return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
DJ-clothes....
View this Thread in Original format
Vnatic
Iemand enig idee waar ik vette DJ clothes kan halen, technics tshirts en dat soort dingen.

Ik wil ze alleen niet van internet, maar gewoon uit een winkel.
En als het in de buurt is van Eindhoven, ben ik helemaal tevreden:happy2:
Donna
Dj Clothes:conf: Bestaat dat ookal??

Gelukkig hebben de dj's die ik zie op feesten gewoon een normaal kloffie aan:p
MaGiK54
Doe maar gewoon, doe je al gek genoeg :D Gewoon je kloffie aan die je zelf het lekkerst vindt dragen, lijkt mij de juiste dj-clothes :D
DJ_Siesta
op www.idp.nl kun je geloof ikwel wat bestellen, iig wel in hun folder diek elke maand krijg
DJ_Siesta
kep ff gecheckt, daar kan je uit een stuk of 20 technics shirts kiezen. moet je maar ff kijken

GreetZ
Vnatic
Thanks, daar check ik wel ff, er staan wel een hoop vette shirts bij...
AlFerox
voorkant:
TR-909
achterkant:
OFF I'M MIXING

offe:
SL 1200 Technician

zijn grappige shirtjes die ik weleens voorbij heb zien springen op feestjes. :)

ik denk ook dat je gewoon op shirtjes van labels doelt.. moet je gewoon ff in de betere platenzaken kijken. daar verkopen ze weleens wat van die meuk. :)
MaGiK54
quote:
Originally posted by AlFerox
ik denk ook dat je gewoon op shirtjes van labels doelt.. moet je gewoon ff in de betere platenzaken kijken. daar verkopen ze weleens wat van die meuk. :)


Bij Magikstore hebben ze wel gave shirts van Black-Hole en Magik Muzik. Wellicht op een grote party of festival, daar hebben ze vaak ook leuke shirts.
Eye-Riz
HAHAHAHAHAHAHAHAHA DJ CLOTHES???? :D :D :D
te erg voor woorden, moet je daar eerst je DJ pasje voor laten zien, omdat je ze anders niet mag kopen??? :)
voor kleren van labels moet je gewoon op de sites kijken van de labels, ofwel op de site van technics. rhythm import, midtown en dat soort platenzaken hebben ook kleding.
je kunt ze natuurlijk altijd nog zelf maken :D
Optimus
quote:
Originally posted by AlFerox

zijn grappige shirtjes die ik weleens voorbij heb zien springen op feestjes. :)


je was toch nooit naar een feest geweest?:D:D:D

AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by Optimus


je was toch nooit naar een feest geweest?:D:D:D



Hij bedoeld de bonte-avonden van zn scoutingclub:D :D
AlFerox
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE



Hij bedoeld de bonte-avonden van zn scoutingclub:D :D



ja precies!
de laatste keer werd zelfs nog DJ Boozywoozy - Party Affair en DJ Sammy - Heaven gedraaid.. nou, dat was echt wel vet cool hoor!


:D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement