|
חייבבב תעזרה שלכם
|
View this Thread in Original format
| divx-master |
פעם היה סרט תיעודי של טראנס ובסוף הראו קטע מהמצעד של "תנו צאנס לטראס" וברקע (בסרט) השמיעו מיקס לשיר חרדי ... של החתונות
אני חיייבב את הטראנס הזה אני מחפש אותו כבר יותר משנה ולא מצאתי
מי שימצאו אותו יהיה מללךך
תודה מראש ...
כמו כן אם אפשר אני רוצה את השיר של לחיי האהבה בביצוע השחקנים לכל אלה שיש להם בבקקשהההה
ICQ: 156508929 |
|
|
| eXeTik |
יווווווווווווווווווו
אני זוכר את זה...
פיס אנד לוב פרודאקשן
איזה סרט תיעודי גדול... כלכך נקרעתי ממנו
חמולה של מסוממים מנסים לעשות מסיבות טבע :haha: :haha:
בכל מקרה... אין לי שמץ מה זה הקטע הזה בסוף |
|
|
| DJ-Energy |
תגידו
מה אתם אומרים שאני פשוט יפתח סטיקי של
Requests?
נמאס לי כל פעם
תעזרו לי תעזרו לי!!
Bleh!!!
:wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| eran |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
:wtf: :wtf: :wtf: |
   |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אחי אין לי מושג מה אתה רוצה ממני אבל אני זוכר שכשראיתי את הסרט הזה מזה צחקתי
חבורה של מסוממים שלא מבינה למה המשטרה עושה להם פשיטות על המסיבות
[=
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| DjChook |
כן אני זוכר את זה
זה היה ענק
לדעתי יובל
אחרי שיגמר המונדיאל תכניס את זה :) |
|
|
| yahel222 |
כן גם אני זוכר את זה !!!!
סרט בנזונה !!
וגם את השיר נראה לי שאני זוכר
אבל סורי אין לי |
|
|
| Dj Moriano |
| מכיר את הסרט הזה, אהבתי לאללה אבל אין לי מושג על מה אתה מדבר |
|
|
| Scorchio |
נו זה היה רמיקס של הבה נגילה
אני חיפשתי אותו גם...
אני חושב שזה של
House Of Dream |
|
|
| oDrori |
קודם כל,לעשות מזה סטיקי למה בת כרגע עשתה פה פוסט!!!!!!!!!!!!!!
חוצמזה, אולי היא מתכוונת ל-
Scooter - Last Minute ?
לא טראנס, אבל...
Who knows... |
|
|
| eran |
| איפה אתה רואה בת? :conf: |
|
|
| nimrod levi |
על מה אתם מדברים?
זה לא בת פתחה את הטראד...
חוץ מזה
שפעם שלחה לי PM
פה איזה מישהי מישראל מראשון
אבל אף פעם לא ראיתי אותה פה |
|
|
|
|