|
8200 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
הייתי בבחינות ללמר"ם ונפלתי... למה המבחן האחרון של התכנות בכלל לא עשיתי... למה בחיים שלי לא למדתי לתכנת
זה גם מבוסס על תכנות? |
|
|
| DjNumShum |
שמע ממר"ם זה לא כזה פשוט
אפלו אם אתה מתקבל לשם, תחשוב טוב אם אתה מסוגל לשבת יום יום וללמוד איזה 13 שעות ביום על מחשבים ותכנות וכאלה..
אני בחיים לא הייתי מחזיק שם..
ו 13 שעות זה במקרה הטוב.. אני מכיר אחת בממרם בקורס תכנות שזה הקרוס הכי שווה שם והיא סיפרה לי שהיא כל יום מ 8 בבוקר עד 14:00 אז הפסקת צהריים או משהו ואז עד 21:00 לומדים נונסטופ
זה ממש קשה...
עוד יחידות ממש שוות
חמ"ן שחקים
תלפיות חיל אוויר |
|
|
| DjChook |
אז מה אתם ממליצים?
אני צריך משהו לשאוף אליו |
|
|
| s0undw4v3 |
צו ראשון שלי עוד חודש... אני (לצערי נתקעתי עם מורים דפוקים עד לרגע האחרון) ב-3 יחידות מתמטיקה... אני מניח שזה יפריע לי להתקבל ליחידות המחשבים למיניהן.
אבל אני שואל בכל זאת - האם חייבים 5 יחידות? |
|
|
| DjChook |
תשמע היום שאלו אותנו לגבי ציונים ב:
פיסיקה
מתמטיקה
כימיה
אנגלית
מחשבים
ואני בעיקרון בכולם למדתי במסגרת 5 יחידות, פשוט בכימיה ויתרתי על הבגרות
אני ממש לא יודע... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
שמע ממר"ם זה לא כזה פשוט
אפלו אם אתה מתקבל לשם, תחשוב טוב אם אתה מסוגל לשבת יום יום וללמוד איזה 13 שעות ביום על מחשבים ותכנות וכאלה..
אני בחיים לא הייתי מחזיק שם..
ו 13 שעות זה במקרה הטוב.. אני מכיר אחת בממרם בקורס תכנות שזה הקרוס הכי שווה שם והיא סיפרה לי שהיא כל יום מ 8 בבוקר עד 14:00 אז הפסקת צהריים או משהו ואז עד 21:00 לומדים נונסטופ
זה ממש קשה...
|
להיתקע בתפקיד דפוק זה יותר קשה ...
חוץ מזה שבקורס מפקדים שהייתי בו למדנו לפעמים
גם עד 2:30 וקמנו בשבע יום למחרת
זה לא סוף העולם - להיפך כל תפקיד שאתה גם מקבל
בו הכשרה ובייחוד ממר"ם יעזור באזרחות |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
צו ראשון שלי עוד חודש... אני (לצערי נתקעתי עם מורים דפוקים עד לרגע האחרון) ב-3 יחידות מתמטיקה... אני מניח שזה יפריע לי להתקבל ליחידות המחשבים למיניהן.
אבל אני שואל בכל זאת - האם חייבים 5 יחידות? |
זה לא משנה, אתה יכול להיות 3 יחידות בהכל
אבל אז אתה צריך להגיש להם בקשה בפקס ולהמשיך לנג'ז עד שהם מוכנים לבחון אותך
לעומת זאת... אחד עם 5 יחידות מהכל הם יזמנו לבד למבחנים
זה כל ההבדל
| quote: | Originally posted by luckystrike
להיתקע בתפקיד דפוק זה יותר קשה ...
חוץ מזה שבקורס מפקדים שהייתי בו למדנו לפעמים
גם עד 2:30 וקמנו בשבע יום למחרת
זה לא סוף העולם - להיפך כל תפקיד שאתה גם מקבל
בו הכשרה ובייחוד ממר"ם יעזור באזרחות |
ממר"ם זה לאנשים שמוכנים לוותר על 3 השנים של השירות
יענו זה חרישה כל היום- אין לך חיים!
אחרי זה שאתה יוצא לקבע זה כבר יותר נורמאלי
אבל בכל מקרה אני אישית לא מוכן לכזאת חרישה
זה לא שווה את זה
8200
זה גם כזה חריש? |
|
|
| DjNumShum |
עוד פעם 8200 זה יחידה ענקית עם המוןןן תפקידים אתה שואל אם זה כזה חריש[
זה תלוי בתפקיד אני מצידי יכול להגיד לך רק על חמ"ן האזנות
זה קד"צ של 6 חודשים בתנאי פנימייה ששם אתה לומד ערבית ועוד כמה שטויות, השירות עצמו אמור להיות מעניין עם המון חומר מסווג ובבסיס יש אחלה תנאים.
שאר המסלולים אני לא יודע
ואני יודע שבשביל להגיע לחמן שחקים או תלפיות חיל אוויר חייבים לעשות פיזיקה 5 יח"ל |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by eXeTik
ממר"ם זה לאנשים שמוכנים לוותר על 3 השנים של השירות
יענו זה חרישה כל היום- אין לך חיים!
אחרי זה שאתה יוצא לקבע זה כבר יותר נורמאלי
אבל בכל מקרה אני אישית לא מוכן לכזאת חרישה
זה לא שווה את זה
|
זה ממש לא נכון אחי ... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by luckystrike
זה ממש לא נכון אחי ... |
אני ממש לא מדבר סתם
לפני שניגשתי לזה בכלל דיברתי עם אחד שכבר סיים את זה
ויש לי עוד חבר אחד שהתקבל, זה להיות תקוע שם מול המחשב כל היום
למי שיש זין לזה שיהיה בריא
מבחינתי- זה ממש לא בראש שלי |
|
|
| Dj-2TaLL |
אני בכיף יושב לך ככה פול שעות מול המחשב...
:)
העיקר שיש כיסא נוך והרבה אוכל |
|
|
|
|