|
zzipi livny @ haoman 17, tel aviv 3.2.2009 TRACKLIST
|
View this Thread in Original format
| uzi |


אם ציפי יכולה להיות תקליטנית לקראת הבחירות אז גם אני יכול להיות בדרן לרגע קט.
הינה מספר שאלות לדי.ג'יי.ציפי:
האים גם היא אוהבת את איירבייס?
האים לדעתה התוכנית של ארמין עדיין רלוונטית או שהיא כבר לא מה שהייתה פעם?
מה היא חושבת על די.ג'יי.מאגאזין?
הינה הטראקליסט למי שפספס את ההופעה החמה הזו.
zzipi livny @ haoman 17, tel aviv 3.2.2009 TRACKLIST:
1) dj zzipi- escape
2) zzipa dripa vs. rank1- the world is VOTING me
3) kadima- if you should VOTE (aly & fila remix) |
|
|
|
|