|
Hmmmm פשוט כנסו
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
טוב אנשים אני יודע שאולי חלק מכם יתעצבנו על הטרד אבל אנא עזרו
בעיקורן אני מצפה ש
FLOSTER
יקרא את זה, למה הוא נראה לי הכי בקטע של פסיכודאלי
אוקיי... הטרד הוא בקשר לאח שלי
אח שלי מאד אוהב את
INFECTED MUSHROOM
ואת
YAHEL
בקיצור
לאחרונה הוא התחיל לשמוע גם את הדיסקים של
ALIEN PROJECT
עכשיו הוא רוצה עוד דברים בסגנון
למישהו יש הצעות ? |
|
|
| oren_naor |
חן
יש לך אח אידיוט
לא קשור פשוט רציתי להגיד את זה לכולם...
:-) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by oren_naor
חן
יש לך אח אידיוט
לא קשור פשוט רציתי להגיד את זה לכולם...
:-) |
דיברתי על עידן טמבל
אורן... אתה לא יכול מול ההראלים
חחח |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by DjChook
דיברתי על עידן טמבל
אורן... אתה לא יכול מול ההראלים
חחח |
נו....
על מי נראה לך שדיברתי?
אתה רומז שערן גם טמבל???
חחחח |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by oren_naor
נו....
על מי נראה לך שדיברתי?
אתה רומז שערן גם טמבל???
חחחח |
גרשון... |
|
|
| eXeTik |
| תגלשו חופשי... :rolleyes: |
|
|
| warpedd_ |
מה זה פה ט'רד משפחתי?!?!
בכל מקרה תנסה גם את
X-dream
זה קצת יותר רגוע לדעתי אבל עדיין מביא בראש
אני אישית אוהב אותם מאוד
ויש גם את
s.u.n project
ממש קטלני |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
תנסה את
skazi
יש לו כמה ממש טובים |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
תנסה את
skazi
יש לו כמה ממש טובים |
יש לך שמות יותר מפורטים של טראקים טובים שלהם ? |
|
|
| Flotser |
כן אחי אני יכול בשמחה למליץ לך על דברים, יש ממש הרבה, והבנתי שאתה רוצה שמות מפורטים של טראקים, אז אני אביא כמה, ובכלל תנסה טראקים אחרים של אותם אמנים:
אני אנסה לרשום את הטראיקים היותר חדשים, כאילו של שנת 2002, אז הני:
GMS - Shrek
GMS - Black Hole
alien project - Stoned
ALIEN PROJECT vs CELLI Yoffi Car
COLORDROPS Leadzard
Weltraumkatze - Hellium
Weltraumkatze - Power Up
Weltraumkatze - Armaggedon rmx
ATOMIC PULSE vs DEDE - Im Real
- Gringos
ABSOLUM - Pulse V 21
TALAMASCA vs MATT - Sabotage
VIRTUAL CORP - Mumbo Jumbo
zirkin - kopsses event
וכמובן יש עוד, אם תאהב את אלה, אני אביא לך עוד בשמחה
PSY PSY :crazy: :crazy:
****** EDIT: *******
שכחתי להוסיף לרשימה עוד טראק מגניב שאני אוהב:
KAIGANG - Noixxx |
|
|
| DjChook |
קודם כל תודה אחי
ב. אתה יכול גם להביא לי שמות של דיסקים חדשים
וככה אני פשוט מוצא את הטראק ליסט ומוריד אז זה בסדר |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
קודם כל תודה אחי
ב. אתה יכול גם להביא לי שמות של דיסקים חדשים
וככה אני פשוט מוצא את הטראק ליסט ומוריד אז זה בסדר |
סבבות לגויבות, הנה כמה דיסקים חדשים שאני אוהב:
3D Vision - INSIDE
Weltraumkatze - power up
אין לי בינתיים הרבה אלבומים/אוספים שאני מכיר טוב, אבל עוד מעט כבר אהיה ואני אעדכן אותך.
:crazy: |
|
|
|
|