|
TA'ers op de MSN (deel 3)
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
Aangezien er weer een hoop nieuwe leden bij zijn gekomen de laatste tijd, is het misschien weer nuttig om deze thread te houden.
Dus als je geinteresseert bent: [email protected]
PS: en nu niet gaan spammen he?:whip: |
|
|
| magrec |
| Ik gebruik msn nauwelijks om te chatten....tis alleeen handig om meteen ff je mail en nieuwe mail te checken :) |
|
|
| SnuggLe |
Ik gebruik het niet zoveel..meer icq.
En die mensen DIE ik op MSN wil hebben heb ik er volgensmij allemaal wel opstaan, dus post ik hier mijn MSN nie. Heb al genoeg aan de mensen op IRC :)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Optimus |
| dit is ondertussen al deel 3 hoor, geen deel 2:D:D:D |
|
|
| DjSuez |
mijn msn mogen jullie best hebben hoor, vraag is meer of je em wil hebben, ben eigenlijk altijd online, maar ben er zelf alleen niet zo vaak...
[email protected]
niet lachen, dat heeft een vriend van me eens verzonnen...:toothless |
|
|
| ScuL |
mwa ik heb liever mensen die ik niet echt IRL ken op ICQ en directe bekenden op MSN maar dat is al een beetje uit de hand gelopen heb inmiddels 70 contacts op MSN en dat is behoorlijk irritant soms..
(je kunt niet online komen zonder 10x hoi naar je kop geslingerd te krijgen, ok ik weet het is goed bedoeld maar soms heb ik daar ff geen zin in/tijd voor)...... dus liever op m'n icq: 8451706 |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by ScuL
mwa ik heb liever mensen die ik niet echt IRL ken op ICQ en directe bekenden op MSN maar dat is al een beetje uit de hand gelopen heb inmiddels 70 contacts op MSN en dat is behoorlijk irritant soms..
(je kunt niet online komen zonder 10x hoi naar je kop geslingerd te krijgen, ok ik weet het is goed bedoeld maar soms heb ik daar ff geen zin in/tijd voor)...... dus liever op m'n icq: 8451706 |
k doe altijd offline weergeven, dat 00wnz |
|
|
| Tha Force |
Nou twordt pas egt irri as je je hele lijst vol hep staan, ik gebruik MSN nu zown 2 jaar en iedreen die ik ken heeft et zown btje en hep er nu dus 150 instaan en das behoorlijk irri!
Kom je online zijn er zown 25-30 mensen on vooral 's avonds dan wil et nog wel es oplopen tot boven de 40:eyes: ;)
Maarre tog maar mn adres posten hier:
[email protected] [al heel oud, maar hep nooit zin om een nieuwe te maken...:D] |
|
|
| DJ_Siesta |
oja voor de mensen die me willen q0ntacte zal der tog wel niemand zijn
ik zit altijd wel op irc. alsk er nu wel of nie ben, ik lees ut altijd
Efnet
/msg DJ-Siesta
GreetZ |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Mocht je me echt wat nuttigs willen vragen dan lees je maar die oude threads door. Daar staat ie nml wel. En heb je echt hoge nood dan hoor ik t wel... |
|
|
| franzelare |
doe mij maar icq :)
icq: 864765 |
|
|
|
|