return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
דברים שאסור להגיד בטיסה
View this Thread in Original format
Scorchio
אמנם יש סיכוי רב שמתישהו במהלך הטיסה יעיפו אתכם החוצה, אבל שווה לנסות. אולי:

1. עלה למטוס עם טי שרט שעליו מתנוססת דמותו של בן לאדן.

2. כשהטייס מודיע על המראה, תפוס את הנוסעת לידך בחולצה, וצרח לה בפנים "אנחנו נמות! כולנו נמות!".

3. בקש מהדיילת קולה בג’יבריש.

4. שאל אותה מתי מגיעים. היא עונה? שאל אותה שוב.

5. רוץ במסדרון וזעק "אנחנו מתרסקים! אנחנו מתרסקים!". אל תפסיק גם כשכולם כבר מרביצים לך.

6. רוקן את שאריות מגשית האוכל שלך לתוך זו של הנוסע שיושב לידך, והסבר "אני את הגועל נפש הזה לא אוכל".

7. שנייה לפני שאתה נכנס לתא השירותים, הודע לכל הנוסעים שמחכים בתור אחרייך: "חבר’ה תחזרו למקום. זה ייקח זמן. יש לי עצירות!"

8. היכנס לתא השירותים ופצח בזעקות שבר.

9. השתלט על הכריזה בתא הטייס והודע לנוסעים: "כולכם חטופים. אנחנו ממשיכים לעיראק!"

10. כשהטייס צועק עליך לצאת מהתא, פרוץ בבכי והבטח שיותר זה לא יקרה.

11. השתלט שוב על הכריזה.

12. נסה לארגן השתלטות אלימה על אנשי המחלקה הראשונה "המפונקים והמושחתים".

13. גלה לכולם את הסוף של הסרט שמוקרן.

14. הרגע את הנוסעת הזקנה שיושבת לידך: "אותך אני לא אוכל גם אם נתרסק במדבר".

15. שלח לעברה מבט חוקר ומלמל "אולי בעצם...".

16. חבוש כיפה, הדבק זקן מלאכותי טיפשי על פנייך וגייס אנשים למניין.

17. הם מסרבים? צעק עליהם "זה יהודים זה?".

18. הוצא תיקים של אחרים מתאי האיחסון, פתח אותם ואמור "בואו נבדוק בגלל מי הריח!".

19. פתח את החגורה של הנוסע לידך. הוא חוגר את עצמו בתגובה? פתח אותה שוב.

20. הלשן עליו: "דיילת, דיילת, הוא לא חגור!".
Agent-Fire
חחחחח נחמד
:)
eXeTik
לא משהו, רואים שאיזה ילד משועמם המציא את זה
אבל בכל מקרה נחמד :)
Dj Moriano
חחחחח אהבתי...
luckystrike
נחמד :)

אני אוהב שכשמי שמאחורי אוכל אז אני מזיז את הכיסא שלי ואז המגש שלו שמחובר לכיסא זה ונשפכים עליו דברים
:D
DjChook
nice
very nice
DJ-Energy
חחחחחחחחחחחחחח
חמוד ביותר צח
DjChook
רק שאלה אחת ובבקשה בלי עצבים

למה זה לא מופיע בעמוד הבדיחות שמסתובב פה ושם...

:)
MoSH_MaN
חחח יש כמה נחמדים
Hell_Copter
חחחחח אהבתי את 16!!!!
בסך הכל לא רע אבל לא כמו הקודמים ששמו פה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement