return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Hmmmm פשוט כנסו
View this Thread in Original format
DjChook
טוב אנשים אני יודע שאולי חלק מכם יתעצבנו על הטרד אבל אנא עזרו
בעיקורן אני מצפה ש
FLOSTER
יקרא את זה, למה הוא נראה לי הכי בקטע של פסיכודאלי

אוקיי... הטרד הוא בקשר לאח שלי

אח שלי מאד אוהב את
INFECTED MUSHROOM
ואת
YAHEL
בקיצור
לאחרונה הוא התחיל לשמוע גם את הדיסקים של
ALIEN PROJECT
עכשיו הוא רוצה עוד דברים בסגנון

למישהו יש הצעות ?
oren_naor
חן
יש לך אח אידיוט
לא קשור פשוט רציתי להגיד את זה לכולם...

:-)
DjChook
quote:
Originally posted by oren_naor
חן
יש לך אח אידיוט
לא קשור פשוט רציתי להגיד את זה לכולם...

:-)


דיברתי על עידן טמבל

אורן... אתה לא יכול מול ההראלים

חחח
oren_naor
quote:
Originally posted by DjChook


דיברתי על עידן טמבל

אורן... אתה לא יכול מול ההראלים

חחח


נו....

על מי נראה לך שדיברתי?
אתה רומז שערן גם טמבל???
חחחח
DjChook
quote:
Originally posted by oren_naor


נו....

על מי נראה לך שדיברתי?
אתה רומז שערן גם טמבל???
חחחח


גרשון...
eXeTik
תגלשו חופשי... :rolleyes:
warpedd_
מה זה פה ט'רד משפחתי?!?!

בכל מקרה תנסה גם את
X-dream
זה קצת יותר רגוע לדעתי אבל עדיין מביא בראש
אני אישית אוהב אותם מאוד

ויש גם את
s.u.n project
ממש קטלני
DJ-Kreing^^
תנסה את
skazi
יש לו כמה ממש טובים
DjChook
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
תנסה את
skazi
יש לו כמה ממש טובים


יש לך שמות יותר מפורטים של טראקים טובים שלהם ?
Flotser
כן אחי אני יכול בשמחה למליץ לך על דברים, יש ממש הרבה, והבנתי שאתה רוצה שמות מפורטים של טראקים, אז אני אביא כמה, ובכלל תנסה טראקים אחרים של אותם אמנים:
אני אנסה לרשום את הטראיקים היותר חדשים, כאילו של שנת 2002, אז הני:

GMS - Shrek
GMS - Black Hole
alien project - Stoned
ALIEN PROJECT vs CELLI Yoffi Car
COLORDROPS Leadzard
Weltraumkatze - Hellium
Weltraumkatze - Power Up
Weltraumkatze - Armaggedon rmx
ATOMIC PULSE vs DEDE - Im Real
- Gringos
ABSOLUM - Pulse V 21
TALAMASCA vs MATT - Sabotage
VIRTUAL CORP - Mumbo Jumbo
zirkin - kopsses event

וכמובן יש עוד, אם תאהב את אלה, אני אביא לך עוד בשמחה
PSY PSY :crazy: :crazy:

****** EDIT: *******
שכחתי להוסיף לרשימה עוד טראק מגניב שאני אוהב:
KAIGANG - Noixxx

DjChook
קודם כל תודה אחי

ב. אתה יכול גם להביא לי שמות של דיסקים חדשים
וככה אני פשוט מוצא את הטראק ליסט ומוריד אז זה בסדר
Flotser
quote:
Originally posted by DjChook
קודם כל תודה אחי

ב. אתה יכול גם להביא לי שמות של דיסקים חדשים
וככה אני פשוט מוצא את הטראק ליסט ומוריד אז זה בסדר


סבבות לגויבות, הנה כמה דיסקים חדשים שאני אוהב:

3D Vision - INSIDE
Weltraumkatze - power up

אין לי בינתיים הרבה אלבומים/אוספים שאני מכיר טוב, אבל עוד מעט כבר אהיה ואני אעדכן אותך.
:crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement