|
Sensation Theme: Johan Gielen.
|
View this Thread in Original format
| rellivisit |
Jawel, uit zeer betrouwbare bronnen (z'n financieel manager) heb ik gehoord dat Johan Gielen op dit moment de laatste hand legt aan zijn sensation theme. Het wordt geen track van z'n album dat in Augustus uitkomt, maar een compleet nieuwe productie. Of iedereen er blij mee is moet je zelf maar uitmaken, maar dan weet je in ieder geval dat hij er mee bezig is.
Greetz Relli. |
|
|
| Smirnoff |
Alles beter dan jean :D:D:D fart ..fart.. fart..
Is de dresscode trouwens ook black en white ??:conf: |
|
|
| Little Theseus |
Op zich zijn de themes die Gielen tot nu toe niet onaardig, - twisted vond ik de ergste tot nu toe, te simpel imo.
Ben schieuwnierig, maar tis niet zo dat ik er errug naar uitkijk ofzo :D
BTW, hoe vinden jullie mijn nieuwe Signature? |
|
|
| ScuL |
'k zal niet ontkennen dat zijn Theme songs übercommerciëel zijn maar ik moet wel zeggen dat ik ze absoluut niet slecht vind.. Twisted bevat een hoop energie en als jij in zo'n megahal staat tussen 30.000 andere peeps dan wil je echt wel los op die plaat....
(We know what you did daarintegen is weer wat complexer maar vond ik aanvankelijk minder energievol dan Twisted)... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
BTW, hoe vinden jullie mijn nieuwe Signature? |
Sl3tj3... |
|
|
| hamburgerboefje |
| Maar ik neem aan dat Johan Gielen alleen de theme voor white maakt. en de black edition dan...? Does anyone knows that? |
|
|
| TimeportE |
ach ja, het was te verwachten: armin zei al dat hij em nie maakte, jean maakt nie al te vaak zelf plaatjes.. en gielen had het dus al een aantal keer gedaan! :)
black zal wel door marco gebeuren (positron zou voor sensation klaar moeten zijn!) |
|
|
| @ddicted |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Is de dresscode trouwens ook black en white ??:conf: |
Dat vroeg ik me nou ook af ?:conf: :conf: Op de site staat er niks over geloof ik |
|
|
| franzelare |
ik denk ook dat gielen hem voor white maakt maar daar ga ik toch niet heen :D
laat marco V hem maar lekker vor black maken dat word vast knalluh!! |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by @ddicted
Dat vroeg ik me nou ook af ?:conf: :conf: Op de site staat er niks over geloof ik |
JA :D
op White iedereen in 't wit
en
op Black iedereen in 't zwart |
|
|
| @ddicted |
| quote: | Originally posted by ScuL
JA :D
op White iedereen in 't wit
en
op Black iedereen in 't zwart |
En als ik dat niet doe :disbelief , gratis bier of euhh... |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by @ddicted
En als ik dat niet doe :disbelief , gratis bier of euhh... |
je hebt altijd mensen die tegenwerken hè :)
maar het is wel zo leuk als iedereen dezelfde kleur kleren aan heeft dat geeft wel een vet effect (wit mooier dan zwart vind ik persoonlijk daar werken die lampen beter op) |
|
|
|
|