return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Winner
View this Thread in Original format
Narcotic Mind
תגידו משהו פה ממלא ?
בכמה בדרך כלל אתם ממלאים, כמה פעמים זכיתם\הפסדתם
חברים שלי מתמכרים לזה
אני מיליתי איזה 6-7 פעמים הפסדתי הכל, משהו כמו 140 שקל
כוס אמק אני צריך להחזיר את החוב :)

עכשיו במונדיאל זה צריך להיות שיא אבל יש מלא הפתעות זה קשה לאללה
eXeTik
עוד לא יצא לי למלא
משחקים שנראה שברור מי ינצח מתהפכים
יש יותר מדי הפתעות בבתים

נחכה לשמינית גמר ואז נתחיל
אז הדברים יהיו קצת יותר ברורים
Dj Moriano
היה כבר איזה אלף ט'רדים על הנושא הזה....

אני מלאתי פעמיים ב10 שקל ופעמיים הפסדתי....
Hell_Copter
לא יצא לי למלאות ווינר והמשחקים עכשיו הם לא משחקים כל כך משהו להמר עליהם כי יש הרבה הפתעות

חבר שלי אשכרה מכור וממלא כל יום... הוא לא נורמלי
יש לו מזל שהוא מפוצץ אחושרמוטה
yahel222
ואי אחי אני מכור כבר הרבה זמן
יש לי חברים שבכלל כבר איבדו על זה מאות שקלים
אני יותר מתון
זכיתי מלא פעמים
פעם אחת שמתי 10 שקל וזכיתי ב250
אבל שאר הזכיות סכומים קטנים יותר של 70-80 שקל ככה

ס"כ אני שווה פחות או יותר
חבר שלי לפני כמה זמן שם 5 משחקים
10 שקל
יכל לזכות ב3000 !!!
ונפל רק במשחק אחד בגלל גול לקראת הסיום

וגם השבוע כמעט שוב הבאתי ונפלתי בצרפת - אורוגוואי
אחרי שתפסתי תיקו ו2 שערים בדנמרק - סנגל שזה היה קשה
דווקא צרפת נפלתי
nimrod levi
פעם הייתי מכור הולך כל יום אבל לא יודע למה במונדיאל הפסקתי
יש לי חבר ראסמי מכור בהתחלה היה לוקח כסף יעני היה מורווח באיזה 500 שקל עד המונדיאל הגיע המונדיאל הוא התחיל להפסיד ואז הוא התחיל להמר על 200 שקל
300 שקל ככה
ועכשיו הוא בהפסד רציני נראה לי

אבל ראסמי בווינר שווה ללכת רק על הפתעות

יש את ההוא ששם אלף שקל ולקח 237 אלף כתבו עליו בעיתון
:wtf: :wtf:
NeMeSiS1234
אולי שווה לי להתחיל להמר אם זה ככה
בדרך כלל אני תודק בשטויות האלה
אבל אין לי כל כך כוח למלא אחד כזה
אבל בהצלחה לכל מי שכן ממלא
Hell_Copter
quote:
Originally posted by nimrod levi
יש את ההוא ששם אלף שקל ולקח 237 אלף כתבו עליו בעיתון
:wtf: :wtf:


כן מילא פעמיים ב 500 שקל והביא אותה ב 112 אלף בטופס אחד ועוד 125 אלף בטופס שני...
הבנזונה הימר על המשחק בין פראגווי לדרום אפריקה תיקו ודקה 89 נראה דרום אפריקה השוו... והיה עוד משהו שעל הדקה האחרונה הוא קיבל... בנזונה מניאק
DjChook
בני דודים שלי מכורים לזה

רק מפסידים

תשאלו את אורן
oren_naor
quote:
Originally posted by DjChook
בני דודים שלי מכורים לזה

רק מפסידים

תשאלו את אורן


חח ראסמי...
כל יום בין 10 ל - 50 שקל...
איזה זיין זה

אבל ראסמי זה כייף להמר, כי ככה אתה מתעניין בכל המשחקים
וברגע שאתה שם ליין על קבוצה כלשהי
אתה הופך להיות אוהד שלה וזה הרבה יותר כייף לראות ככה משחק...

נראה לי אני בהפסדים של איזה 1000 שקל
נמאס לי כבר מזה , אבל אין אי אפשר להפסיק
כל פעם יאלה עכשיו אני זוכה בדוק
ונופל בגלל הפתעה מזדיינת...

DjNumShum
ססעמק זה משחק מה זה מרגיז, זה נראה מה זה קל ובראסמי זה קשה
אני בינתיים כל הזמן מפסיד
שמתי גם על המשחקים של מחר או שזה בעצם היום
נקווה שיהיה בסדר
DjNumShum
אנשיםםםם
אני גאה לומר שהבאתי 220 שקל בווינר
בהשקעה של 20

תגידו שאני לא מלך
:crazy: :crazy: :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement