return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Asot 400
View this Thread in Original format
manor
מישהו מתכוון ללכת?
אפשר עוד פרטים לבגי המיקום והאומנים שיהיו
markfeldman
תסתכל באתר של ארמין.
Segev
כן אני הולך לוופרטל ומשם לרוטרדם...
hypotenuse
אני אהיה ברוטרדם

טיסה כרטיסים והכל כבר סגור

יהיה נחמד להיפגש עם ישראלים אז מי שבא שיכתוב פה ואולי נארגן איזה מפגש בכניסה
Segev
כרטיסים לשתי המסיבות כבר אצלי וטיסה סוגרה אני שם בטוח..
luckystrike
באיזה תאריך ?

סורי על הבורות
Segev
יש שלוש מסיבות שונות
הראשונה ב 16 בוופרטל גרמניה
השניה ב 17 בברניגהם אנגליה
והשלישית ב 18 ברוטרדם הולנד
luckystrike
quote:
Originally posted by Segev
יש שלוש מסיבות שונות
הראשונה ב 16 בוופרטל גרמניה
השניה ב 17 בברניגהם אנגליה
והשלישית ב 18 ברוטרדם הולנד


באפריל ?
LA©
quote:
Originally posted by luckystrike
באפריל ?


יאפ!
הייתי שמחה להיות שם...

לפחות אני רואה את ארמין בסופש! גם זה משהו..
מקווה שיהיה טוב!!
luckystrike
quote:
Originally posted by LA©
יאפ!
הייתי שמחה להיות שם...

לפחות אני רואה את ארמין בסופש! גם זה משהו..
מקווה שיהיה טוב!!


בנני - בוא נלך באפריל אז
:)

LA©
quote:
Originally posted by luckystrike
בנני - בוא נלך באפריל אז
:)


מממ הייתי מתה לנסוע... אבל זה נופל לי בדיוק בתקופת בחינות ופרוייקטי גמר... בלההההה

איך ידעתי שתגיד משהו כזה אבל חחחח אתה כזה נוש.
:)
luckystrike
quote:
Originally posted by LA©
מממ הייתי מתה לנסוע... אבל זה נופל לי בדיוק בתקופת בחינות ופרוייקטי גמר... בלההההה

איך ידעתי שתגיד משהו כזה אבל חחחח אתה כזה נוש.
:)


איפה הספונטניות אבדה מעולמנו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement