return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
יותר מדי דומים
View this Thread in Original format
uzi
שני הטראקים האלו כל כך דומים, תקשיבו טוב:

Free Radical - Surreal (En-Motion mix) [2000]
טרילסיקרס והאח שלו מרביצים פה טראק על רמה.
SAMPLE:http://www.audiojelly.com/singles/5636

Oceanlab – Sky Falls Down (Armin van Buuren remix) [2003]
רמיקס יפה מאוד של ארמין רק חבל שהוא מתבסס על אותם אקורדים ומלודיה.
SAMPLE:http://www.audiojelly.com/singles/46079

*עדכנתי את הקישורים להאזנה*
manor
אני לא כל כך יודע מה זה משנה ההשוואה שעשיתה, אבל אני הרבה זמן חיפשתי את השם של הטראק הזה.
Free Radical - Surreal (En-Motion mix)

שמעתי אותו ב-
night music vol.1
באמת טראק ברמה גבוהה
hypotenuse
quote:
Originally posted by uzi
שני הטראקים האלו כל כך דומים, תקשיבו טוב:

Free Radical - Surreal (En-Motion mix) [2000]
טרילסיקרס והאח שלו מרביצים פה טראק על רמה.
SAMPLE:http://www.audiojelly.com/?a=track.cfm?id=5636

Oceanlab – Sky Falls Down (Armin van Buuren remix) [2003]
רמיקס יפה מאוד של ארמין רק חבל שהוא מתבסס על אותם אקורדים ומלודיה.
SAMPLE:http://www.audiojelly.com/?a=track.cfm?id=5636


זה אותו לינק :conf:
uzi
quote:
Originally posted by hypotenuse
זה אותו לינק :conf:

*עדכנתי את הקישורים להאזנה*
uzi
quote:
Originally posted by manor
אני לא כל כך יודע מה זה משנה ההשוואה שעשיתה, אבל אני הרבה זמן חיפשתי את השם של הטראק הזה.
Free Radical - Surreal (En-Motion mix)

שמעתי אותו ב-
night music vol.1
באמת טראק ברמה גבוהה

הטראק הזה מופיע גם באוסף של טיאסטו
Magik 6: Live In Amsterdam [2000]
זהו אוסף טוב מהתקופה שטיאסטו היה עוד לטעמי.
הייתי אז בצבא והאוסף הזה ניחם את ליבי כל כך בשעות מיאשות בטירונות.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement