|
סיקור: in trance we trust 13, mixed by Carl B.
|
View this Thread in Original format
| uzi |
הינה סיקור שלי על
va- in trance we trust 13 (mixed by dj carl b)

01 Cor Fijneman Featuring Melissa Mathes- Disappear (Cliff Coenraad & Thomas Hagenbeek Repimp)
פרוגרסיב עם ווקל שעשוי טוב. לא מלודי ומעט מעיק אך התחלה יפה לסט.
02 Carl B.- On Short Notice
סיגנון פרוגרסיב שמתקדם לכיוון טראנס עם פאד מרומם וסימפוני.
מלודיה פשוטה ומחזורית.
לא אופייני לסיגנון הטראנס המלודי החזק של קארל אבל מרים יפה את הסט.
03 Jonas Steur- Simple Pleasures
אולי אפשר להגדיר את זה פרוגרסיב שמנסה להיות מלודי-אפליפטינג.
מאז שג'ונאס סטיור עושה פרוגרסיב אני לא אוהב אותו אבל הטראק הזה חמוד מאוד.
04 Mr Sam Featuring Claud9- Cygnes
סימפולים עדינים של ווקל-רובוטי על גבי נגיעות טק צורמות.
עדין ומרומם, צורם וקר, מונוטוני וממצא את עצמו ללא ספק.
05 First State vs. Alex Kunnari- Breathe In The Radar (Carl B. Mashup)
איזה שילוב, איזה טראק, איזה מלודיה, איזה מרומם, איזה ווקל.
מהנקודה הזו אתה מבין שהאוסף הזה עומד להיות משהו מיוחד.
06 Chris R. vs. Carl B.- Take Off
קארל-בי עושה טראנס מלודי מרומם.
ככל ששומעים יותר אוהבים יותר.
הפאד "שמזייף" ברקע עושה את הצמרמורות.
07 Carl B. vs. JPL- Orchid Blossom (This Mix)
זהירות צמרמורות!
הטראק הזה הוא ה"יציאה" של האוסף.
שיתוף פעולה שכולו שבדיה, עם
Joni Ljungqvist.
טראנס מלודי מרומם שמוכיח לעולם שיש עוד מקוריות, רגש ואיכות בתחום הטראנס.
מרשים מאוד!
08 Virtual Vault- Definition
טראנס מלודי אפי, המנגינה קצת מעיקה אבל טראק טוב מאוד.
שני מפיקים הולנדים לא ידועים
Ben Huijbregts & Carlos Sun Juan
שהביאו לנו גם קטע מצויין תחת השם
"Request".
פרטים וסאמפלים: http://www.myspace.com/virtualvaultmusic
09 Existone- Sunshower (Club Mix)
Sergey Zarubin
מחתים עוד ועוד טראקים בלייבל
in trance we trust.
טראנס מלודי עם פסנתר ברקע.
טראק לא רע, לא מתתי עליו.
10 Thomas Sagstad & Tyler Michaud- Renegades (Elevation Remix)
מלודיה קצרה ומחזורית שמקבלת פאד וסינט שעושים את כל העבודה.
יפה, אבל ממצא את עצמו דיי מהר.
11 Patrick Plaice & Frank Ellrich- Sticky Tape
לדעתי הטראק הזה מעניין בדיוק כמו ניר דבק.
לא היה צריך להיות באוסף אבל נעלים עין כי בינתיים הסט מדהים.
12 Van Riel & Huinink- Sunrise (Original vs. Topher Jones Remix)
הסט מוריד את העוצמה.
יציאה מקורית נוספת.
Sied van Riel, Topher Jones, Huinink (Geert Huinink= Twenty-Something= Threesome= Photon Project= Modus Operandi= Headstrong= Dawnseekers)
קסם של גיטארות וסאונדים עדינים מלטפים ומבריקים על גבי דאנס מפנק ומלודי.
מזכיר קצת את
dj shah.
באמצע הטראק יש טוויסט שמשדרג אותו למשהו כל כך מרגש!
שוב הוכחה שיש עדיין טראנס מלודי מרגש ומקורי בעולם.
13 Fred Numf- Directions
צלילים כבדים, איטיים, מלוכלכים וקצת קשים שמתאימים לפרד.
באמצע יש ווקל נקי.
לבסוף יכנסו באס כבד וטיפה מלודיה שממש חופרים עד הסוף.
14 Setrise vs. Braend- Tropical Shores
חזרנו לעוצמה עדינה יותר, משהו נעים ומרומם.
פאדים נקיים ובהירים שחותמים את האוסף עם כמה אקורדים מלטפים.
קצת סינט וצלילים מבריקים שנותנים תחושה שהזריחה הגיעה בסוף הסט.
לא ממש להיט אבל מרגיע את האווירה לקראת סיום.
לסיכום
סידרת האוספים הותיקה והאדירה הזו הפכה למעפנה בשנים האחרונות.
לא להאמין שקארל בי הצעיר מחייה אותה.
איזו הפתעה? ועוד מקארל-בי שהוא לא שם כל כך גדול ומפורסם.
ברור הרי שיש תקליטני טראנס מפורסמים ומוצלחים יותר שראויים להגיש את האוסף.
בהחלט לא צפוי.
דיי מוזר שאין עיקביות בעוצמות והמסה של הטראקים, קטעים חזקים\קשים מתערבבים בגסות עם קטעים עדינים.
למרות זאת, כל כך טוב שהאוסף חזר לנגן טראנס בגוונים מלודיים, מרוממים, מרגשים.
יש בו בהחלט כמה יציאות, או יותר נכון פנינות, שעושות לך
WOOOOOOW
בלב.
בלאק הול כבר שנים לא שחררו אוספים שעושים לך פרפרים בבטן... ופתאום הינה, הפתעה נעימה.
מומלץ.
פרטים נוספים: http://www.discogs.com/DJ-Carl-B-In...release/1647019 |
|
|
| benji904 |
סידרת האוספים הותיקה והאדירה הזו הפכה למעפנה בשנים האחרונות.
בלאק הול כבר שנים לא שחררו אוספים שעושים לך פרפרים בבטן... ופתאום הינה, הפתעה נעימה.
It is indeed an excellent mix, but what is this biased nonsense about no good disks from BHR??!!
What's wrong with Johan Gielen, Phynn, Mark Norman and Ton TB? Just because it's a tiny bit less melodic? Regardless of this, they have guys like Mr. Sam, Jonas Steur, Andy Duguid, Cosmic Gate, Phynn: definitely not the least names. Come on man, you're like a CD-player stuck on "repeat".... |
|
|
| manor |
carl b,
בהחלט כבש את ליבי לפני כמה שנים, ובזכותו התאהבתי בטראנס מעל הראש.
הטראק שכבש אותי היה:
chasing leaves
שמעתי אותו בתוכנית של ארמין ב 2006(פרק 274).
אז בהחלט אני מאמין שזה אוסף טוב, אם קראל עומד בראשו |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by manor
carl b,
בהחלט כבש את ליבי לפני כמה שנים, ובזכותו התאהבתי בטראנס מעל הראש.
הטראק שכבש אותי היה:
chasing leaves
שמעתי אותו בתוכנית של ארמין ב 2006(פרק 274).
אז בהחלט אני מאמין שזה אוסף טוב, אם קראל עומד בראשו |
הקשר בין יוצר טוב לדי ג'יי טוב הוא כמו הקשר בין בשלן טוב ומנהל מסעדה טוב |
|
|
| manor |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ä÷ùø áéï éåöø èåá ìãé â'éé èåá äåà ëîå ä÷ùø áéï áùìï èåá åîðäì îñòãä èåá |
אני לא כל כך מסכים אם מה שאתה אומר,
אם אתה אוהב יוצר מסויים ואת המוזיקה שהוא יוצר, אז קרוב לוודאי שאתה גם תתחבר למוזיקה שהוא מנגן.
חוץ מזה שמסתכלים על הפלייליסט של האוסף הזה, יש הרבה טראקים של קארל.
שאני מאוד אוהב את הסגנון המלודי שלו |
|
|
| Glenn-Holmes |
אין פה עניין של להסכים או לא...זוהי לא דיעה אישית זוהי ממש עובדה...יכול להיות גם שתכיר מישהו שמבשל אוכל מעולה ואם תגיע אחרי כמה שנים למסעדה שהוא התחיל לנהל לא תהנה שם...
אם נעזוב לרגע את עולם המטאפורות יש הרבה יותר מרק לבחור את הקטעים הנכונים בתקלוט. |
|
|
| manor |
אני יודע שאתה צודק, ויש היום בעולם הרבה די ג'יי טובים שהם לא יוצרים גדולים.
אבל ברוב הפעמים מי שאתה אוהב את הטעם שלו ביצירה, אתה גם אוהב את מה שהוא מנגן.
אני לא שמעתי עוד את הסט הזה של קארל, ויכול להיות שהוא הוא לא יהיה לטעמי.
נסכם בזה שמבחינה די ג'יי היום, אין כמו ארמין |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by benji904
סידרת האוספים הותיקה והאדירה הזו הפכה למעפנה בשנים האחרונות.
בלאק הול כבר שנים לא שחררו אוספים שעושים לך פרפרים בבטן... ופתאום הינה, הפתעה נעימה.
It is indeed an excellent mix, but what is this biased nonsense about no good disks from BHR??!!
What's wrong with Johan Gielen, Phynn, Mark Norman and Ton TB? Just because it's a tiny bit less melodic? Regardless of this, they have guys like Mr. Sam, Jonas Steur, Andy Duguid, Cosmic Gate, Phynn: definitely not the least names. Come on man, you're like a CD-player stuck on "repeat".... |
על טעם וריח אין מה להוכח.
חצי מהאומנים שכתבת לא לטעמי וחצי גוססים.
למה אתה אף פעם לא כותב בעברית?
זה כבר מתחיל להרגיש כמו התנשאות כזו מצדך.
אבל מה זה משנה, אני נגן תקליטורים שתקוע על ניגון-חוזר.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by manor
carl b,
בהחלט כבש את ליבי לפני כמה שנים, ובזכותו התאהבתי בטראנס מעל הראש.
הטראק שכבש אותי היה:
chasing leaves
שמעתי אותו בתוכנית של ארמין ב 2006(פרק 274).
אז בהחלט אני מאמין שזה אוסף טוב, אם קראל עומד בראשו |
יש לו קטעים מצויינים ותיקים יותר.
תחזור לתקופת
SOMATIC SENSE ו PROFUSE.
אלוהים אני מתגעגע לפרסיזן...
"היווווו ימים" |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by uzi
על טעם וריח אין מה להוכח.
חצי מהאומנים שכתבת לא לטעמי וחצי גוססים.
למה אתה אף פעם לא כותב בעברית?
זה כבר מתחיל להרגיש כמו התנשאות כזו מצדך.
אבל מה זה משנה, אני נגן תקליטורים שתקוע על ניגון-חוזר.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
In our discussion on music you can accuse me of anything or disagree what you like, its fruitful, constructive and interesting...
But don't start judging me over my typing: I'll admit that I'm currently not interested to learn typing in Hebrew and therefore it becomes a process of very slow typing. But don't accuse me of arrogance, because you don't even know me at all. I could on my part blurt all kinds of personal accusations regarding you, but I won't, because it is outright inappropriate and lacking of proper moral conduct.
For somebody who's got such a "globetrotter/cosmopolitan" knowledge and opinion like you, such a comment leaves me fearing that some boorish Israelianism is taking the upper hand...
:sadgreen: |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
הקשר בין יוצר טוב לדי ג'יי טוב הוא כמו הקשר בין בשלן טוב ומנהל מסעדה טוב |
נכון, אין קשר. גם בדיסק הסט לא בנוי כל כך טוב אבל הטראקים בהחלט מעניינים. |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by manor
אני יודע שאתה צודק, ויש היום בעולם הרבה די ג'יי טובים שהם לא יוצרים גדולים.
אבל ברוב הפעמים מי שאתה אוהב את הטעם שלו ביצירה, אתה גם אוהב את מה שהוא מנגן.
אני לא שמעתי עוד את הסט הזה של קארל, ויכול להיות שהוא הוא לא יהיה לטעמי.
נסכם בזה שמבחינה די ג'יי היום, אין כמו ארמין |
אתה יודע מה? פעם זה היה נכון, היום ממש לא.
רוב התקליטנים\מפיקים שאני אוהב מנגנים סיגנון שונה ממה שהם יוצרים. :D
חוץ מזה, דרושים כישורים כמעט שונים בין הפקה לתקליטנות.
גם הידע שדרוש בשני התחומים הללו הוא שונה כמעט לגמרי!
ארמין לדעתי הוא לא תקליטן כזה מקצוען, ראיתי כישורים טכניים מדהימים בסרטי
DMC Dj competitions
היו שם אנשים שהוציאו סאונדים מעניינים ממנגנונים בפטיפון שלא ידעתי שקיימים. היה שם אחד שאשכרה פרק חלקים מהפטיפון תוך כדי סט על מנת להוציא איזה "שטיק" של עבודה טכנית.
הייתי המום! |
|
|
|
|