|
16.000 platen van DJ Precision gejat! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
| quote: |
Dit soort klootzakken weten niet eens wat voor schade ze aanrichten.niet gewoon maar een aantal platen, maar het is een deel van je leven wat ze weghalen.sterkte gozer
|
dit vind ik wel mooi gezegd! |
|
|
| moogwai |
Dit is echt een drama.. echt triest dat dit gebeurt :whip: :whip: :whip:
Zo'n collectie is echt onvervangbaar... |
|
|
| DJ Bazz |
| damn zeg, datik echt zwaar klote, ik zou me echt zwaar kut voelen, zelfs als nu al mijn platen (ongeveer 130) gejat zouden worden, zou ik me ontzettend kut voelen. ik wens hem sterkte en ik hoop dat de daders gepakt zullen worden |
|
|
| kreischer2000 |
| das echt zwaar klote, ik begin net met draaien en heb pas 17 platen maar echt zo kut als dat gejat wordt, ik hoop dat ze die lui krijgen en dan mogen van mij hun handen eraf! |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by tijs08
Komt een inbreker bij een huis.. en denkt: 'zou hier wat geld te halen zijn'! Dan breekt hij de deur van de garage open en ziet daar 16.000 platen staan en 
ik dacht t niet! :D |
dat denk ik ook niet, maar! als je 16.000 platen heb dan zorg je toch dat ze iig een beetje bewaakt zijn.. en de garage is zoals ik al zei niet het meest veilige deel van je huis! |
|
|
| ScuL |
jezus man da's echt ziek. vet klote ook voor hem.
die gozers moeten ze flink :whip: :whip: :whip: |
|
|
| total woot |
hier is echt maar een woord voor....
FLIPFLIPFLIPFLIPFLIPFLIPFLIPFLIPFLIPFLIPFLIP!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Miss Proximus |
fok!! En hoe moet t nou als ie komt draaien volgende week zaterdag? :eyes:
maar ja....dat draaien hiero is minder belangrijk dan t kutgevoel dat ie nu moet hebben :( echt zwaar klote |
|
|
| Valhalla |
| Iets stelen wat alleen materiele waarde heeft is nog tot daar aan toe, maar iemands levenswerk meenemen om het later waarschijnlijk te verkopen is echt ZIEKELIJK !! |
|
|
| eieregooie |
| Afschieten die lui! |
|
|
|
|