return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Den ekonomiska situationen i Bolivia efter kaffeskörden -73
View this Thread in Original format
Beamish
;)

fick pisk som fan av folk när jag frågade om .cue filen till In Trance We Trust 7 på det här dubbelmoralforumet. att shara fioler som en dåre går ok men frågar man om en .cue fil bir det ett jävla ståhej. Så jag undrar om det är nån här inne som har den elelr vet vart man kan hitta den?

tack på förhand
mindshooter
Anledningen till "kalabaliken" är att det finns en regel på forumet som säger nej till utdelning av album. Och därmed oxå que files till album. Hade denna regel inte funnits hade sidan förmodligen inte funnits längre. Hoppas du\ni förstår :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement