return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
TA'ers op de MSN (deel 3)
View this Thread in Original format
Cosmic Guy
Aangezien er weer een hoop nieuwe leden bij zijn gekomen de laatste tijd, is het misschien weer nuttig om deze thread te houden.

Dus als je geinteresseert bent: [email protected]

PS: en nu niet gaan spammen he?:whip:
magrec
Ik gebruik msn nauwelijks om te chatten....tis alleeen handig om meteen ff je mail en nieuwe mail te checken :)
SnuggLe
Ik gebruik het niet zoveel..meer icq.
En die mensen DIE ik op MSN wil hebben heb ik er volgensmij allemaal wel opstaan, dus post ik hier mijn MSN nie. Heb al genoeg aan de mensen op IRC :)

Greetz,
SnuggLe
Optimus
dit is ondertussen al deel 3 hoor, geen deel 2:D:D:D
DjSuez
mijn msn mogen jullie best hebben hoor, vraag is meer of je em wil hebben, ben eigenlijk altijd online, maar ben er zelf alleen niet zo vaak...

[email protected]

niet lachen, dat heeft een vriend van me eens verzonnen...:toothless
ScuL
mwa ik heb liever mensen die ik niet echt IRL ken op ICQ en directe bekenden op MSN maar dat is al een beetje uit de hand gelopen heb inmiddels 70 contacts op MSN en dat is behoorlijk irritant soms..

(je kunt niet online komen zonder 10x hoi naar je kop geslingerd te krijgen, ok ik weet het is goed bedoeld maar soms heb ik daar ff geen zin in/tijd voor)...... dus liever op m'n icq: 8451706
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by ScuL
mwa ik heb liever mensen die ik niet echt IRL ken op ICQ en directe bekenden op MSN maar dat is al een beetje uit de hand gelopen heb inmiddels 70 contacts op MSN en dat is behoorlijk irritant soms..

(je kunt niet online komen zonder 10x hoi naar je kop geslingerd te krijgen, ok ik weet het is goed bedoeld maar soms heb ik daar ff geen zin in/tijd voor)...... dus liever op m'n icq: 8451706


k doe altijd offline weergeven, dat 00wnz
Tha Force
Nou twordt pas egt irri as je je hele lijst vol hep staan, ik gebruik MSN nu zown 2 jaar en iedreen die ik ken heeft et zown btje en hep er nu dus 150 instaan en das behoorlijk irri!
Kom je online zijn er zown 25-30 mensen on vooral 's avonds dan wil et nog wel es oplopen tot boven de 40:eyes: ;)
Maarre tog maar mn adres posten hier:

[email protected] [al heel oud, maar hep nooit zin om een nieuwe te maken...:D]
DJ_Siesta
oja voor de mensen die me willen q0ntacte zal der tog wel niemand zijn

ik zit altijd wel op irc. alsk er nu wel of nie ben, ik lees ut altijd

Efnet
/msg DJ-Siesta

GreetZ
!_PeTrUs_!
Mocht je me echt wat nuttigs willen vragen dan lees je maar die oude threads door. Daar staat ie nml wel. En heb je echt hoge nood dan hoor ik t wel...

franzelare
doe mij maar icq :)

icq: 864765
total woot
[email protected]

:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement