return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Lange Feat. Sarah Howells - Out Of The Sky (Kyau & Albert Mix) טראק מדהים!!!
View this Thread in Original format
MINTZ
רציתי להמליץ לאנשים על הטראק המעולה והמדהים הזה וגם ממש לקוות שהוא יהיה במסיבה של ארמין... - לפחות לדעתי האישית בוא נאמר :] זה מתוך המצעד השנתי של ארמין וזה הגיע למקום 8

טראקים שהייתי רוצה לראות במסיבה: (מבחינתי לפחות... :-) - מוזמנים להוסיף עוד טראקים גם... )

Orjan Nilsen Feat. Tarah - La Guitarra (Anjunaboy Vacal Re Work Mix)
Armin Van Buuren Feat. Cathy Burton - Rain
Dash Berlin Feat. Cerf Mitiska & Jaren - Man On The Run
Sunlounger Feat. Zara - Lost (Extended Mix)
Armin Van Buuren Feat. Sharon Den Adel - In And Out Of Love
Vantem (Cerf, Mitiska & Jaren) - You Never Said (Dash Berlin Remix)
Myon & Shane 54 Feat. Carrie Skipper - Vampire (Gareth Emery Remix)
Orjan Nilsen - La Guitarra (Original Mix)
Tarantula
איך שכחת את
above & beyond pres oceanlab - breaking ties
armin van buuren feat jaren - unforgiveable
andy duguid feat leah - wasted

:eek: :eek: :eek:
manor
המקורי הרבה יותר יפה
MINTZ
כן... יש גם את -

DJ Shah Feat. Adrina Thorpe - Back To You (Aly & Fila Remix)

בקיצור

הולכת ליהיות מסיבה לפנים...!

נתראה שמה...
Glenn-Holmes
Vantem (Cerf, Mitiska & Jaren) - You Never Said (Dash Berlin Remix)

קטע מזעזע

עדיף כבר לשמוע את
till the sun goes down
אם הם ממשיכים לשחזר את הפףורמולה בכל קטע ורמיקס שלהם בלי כמעט שום שינוי

משעממים - יש דברים הרבה יותר טובים בברלין
manor
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
Vantem (Cerf, Mitiska & Jaren) - You Never Said (Dash Berlin Remix)

קטע מזעזע

עדיף כבר לשמוע את
till the sun goes down
אם הם ממשיכים לשחזר את הפףורמולה בכל קטע ורמיקס שלהם בלי כמעט שום שינוי

משעממים - יש דברים הרבה יותר טובים בברלין


צודק, נראה כאילו בכל הטראקים של Dash Berlin :
You Never Said
Man On The Run
till the sky fall down

כלום לא משתנה, חוץ vocal
חוץ מזה שאני בכלל לא אוהב את הסאונד שלו,
במיוחד שזה חוזר על עצמו בכל טראק, זה משגע אותי
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by manor
צודק, נראה כאילו בכל הטראקים של Dash Berlin :
You Never Said
Man On The Run
till the sky fall down

כלום לא משתנה, חוץ vocal
חוץ מזה שאני בכלל לא אוהב את הסאונד שלו,
במיוחד שזה חוזר על עצמו בכל טראק, זה משגע אותי


הגרסה של אנדי דוגוויד מהאסוט האחרון משפרת את הקטע הזה.

התחלתי מקודם להגיב ושכחתי בגלל שלאדון ירון מינץ יש נטייה להתחיל נושא ולגלוש בכלל לכיוון אחר
אז הנושא שבכותרת:
בהתחלה לא חשבתי שלקטע כה יפהפה כמו זה של לאנג' צריך בכלל רמיקס.
בשמיעה ראשונה חשבתי שהרמיקס של קייאו ואלברט משעמם - דעתי התהפכה כאשר נכנס הווקאל של הפזמון כולל הקטע היפהפה מהגרסה המקורית שהודגש כאן של הסאונד של הגיטרה החשמלית - בהחלט גרסה מוצלחת מאוד למרות הכל כאשר הליווי של הסינט והתזמון של הווקאל כאן הם פשוטים אך מדהימים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement