|
Winner
|
View this Thread in Original format
| Narcotic Mind |
תגידו משהו פה ממלא ?
בכמה בדרך כלל אתם ממלאים, כמה פעמים זכיתם\הפסדתם
חברים שלי מתמכרים לזה
אני מיליתי איזה 6-7 פעמים הפסדתי הכל, משהו כמו 140 שקל
כוס אמק אני צריך להחזיר את החוב :)
עכשיו במונדיאל זה צריך להיות שיא אבל יש מלא הפתעות זה קשה לאללה |
|
|
| eXeTik |
עוד לא יצא לי למלא
משחקים שנראה שברור מי ינצח מתהפכים
יש יותר מדי הפתעות בבתים
נחכה לשמינית גמר ואז נתחיל
אז הדברים יהיו קצת יותר ברורים |
|
|
| Dj Moriano |
היה כבר איזה אלף ט'רדים על הנושא הזה....
אני מלאתי פעמיים ב10 שקל ופעמיים הפסדתי.... |
|
|
| Hell_Copter |
לא יצא לי למלאות ווינר והמשחקים עכשיו הם לא משחקים כל כך משהו להמר עליהם כי יש הרבה הפתעות
חבר שלי אשכרה מכור וממלא כל יום... הוא לא נורמלי
יש לו מזל שהוא מפוצץ אחושרמוטה |
|
|
| yahel222 |
ואי אחי אני מכור כבר הרבה זמן
יש לי חברים שבכלל כבר איבדו על זה מאות שקלים
אני יותר מתון
זכיתי מלא פעמים
פעם אחת שמתי 10 שקל וזכיתי ב250
אבל שאר הזכיות סכומים קטנים יותר של 70-80 שקל ככה
ס"כ אני שווה פחות או יותר
חבר שלי לפני כמה זמן שם 5 משחקים
10 שקל
יכל לזכות ב3000 !!!
ונפל רק במשחק אחד בגלל גול לקראת הסיום
וגם השבוע כמעט שוב הבאתי ונפלתי בצרפת - אורוגוואי
אחרי שתפסתי תיקו ו2 שערים בדנמרק - סנגל שזה היה קשה
דווקא צרפת נפלתי |
|
|
| nimrod levi |
פעם הייתי מכור הולך כל יום אבל לא יודע למה במונדיאל הפסקתי
יש לי חבר ראסמי מכור בהתחלה היה לוקח כסף יעני היה מורווח באיזה 500 שקל עד המונדיאל הגיע המונדיאל הוא התחיל להפסיד ואז הוא התחיל להמר על 200 שקל
300 שקל ככה
ועכשיו הוא בהפסד רציני נראה לי
אבל ראסמי בווינר שווה ללכת רק על הפתעות
יש את ההוא ששם אלף שקל ולקח 237 אלף כתבו עליו בעיתון
:wtf: :wtf: |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אולי שווה לי להתחיל להמר אם זה ככה
בדרך כלל אני תודק בשטויות האלה
אבל אין לי כל כך כוח למלא אחד כזה
אבל בהצלחה לכל מי שכן ממלא |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
יש את ההוא ששם אלף שקל ולקח 237 אלף כתבו עליו בעיתון
:wtf: :wtf: |
כן מילא פעמיים ב 500 שקל והביא אותה ב 112 אלף בטופס אחד ועוד 125 אלף בטופס שני...
הבנזונה הימר על המשחק בין פראגווי לדרום אפריקה תיקו ודקה 89 נראה דרום אפריקה השוו... והיה עוד משהו שעל הדקה האחרונה הוא קיבל... בנזונה מניאק |
|
|
| DjChook |
בני דודים שלי מכורים לזה
רק מפסידים
תשאלו את אורן |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by DjChook
בני דודים שלי מכורים לזה
רק מפסידים
תשאלו את אורן |
חח ראסמי...
כל יום בין 10 ל - 50 שקל...
איזה זיין זה
אבל ראסמי זה כייף להמר, כי ככה אתה מתעניין בכל המשחקים
וברגע שאתה שם ליין על קבוצה כלשהי
אתה הופך להיות אוהד שלה וזה הרבה יותר כייף לראות ככה משחק...
נראה לי אני בהפסדים של איזה 1000 שקל
נמאס לי כבר מזה , אבל אין אי אפשר להפסיק
כל פעם יאלה עכשיו אני זוכה בדוק
ונופל בגלל הפתעה מזדיינת... |
|
|
| DjNumShum |
ססעמק זה משחק מה זה מרגיז, זה נראה מה זה קל ובראסמי זה קשה
אני בינתיים כל הזמן מפסיד
שמתי גם על המשחקים של מחר או שזה בעצם היום
נקווה שיהיה בסדר |
|
|
| DjNumShum |
אנשיםםםם
אני גאה לומר שהבאתי 220 שקל בווינר
בהשקעה של 20
תגידו שאני לא מלך
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
|
|