return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
als we moesten kiezen...
View this Thread in Original format
kolkiewolkie
onvermijdelijk is natuurlijk de poll daar er vandaag twee ubergeile line ups bekend gemaakt zijn... jullie hebben ze allebei natuurlijk al gezien dus ik ga ze hier niet weer posten (mocht iemand dat willen doen: go ahead)

dus, voor welk feest zouden we kiezen (ALS je MOET kiezen)

mysteryland vs. dance valley

(vergeet niet dat mysteryland 20 pleuro goedkoper is)
ampburner
DV lijkt me zo :)
!_PeTrUs_!
Je moet reeel blijven, dus dan gaan we voor ML. DV is immers al uitverkocht en de Line-up spreekt me ook nie zo aan.
Dr. Kuipers
Das nie zo moeilijk kiezen...

Dat wordt natuurlijk Mystery Land :)
Ding Chavez
Ik vind de Mystery Land line-up nou niet zo denderend... Gekozen dus voor Dance Valley, alleen de prijs weerhield me te gaan :/
Btw, waar is Impulz tussen de keuze mogelijkheden, die schopt ML ze kont dus duidelijk :D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Btw, waar is Impulz tussen de keuze mogelijkheden, die schopt ML ze kont dus duidelijk :D


...en over Extrema nog maar nie gesproken!
magrec
NIet kiezen gewoon naar beide festivals gaan :D
ScuL
mysterland duidelijk :)
impulz en extrema spreken me nou niet echt aan en DV is een beetje te veel van het goeie (bovendien niet echt de mensen die ik graag zou willen zien) dus voor mij staat 't vast.
Dj Lex
Ja lijkt me duidelijk, ML spreekt mij ook het meest aan, ga er denk ik wel heen als ik mensjes kan vinden om mee te gaan ;)
Muppet
ML, line-up spreekt me iets meer aan en is goedkoper

Greetz Muppet

Miss Proximus
heb DV gekozen omdat die qua line up gewoon een stuk professioneler in elkaar zit....en.. er is een GATECRASHER TENT!!!!!!!!! :)

Maar ik ga gewoon naar allebei :)

Flink Joop! supporten op M-Land :)
mr.marcello
Ik zou 100% zeker voor MysteryLand gaan. Spreekt mij iig meer aan dat DanceValley.

Met vriendelijke groet.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement