|
DJ-clothes....
|
View this Thread in Original format
| Vnatic |
Iemand enig idee waar ik vette DJ clothes kan halen, technics tshirts en dat soort dingen.
Ik wil ze alleen niet van internet, maar gewoon uit een winkel.
En als het in de buurt is van Eindhoven, ben ik helemaal tevreden:happy2: |
|
|
| Donna |
Dj Clothes:conf: Bestaat dat ookal??
Gelukkig hebben de dj's die ik zie op feesten gewoon een normaal kloffie aan:p |
|
|
| MaGiK54 |
| Doe maar gewoon, doe je al gek genoeg :D Gewoon je kloffie aan die je zelf het lekkerst vindt dragen, lijkt mij de juiste dj-clothes :D |
|
|
| DJ_Siesta |
| op www.idp.nl kun je geloof ikwel wat bestellen, iig wel in hun folder diek elke maand krijg |
|
|
| DJ_Siesta |
kep ff gecheckt, daar kan je uit een stuk of 20 technics shirts kiezen. moet je maar ff kijken
GreetZ |
|
|
| Vnatic |
| Thanks, daar check ik wel ff, er staan wel een hoop vette shirts bij... |
|
|
| AlFerox |
voorkant:
TR-909
achterkant:
OFF I'M MIXING
offe:
SL 1200 Technician
zijn grappige shirtjes die ik weleens voorbij heb zien springen op feestjes. :)
ik denk ook dat je gewoon op shirtjes van labels doelt.. moet je gewoon ff in de betere platenzaken kijken. daar verkopen ze weleens wat van die meuk. :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by AlFerox
ik denk ook dat je gewoon op shirtjes van labels doelt.. moet je gewoon ff in de betere platenzaken kijken. daar verkopen ze weleens wat van die meuk. :) |
Bij Magikstore hebben ze wel gave shirts van Black-Hole en Magik Muzik. Wellicht op een grote party of festival, daar hebben ze vaak ook leuke shirts. |
|
|
| Eye-Riz |
HAHAHAHAHAHAHAHAHA DJ CLOTHES???? :D :D :D
te erg voor woorden, moet je daar eerst je DJ pasje voor laten zien, omdat je ze anders niet mag kopen??? :)
voor kleren van labels moet je gewoon op de sites kijken van de labels, ofwel op de site van technics. rhythm import, midtown en dat soort platenzaken hebben ook kleding.
je kunt ze natuurlijk altijd nog zelf maken :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by AlFerox
zijn grappige shirtjes die ik weleens voorbij heb zien springen op feestjes. :)
|
je was toch nooit naar een feest geweest?:D:D:D |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by Optimus
je was toch nooit naar een feest geweest?:D:D:D |
Hij bedoeld de bonte-avonden van zn scoutingclub:D :D |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
Hij bedoeld de bonte-avonden van zn scoutingclub:D :D |
ja precies!
de laatste keer werd zelfs nog DJ Boozywoozy - Party Affair en DJ Sammy - Heaven gedraaid.. nou, dat was echt wel vet cool hoor!
:D :D :D |
|
|
|
|