|
לללללללללללללללללללללללללללללללללללללאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
| מוש מה הקטע של הפוסטים הריקים שאתה שם? |
|
|
| nimrod levi |
היו צריכים לעשות משהו עם כלנית ספיר ואבנר הם יצאו בפרק האחרון
וסתם לא יודעים מה יהיה איתם
ורדה אחרי כל הטוב לב חשבתי תהיה עם מיכאל וזורקים אותה לכלא בסוף?!?
:wtf: :wtf: :wtf:
חוץ מזה היה סוף לא רע |
|
|
| MoSH_MaN |
ציטטתי את מה שאמרת--זתומרת
הוצאת לי את המילים מהפה |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ציטטתי את מה שאמרת--זתומרת
הוצאת לי את המילים מהפה |
אההה הבנתי...... |
|
|
| Hell_Copter |
מעניין את הביצה השמאלית שלי!!!!
כזאת סדרה מחורבנת...
הייתי אצל ידידה שלי כי היה לה יום הולדת והם ראו את זה שם...
אז הלכתי עם כמה ילדים לחדר אחר וסתם שיחקנו כל מיני דברים
ששמענו אותם צועקים שנגמר חזרנו ושמענו את השיר סיום שהשחקנים שרו
עזבו את זה שהם לא יודעים לשחק... הם ממש אבל ממש לא יודעים לשיר!!!!
גועל נפש דוחה שבת!! :wtf: |
|
|
| arik |
כמה שהמשחק והמקוריות ברמה הנמוכה היותר
זה ניהיה מעניין אחרי כמה פרקים
למרות שאני לא עוקב אחרי זה |
|
|
| Narcotic Mind |
אני תמיד חשבתי שזה דפוק אבל אחרי כמה פרקים מתמכרים
ראסמי סדרה דפוקה אבל מה לעשות אי אפשר להפסיק :wtf: :wtf: :wtf:
חוץ מזה סוף צפוי אבל גם השאירו דברים פתוחים
סוף לא משהו |
|
|
| yahel222 |
ראיתי היה סוף נחמד כמו שצריך
אבל מה חבל לא עשו סוף הומוריסטי כזה
למשל - יונתן בא לאתי עושה לה
אתי פרשתי מהיקב אני הולך להיות צייר ורוצה לחיות איתך
פתאום היא עושה לו מה צייר יא בטלן אחד....חשבתי תהיה בעל יקב נהיה עשירים וזה....עלק אני יחיה עם צייר סע סע לי מהעיניים
:stongue: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :stongue:
או שסמדר רוצחת גם את רונה ובסוף חיה עם דורון אבל זה היה מזה אכזרי חחחחחח:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
יאלה שיעשו עוד אחת כבר |
|
|
| Segev |
סוף סוף הסדרה הדפוקה הזאת הסתיימה כל המושב שלי ראה את הסידרה הזאת
:stongue: |
|
|
| warpedd_ |
יא אללה אתם מפספסים את הנקודה
עזבו אתכם מהמשחק הגרוע זה סתם מצחיק לראות
ואת התסריט שאפילו בסרטי םורנו הטסריט יותר טוב
יש פה מלא כוסיות
חוץ מהסוסה ואתי
דר"כ ידעתם שסופי בכלל הייתה שומרונית במקור שהתגירה |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by yahel222
ראיתי היה סוף נחמד כמו שצריך
אבל מה חבל לא עשו סוף הומוריסטי כזה
למשל - יונתן בא לאתי עושה לה
אתי פרשתי מהיקב אני הולך להיות צייר ורוצה לחיות איתך
פתאום היא עושה לו מה צייר יא בטלן אחד....חשבתי תהיה בעל יקב נהיה עשירים וזה....עלק אני יחיה עם צייר סע סע לי מהעיניים
:stongue: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :stongue:
או שסמדר רוצחת גם את רונה ובסוף חיה עם דורון אבל זה היה מזה אכזרי חחחחחח:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
יאלה שיעשו עוד אחת כבר |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: |
|
|
| Ariels |
לא ראיתי אפילו דקה מהחרא הזה
ואל תזינו תשכל על זה שזו הסדרה הכי טובה
למה שאין על טירונות, זו אחת הסדרות היותר טובות שראיתי בחיים כולל זרות |
|
|
|
|