return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Geweld Aantrekken? (pg. 3)
View this Thread in Original format
New Wave
Ah, tof deze thread!
Ik werk al ruim 2 jaar in een discotheek wat nu de "boxring"wordt genoemd.
Ik werk na zoveel tijd nu wel wie wie gaat aanvallen.....en niet om alles weer over 1 kam te scheren......maar het zijn die turken en marrokanen die altijd lopen te kutten.
Ze zijn echt heel snel aangebrand.....ze zuipen niets, dansen niet maar staan alleen maar aan de zijkant tegen de muur....als er dan weer iemand perongelijk een colatje lata vallen of iemand stoot ook maar effe te hard die gasten aan....hoppa, met zijn alle der op.

Een maand geleden was ik in een andere discotheek.....
Het was een drukke zaal en er werd (KILL ME) top40-skihut zooi gedraaid (ook wel geheten, "het slettenzaaltje").....iedereen was druk aan het nichten en iemand stoot mijn colaatje TOOEEEVALLIG over een witte broek van een murrek....mwjhahoor, hij flipte...was trouwens de eerste keer dat een andere murrek een murrek tegen hield....maargoed, het zijn meestal altijd die murreken.....
mido
mwah..... ik vind zeker wel dat er mensen zijn die een kop hebben voor ZINVOL geweld! :P

Zoals de meeste van TA die hebben! :) whaha
DjRV
quote:
Originally posted by mido
mwah..... ik vind zeker wel dat er mensen zijn die een kop hebben voor ZINVOL geweld! :P

Zoals de meeste van TA die hebben! :) whaha


:haha: :tongue3 :haha: :tongue3 :gsmile: :tongue2 :gsmile: :tongue2
Donna
quote:
Originally posted by mido
mwah..... ik vind zeker wel dat er mensen zijn die een kop hebben voor ZINVOL geweld! :P

Zoals de meeste van TA die hebben! :) whaha


Njaah ok ros me next keer dak je zie maar ff op me bek dan:thepirate :gsmile:
mido
quote:
Originally posted by Donna


Njaah ok ros me next keer dak je zie maar ff op me bek dan:thepirate :gsmile:


Heej je voelt je aangesprokuh...... waarom? :conf:

Met jou had ik andere plannen maar daar zal ik me niet over uiten hier. :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:
Donna
Op een grote paddestoelllll lalalalalaaaaaa:crazy: :D
mido
quote:
Originally posted by Donna
Op een grote paddestoelllll lalalalalaaaaaa:crazy: :D


Is dat lekker dan???:D
franzelare
misschien wel als je die paddestoep opsmult :D :D :D
Gurian
Zo is het bij ons ook. Komen we in een lokaal discotheekje hebben mn kameraden ruzie. wordt er eentje geschorst voor een half jaar
Af en toe gingen we er heen zonder die geschorste kameraad en geen ruzie
2 maand later komen we er weer in en mn geschorste kameraad was ook mee (der waren geen uitsmijters). En die kerel waar we de vorige keer ook ruzie mee hadden ging weer kloten. Hadden we dus weer ruzie met die kerel. Wij die kerel buiten op zn bek gehoue ging ie weer naar binnen :D had ie zn pa opgebeld :D hadden we die ook ma op zn bek geslagen :stongue:
Ma alleen in die plaatselijke disco's is er meestal ruzie en altijd omdat je iemands biertje omstoot terwijl die daar amper geld kosten (want op feesten kost bier veel meer)
total woot
quote:
Originally posted by Gurian
Zo is het bij ons ook. Komen we in een lokaal discotheekje hebben mn kameraden ruzie. wordt er eentje geschorst voor een half jaar
Af en toe gingen we er heen zonder die geschorste kameraad en geen ruzie
2 maand later komen we er weer in en mn geschorste kameraad was ook mee (der waren geen uitsmijters). En die kerel waar we de vorige keer ook ruzie mee hadden ging weer kloten. Hadden we dus weer ruzie met die kerel. Wij die kerel buiten op zn bek gehoue ging ie weer naar binnen :D had ie zn pa opgebeld :D hadden we die ook ma op zn bek geslagen :stongue:
Ma alleen in die plaatselijke disco's is er meestal ruzie en altijd omdat je iemands biertje omstoot terwijl die daar amper geld kosten (want op feesten kost bier veel meer)



Ikke nie begrijp.
Wie heb je nou allemaal op zn bek gehouwe? en begrijp ik goed dat als je het bier goedkoper maakt, de ruzies MINDER worden??

!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Gurian
Wij die kerel buiten op zn bek gehoue ging ie weer naar binnen :D had ie zn pa opgebeld :D hadden we die ook ma op zn bek geslagen :stongue:. Ma alleen in die plaatselijke disco's is er meestal ruzie en altijd omdat je iemands biertje omstoot terwijl die daar amper geld kosten (want op feesten kost bier veel meer)


Maak je woorden eens af man, nu lijkt t net of je die Moeder hebt neergehoekt!
franzelare
IDD vaag verhaaltje maar als je het 2 keer doorleest kan ik het met mijn vage kop zelfs volgen :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement