בפרק האחרון
וסתם לא יודעים מה יהיה איתם
ורדה אחרי כל הטוב לב חשבתי תהיה עם מיכאל וזורקים אותה לכלא בסוף?!?
:wtf: :wtf: :wtf:
חוץ מזה היה סוף לא רע
MoSH_MaN
ציטטתי את מה שאמרת--זתומרת

הוצאת לי את המילים מהפה
Dj Moriano
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ציטטתי את מה שאמרת--זתומרת

הוצאת לי את המילים מהפה

אההה הבנתי......
Hell_Copter
מעניין את הביצה השמאלית שלי!!!!
כזאת סדרה מחורבנת...

הייתי אצל ידידה שלי כי היה לה יום הולדת והם ראו את זה שם...
אז הלכתי עם כמה ילדים לחדר אחר וסתם שיחקנו כל מיני דברים
ששמענו אותם צועקים שנגמר חזרנו ושמענו את השיר סיום שהשחקנים שרו
עזבו את זה שהם לא יודעים לשחק... הם ממש אבל ממש לא יודעים לשיר!!!!
גועל נפש דוחה שבת!! :wtf:
arik
כמה שהמשחק והמקוריות ברמה הנמוכה היותר
זה ניהיה מעניין אחרי כמה פרקים
למרות שאני לא עוקב אחרי זה
Narcotic Mind
אני תמיד חשבתי שזה דפוק אבל אחרי כמה פרקים מתמכרים
ראסמי סדרה דפוקה אבל מה לעשות אי אפשר להפסיק :wtf: :wtf: :wtf:

חוץ מזה סוף צפוי אבל גם השאירו דברים פתוחים
סוף לא משהו
yahel222
ראיתי היה סוף נחמד כמו שצריך
אבל מה חבל לא עשו סוף הומוריסטי כזה

למשל - יונתן בא לאתי עושה לה
אתי פרשתי מהיקב אני הולך להיות צייר ורוצה לחיות איתך
פתאום היא עושה לו מה צייר יא בטלן אחד....חשבתי תהיה בעל יקב נהיה עשירים וזה....עלק אני יחיה עם צייר סע סע לי מהעיניים
:stongue: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :stongue:

או שסמדר רוצחת גם את רונה ובסוף חיה עם דורון אבל זה היה מזה אכזרי חחחחחח:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

יאלה שיעשו עוד אחת כבר
Segev
סוף סוף הסדרה הדפוקה הזאת הסתיימה כל המושב שלי ראה את הסידרה הזאת
:stongue:
warpedd_
יא אללה אתם מפספסים את הנקודה
עזבו אתכם מהמשחק הגרוע זה סתם מצחיק לראות
ואת התסריט שאפילו בסרטי םורנו הטסריט יותר טוב
יש פה מלא כוסיות
חוץ מהסוסה ואתי

דר"כ ידעתם שסופי בכלל הייתה שומרונית במקור שהתגירה

eXeTik
quote:
Originally posted by yahel222
ראיתי היה סוף נחמד כמו שצריך
אבל מה חבל לא עשו סוף הומוריסטי כזה

למשל - יונתן בא לאתי עושה לה
אתי פרשתי מהיקב אני הולך להיות צייר ורוצה לחיות איתך
פתאום היא עושה לו מה צייר יא בטלן אחד....חשבתי תהיה בעל יקב נהיה עשירים וזה....עלק אני יחיה עם צייר סע סע לי מהעיניים
:stongue: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :stongue:

או שסמדר רוצחת גם את רונה ובסוף חיה עם דורון אבל זה היה מזה אכזרי חחחחחח:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

יאלה שיעשו עוד אחת כבר


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue:
Ariels
לא ראיתי אפילו דקה מהחרא הזה
ואל תזינו תשכל על זה שזו הסדרה הכי טובה
למה שאין על טירונות, זו אחת הסדרות היותר טובות שראיתי בחיים כולל זרות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement