|
Het trancejaar 2002 zover
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
We zitten nu bijna op de helft van het jaar 2002, en ik wilde even peilen hoe jullie het afgelopen half trancejaar vonden.
Ik persoonlijk vind dit half jaar een vet trancejaar: de 'golden oldies' zoals Armin, Svenson & Gielen, Tiesto en Rank 1 hebben veel nieuw spul uitgebracht, M.I.K.E. is ook heel goed bezig, een paar remixen van onze duitse vrinden Cosmic Gate en Dumonde. Voor de rest is DJ Isaac ook lekker bezig. SHOKK met enkele knallende remixes, en zo kan ik nog wel eff doorgaan.
En dan hebje nog Solar Stone - Solar Coaster
Wat vinden jullie? |
|
|
| TimeportE |
jaaaaa. 2002 rocked!!! jammer alleen dat mensen nog steeds nie echt met vernieuwende dingen komen :( al vond ik airwave - another dimension toch erg controversieel voor airwave en daar mag ie van mij mee doorgaan!
goede traxx komen dit jaar ook echt in golven.. ene moment wacht je een tijd op een goede track die uitkomt, dan weer kun je ze weer nie snel genoeg binnenslepen (sorrie chicane :)).. |
|
|
| ahp2002 |
tsja, de uplifting komt weer terug! das wel mooi
2001 was een dipje, met veels te veel progressive. jammer alleen dat trance zo ontzettend goed scoort overal en ook hier de commercie het weer weet te verpesten.
'99 was toch het beste jaar IMO |
|
|
| Smirnoff |
| Ik vind van wel ! |
|
|
| basvh |
jah ik vind het wel goed jaar:
marco v is erg goed bezig: multalisk, atlanta, en de remixen van energy 53 en fsol.
tiesto weer erg lekkere remix van southern sun.
solar coaster vind ik ook mooi nummer
tussen de grote berg van slechte hardstyle nummers toch ook paar hele vette nummers
jah het 1e gedeeltje van 2002 is goed, als de andere helft ook zo goed is dan gaan we mooie maanden tegemoet |
|
|
| rellivisit |
| quote: | Originally posted by basvh
tussen de grote berg van slechte hardstyle nummers toch ook paar hele vette nummers
|
Dat valt dan weer in de categorie Happy Hardstyle. Zoals de eens zo vette producer en dj warmduscher ze tegenwoordig draait. Because I Got High in een warmduscher mix, ja sorry hoor. Waar zijn wij nou helemaal mee bezig?
2002 is niet denderend, maar ieder jaar komt er zoveel uit, daar zit altijd wel iets bij!
Adioklose. |
|
|
| SnuggLe |
Idd, 2002 is tot nu toe nog niet echt een knallend jaar.
Er zijn wel wat leuke nummertjes uitgekomen, maar tot nu toe geen echte 'klassiekers' denk ik of doorbraken van bepaalde dj's.
De toppers voor mij van dit jaar zijn tot nu toe:
-James Holden
-Mayday (Wat ik ervan gezien heb)
-BlackHole... ze timmeren nog steeds aan de weg, ook zonder Tiesto (bv ITWT7..) en de paar samplers die ze uitbrachten met Highlander, Andain & Dreamcatcher
En maar hopen dat Impulz een top-event wordt...
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| magrec |
Dit jaar gaat echt het jaar worden van james holden, yunus guvenen, gabriel en dresden en meer van dat soort producers.
en dan de knaller van dit jaar ik voel het aan mijn water :p


voor mij is dit jaar kwa "progressive" "trance" al erg goed.
evolution - walking on fire
cass & slide - spanker
Rui da silva - fire
shamuel flash - chilling moments
yunus - red pilot
james holden - solstice
james holden - i have put out the lights
james holden - nothing
redanka - out of the dark
Wat iig allemaal gaat komen nog:
nieuwe album van sasha
nieuwe 4 seasons ep van sander kleinenberg die binnenkort uitkomt |
|
|
| TranceFool |
2002 tot zover is te doen......niet werelds.
Met kop en schouders mij nummer 1:
The Clergy - The Oboe Song (The Green Martian mix) :D:D:D niet normaal :p. Als iemand die promo heeft op vinyl en em kwijt wil moet ie mij maar ff contacten :p. Begin juli komtie uit geloof ik |
|
|
| moogwai |
Het begin was echt dramatisch (januari, februari bijvoorbeeld)... maar nu de zomer is genaderd komt er echt veel goeds uit.
Producers die dit jaar al erg goed bezig zijn wat mij betreft
Laurent Veronnez OWNS! (DJ Tiesto - In My Memory (V-One en Airwave remix), Airwave - Another Dimension, Airwave - I Want To Believe (die nieuwe mix), Airwave vs Rising Star - Sunspot, The Clergy - The Oboe Song (The Green Martian mix) , Fire & Ice - San Antonio, CapeTown - Chameleon, Velvet Girl - Promise You Heaven, Jones & Stephenson - The First Rebirth (Airwave Remix)... en dan heb ik nog niet alles genoemd.. echt associaal veel!
M.I.K.E. heeft ook al een dozijn Push Remixen afgeleverd.. vind ze niet allemaal super dat wel.. maar Matanka - Lost In A Dream (Push Transcendetal Remix) is toch wel een juweeltje net als de nieuwe Plastic Boy :)
Gabriel & Dresden een van de verassingen van dit jaar met enkele zeer lekkere remixen.. vooral Adain - Summer Is Calling.. een van de beste nummers van dit jaar wat mij betreft.
Ralph Barendse (Midway, Alpha Breed, en Mesh) en Carlos Resoort heeft met 4 Strings - Diving weer een topper... terwijl ik nog steeds geen genoeg kan krijgen van Into THe Nigh.
Signum is weer lekker bezig... vooral Second Wave
En dan vergeet is bijna mister Thrillseekers.. Steve Hellstip..
Dreaming Of You is echt super... en dan Rapid Eye - Circa Forever.. met gewoon 2 steengoede mixen! en ook En-Motion - Getting Away With It (Thrillseekers Remix)is super.
Tiesto, Armin en Ferry, Marco zijn ook goed bezig en Svenson & Gielen hebben ook een paar lekkere tunez geproduceerd.
en zo kan ik nog wel ff doorgaan.... is nu al een beter jaar als vorig jaar :D |
|
|
| Donna |
Altijd weer ff leuk je langs te zien droppen moogwai,je post wel niet heeeel erg veel meer,maar t gene wat je post vinnik altijd *goede* posts.
Maar ook wij horen te bestaan,de *keep-t-forum-alive* dudes and dudettes anders sit hier wel heel snel d00d.
Maarre drop weer s wat vaker langs moogie:) |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by moogwai
Ralph Barendse (Midway, Alpha Breed, en Mesh |
Mesh=Freejack en niet Ralph ... |
|
|
|
|