return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Sensation Theme: Johan Gielen.
View this Thread in Original format
rellivisit
Jawel, uit zeer betrouwbare bronnen (z'n financieel manager) heb ik gehoord dat Johan Gielen op dit moment de laatste hand legt aan zijn sensation theme. Het wordt geen track van z'n album dat in Augustus uitkomt, maar een compleet nieuwe productie. Of iedereen er blij mee is moet je zelf maar uitmaken, maar dan weet je in ieder geval dat hij er mee bezig is.

Greetz Relli.
Smirnoff
Alles beter dan jean :D:D:D fart ..fart.. fart..

Is de dresscode trouwens ook black en white ??:conf:
Little Theseus
Op zich zijn de themes die Gielen tot nu toe niet onaardig, - twisted vond ik de ergste tot nu toe, te simpel imo.

Ben schieuwnierig, maar tis niet zo dat ik er errug naar uitkijk ofzo :D

BTW, hoe vinden jullie mijn nieuwe Signature?
ScuL
'k zal niet ontkennen dat zijn Theme songs übercommerciëel zijn maar ik moet wel zeggen dat ik ze absoluut niet slecht vind.. Twisted bevat een hoop energie en als jij in zo'n megahal staat tussen 30.000 andere peeps dan wil je echt wel los op die plaat....
(We know what you did daarintegen is weer wat complexer maar vond ik aanvankelijk minder energievol dan Twisted)...
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Little Theseus

BTW, hoe vinden jullie mijn nieuwe Signature?


Sl3tj3...
hamburgerboefje
Maar ik neem aan dat Johan Gielen alleen de theme voor white maakt. en de black edition dan...? Does anyone knows that?
TimeportE
ach ja, het was te verwachten: armin zei al dat hij em nie maakte, jean maakt nie al te vaak zelf plaatjes.. en gielen had het dus al een aantal keer gedaan! :)
black zal wel door marco gebeuren (positron zou voor sensation klaar moeten zijn!)
@ddicted
quote:
Originally posted by Smirnoff

Is de dresscode trouwens ook black en white ??:conf:


Dat vroeg ik me nou ook af ?:conf: :conf: Op de site staat er niks over geloof ik
franzelare
ik denk ook dat gielen hem voor white maakt maar daar ga ik toch niet heen :D

laat marco V hem maar lekker vor black maken dat word vast knalluh!!
ScuL
quote:
Originally posted by @ddicted


Dat vroeg ik me nou ook af ?:conf: :conf: Op de site staat er niks over geloof ik


JA :D
op White iedereen in 't wit
en
op Black iedereen in 't zwart

@ddicted
quote:
Originally posted by ScuL


JA :D
op White iedereen in 't wit
en
op Black iedereen in 't zwart


En als ik dat niet doe :disbelief , gratis bier of euhh...
ScuL
quote:
Originally posted by @ddicted


En als ik dat niet doe :disbelief , gratis bier of euhh...


je hebt altijd mensen die tegenwerken hè :)
maar het is wel zo leuk als iedereen dezelfde kleur kleren aan heeft dat geeft wel een vet effect (wit mooier dan zwart vind ik persoonlijk daar werken die lampen beter op)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement