return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אינעל הצבא הזה!!!!
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
סעמעמקום ערס
גם עשיתי שבת בבסיס
ואתמול כשלקחתי נהג שיסיע אותי לב"ש לכמה שעות של אפטר
עצרה אותנו משטרה צבאית ודפקה לנהג דו"ח על עקיפה בקו לבן כשבעצם הוא לא עקף!

ומחר על הבוקר אני צריך להתייצב במ.צ לבירור!!!

אם אני חוטף משהו אני לא חוזר לצבא, חטפתי מספיק על דברים שלא עשיתי!
arik
איזה זין
דופקים אלה מכל כיוון שאפשר!!!
NyKoN
איפה אתה משרת?
yahel222
אתה מבין איזה צבא מפגר

בגלל זה היום בא לביקור בית אצלי מש"ק ת"ש
נקווה שימליץ עלי לשרת קל"ב
Hell_Copter
בואנה אחי איזה זין...
מקווה שלא יקרה כלום...
:whip: :whip: :whip:
DjNumShum
ססססעמקקקקק לא בא לי להתגייס וזה כלכך קרוב
ססעמק
Dj Moriano
quote:
Originally posted by yahel222
אתה מבין איזה צבא מפגר

בגלל זה היום בא לביקור בית אצלי מש"ק ת"ש
נקווה שימליץ עלי לשרת קל"ב


כן גם אלי בא מחשד"ש שאמר שהכל תלוי בשדיגשחליבחלישדחלמגלחשד"ב אבל זה יכול להשתנות בגלל השדגי"מ באמר למחלדהמחדג"ק שהוא יכול ללכת להמחלח"ד
אז הכל פתוח בינתיים.....:eyespop:
Scorchio
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי
בדיוק באתי להגיב על זה
luckystrike
צבא זה הדבר הכי חרא שיש לנו במדינה ...

אין לכם מושג מה קורה איתי השבוע ...
...אני ממש שוקל לבקש לראות קב"ן
אם אתם זוכרים סיפרתי לכם שעזבתי את הקורס - אז עכשיו
הסמב"ס (סגן מפקד בסיס) שהוא הסמכות העליונה אצלנו
גילה שהיה לי ראיון ליחידה שרציתי להגיע אלייה
ושאני צריך להגיע למפקדת אם שלי השבוע

בכל אופן הבן זונה הזה מנסה להשאיר אותי בבסיס
והיחידה לקחה מישהוא אחר
:( :( :(
אני בתהליכים של הגשת כבילה (תלונה משפטית צבאית) נגד הסמב"ס
...
בחיים לא הייתי מאמין שאני יגיש תלונה על סגן אלוף ...

הצבא מלא בחרא ...
השבוע אם אני לא יוצא משם אני יבקש לראות קב"ן
בינתיים הם מכריחים אותי לחתום על טופס טיולים נכנס חזרה לבסיס
בתור חובש מרפאה של הבסיס ואני לא מסכים
אתמול כל הלילה הייתי ער במרפאה והוצאתי שתי גימלים רק כדי שאני לא יצטרך לעשות טופס טיולים ...

:(

LIFE SUX
eXeTik
וואי! איזה זונה...
וטוב באמת שיש כאלה שמפרשים את כל הרש"תים (ראשי תיבות( :p

DJ-Energy
יווווווווווו איזה בני זונות!!!!!!!!!
:(:(:(:(:(
DjChook
quote:
Originally posted by eXeTik
וואי! איזה זונה...
וטוב באמת שיש כאלה שמפרשים את כל הרש"תים (ראשי תיבות( :p


נשבע לך אחי שבדיוק גם אני חשבתי על זה
בכל מקרה מורן

אל תתבייש לבקש תלונה על מי שעשה לך עוול ולא משנה מה הדרגה שלו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement