|
Asot 400
|
View this Thread in Original format
| manor |
מישהו מתכוון ללכת?
אפשר עוד פרטים לבגי המיקום והאומנים שיהיו |
|
|
| markfeldman |
| תסתכל באתר של ארמין. |
|
|
| Segev |
| כן אני הולך לוופרטל ומשם לרוטרדם... |
|
|
| hypotenuse |
אני אהיה ברוטרדם
טיסה כרטיסים והכל כבר סגור
יהיה נחמד להיפגש עם ישראלים אז מי שבא שיכתוב פה ואולי נארגן איזה מפגש בכניסה |
|
|
| Segev |
| כרטיסים לשתי המסיבות כבר אצלי וטיסה סוגרה אני שם בטוח.. |
|
|
| luckystrike |
באיזה תאריך ?
סורי על הבורות |
|
|
| Segev |
יש שלוש מסיבות שונות
הראשונה ב 16 בוופרטל גרמניה
השניה ב 17 בברניגהם אנגליה
והשלישית ב 18 ברוטרדם הולנד |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Segev
יש שלוש מסיבות שונות
הראשונה ב 16 בוופרטל גרמניה
השניה ב 17 בברניגהם אנגליה
והשלישית ב 18 ברוטרדם הולנד |
באפריל ? |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by luckystrike
באפריל ? |
יאפ!
הייתי שמחה להיות שם...
לפחות אני רואה את ארמין בסופש! גם זה משהו..
מקווה שיהיה טוב!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by LA©
יאפ!
הייתי שמחה להיות שם...
לפחות אני רואה את ארמין בסופש! גם זה משהו..
מקווה שיהיה טוב!! |
בנני - בוא נלך באפריל אז
:) |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בנני - בוא נלך באפריל אז
:) |
מממ הייתי מתה לנסוע... אבל זה נופל לי בדיוק בתקופת בחינות ופרוייקטי גמר... בלההההה
איך ידעתי שתגיד משהו כזה אבל חחחח אתה כזה נוש.
:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by LA©
מממ הייתי מתה לנסוע... אבל זה נופל לי בדיוק בתקופת בחינות ופרוייקטי גמר... בלההההה
איך ידעתי שתגיד משהו כזה אבל חחחח אתה כזה נוש.
:) |
איפה הספונטניות אבדה מעולמנו |
|
|
|
|