|
היי חברים
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
היי כולם
אילן, טוב לראות שאתה עדיין פה !
מקווה שעוד הרבה נשארו :)
בקיצור, סורי שהרבה זמן לא הייתי פה
אני עסוק עם האתר שלי וכל הקקה שמסביבו
WWW.MAKA.CO.IL
בכל מקרה, חברים - אני נוסע לטראנס אנרג'י ביום רביעי עד יום שני
מאחר ובשנה האחרונה בקושי היה לי זמן, הייתי שמח אם הייתם יכולים לעזור לי ולעדכן אותי בכמה מהטראנסים האחרונים הטובים שיצאו בחודשים האחרונים שנראה לכם שינגנו שם
זה הפעם השנייה שלי האנרג'י (הייתי לפני ארבע שנים והיה מטורף... ולפני שנה וחצי הייתי בסנסשיין והיה דיי מעפן)
קיצר - אם מישהו יכול לעזור ולתת לי כמה שמות מפוצצים אני אשמח
המוני תודות מראש !!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by luckystrike
:( |
ציפית לנטוש את הפורום לכמה שנים וכשתחזור הכל יפרח?
הפתעה...כולם כמעט עשו כמוך ומעטים עוד כותבים כאן...
את הסמיילי העצוב צריך לשמור ליום בו רשמית יוחזרו המפתחות לסוואמפר בטענה הגיונית שאין טעם עוד לחלקה מיוחדת עבור ישראל כאן...
בכל זאת קטעים בולטים שאני זוכר בעיקר מהתוכניות של ארמין
dj eco - americam blues (martin roth edit)
robert nickson - circles
andy blueman - sea tides
lange - out of the sky (kyau vs albert remix) עבר קצת זמן אבל זה לא מפסיק להיות נהדר לדעתי
orjan nielsen - la guitarra עשה הרבה רעש בקיץ - לא נראה לי שיש מצב שלא תשמע אותו לפחות פעם אחת
rank 1 - led there be light קטע גרוע לדעתי...אבל ההמנון הרשמי אז לפחות שתדע איך זה נשמע
avenger - phoebe
cosmis gate - not enough time
jerome isma-ae - smile when you kill me
ronski speed - overfloat (sun decade remix)
ferry corsten - made of love
bobina - time & tide (gareth emery remix) |
|
|
| luckystrike |
אשכרה עצוב...
היינו אימפריה כאן
לאן הכל נעלם אילן ?
שאני חוזר מחו"ל אני אנסה לעזור בפעילות השיקום
יש כאלה?
ראיתי שהרבה פורומים ירדה בהם הפעילות ואפילו בפורום ההולנדי
איפה כל הוותיקים של טראנסאדיקט ? ?
היו ימים, תאמין לי
המון תודה על הקטעים !!!
יש לך עוד דברים שנראה לך שינגנו שם מוכרים ?
יש במה של קלאסיקות - איזה כיף !!!
:)
אני עכשיו שומע את הקטעים שרשמת לי פה מטה - אחד אחד פצצות !!!
המון תודה אחי - אשמח לעוד !
הולך להיות אדיר, איזה ארוע מנצח !
מחר בצהריים הטיסה :) |
|
|
| Vortex_SA |
וואו אני לא טוב בלהמליץ ממש אבל תנסה את האלבום החדש של קוסמיק אני בטוח שיטחנו לו את התחת...
וגם אני ממש לא אהבתי את ההמנון החדש, המנגינה טובה, אבל זה פשוט לא ממש טראנס... |
|
|
| Glenn-Holmes |
קודם כל תהנה..
לגבי הירידה בפורומים - התסכול הגדול הוא שלפני מסיבה עם ארמין הפורום מתעורר לחיים, אנשים חוזרים ואפשר להיות מעט אופטימי כשמפעם לפעם אפילו צץ בחור חדש בשכונה...כולם נעלמים אחרי המסיבה
וזה מתסכל לנהל פורום של 4 וחצי אנשים
ואם לא הייתי מנהל אותו אז זה היה מתסכל להיות שותף לו ולראות אותו אחרי שהיו לו ימים כה יפים במצבו היום |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
קודם כל תהנה..
לגבי הירידה בפורומים - התסכול הגדול הוא שלפני מסיבה עם ארמין הפורום מתעורר לחיים, אנשים חוזרים ואפשר להיות מעט אופטימי כשמפעם לפעם אפילו צץ בחור חדש בשכונה...כולם נעלמים אחרי המסיבה
וזה מתסכל לנהל פורום של 4 וחצי אנשים
ואם לא הייתי מנהל אותו אז זה היה מתסכל להיות שותף לו ולראות אותו אחרי שהיו לו ימים כה יפים במצבו היום |
אילן יהיה בסדר - קצת אופטימיות !!
אגב, מחקת את הסטיקי שהיה למעלה של ההיכרות של כולם ושל החוקים
מה נסגר איתך - תחזיר אותם !
דיקטטור :) |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אילן יהיה בסדר - קצת אופטימיות !!
אגב, מחקת את הסטיקי שהיה למעלה של ההיכרות של כולם ושל החוקים
מה נסגר איתך - תחזיר אותם !
דיקטטור :) |
אני דווקא בעד, הסטיקי האלה כל כך מאוסים! |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אילן יהיה בסדר - קצת אופטימיות !!
|
+1
מסכימה עם מורן... יהיה בסדר
מה שלא יהיה, צריך לשמור על אופטימיות
אבל בהחלט עצוב מאוד מה שקורה/קרה לפורום הזה. אני כבר מזמן מזמן לא כתבתי פה ובקושי נכנסת לקרוא... היו ימים יפים פעם..
אני חושבת שהירידה בפורומים בכלליות היא גם כתוצאה מכך שבשנים האחרונות טראנס ירד ברמה ובאיכות... בשנה האחרונה רואים איזשהו שיפור, אז אני מקווה שאנחנו במגמת עלייה כרגע. טראנס תמיד יחייה, אבל גם תמיד יהיו עליות וירידות בדרך.
אז בואו נקווה שיהיו ימים יפים יותר גם לטראנס מיוזיק וגם לטראנסאדיקט הפורם... ושיהיה לכולם חג פורים שמח! |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by LA©
+1
מסכימה עם מורן... יהיה בסדר
מה שלא יהיה, צריך לשמור על אופטימיות
אבל בהחלט עצוב מאוד מה שקורה/קרה לפורום הזה. אני כבר מזמן מזמן לא כתבתי פה ובקושי נכנסת לקרוא... היו ימים יפים פעם..
אני חושבת שהירידה בפורומים בכלליות היא גם כתוצאה מכך שבשנים האחרונות טראנס ירד ברמה ובאיכות... בשנה האחרונה רואים איזשהו שיפור, אז אני מקווה שאנחנו במגמת עלייה כרגע. טראנס תמיד יחייה, אבל גם תמיד יהיו עליות וירידות בדרך.
אז בואו נקווה שיהיו ימים יפים יותר גם לטראנס מיוזיק וגם לטראנסאדיקט הפורם... ושיהיה לכולם חג פורים שמח! |
טראנס ירד ברמה ובאיכות? מממממממממ... תלוי למי מאזינים.
היו שנים ששמעתי את ארמין והייתי בטוח שהחומרים שהוא מנגן הכי טובים שיש.
דברים השתנוווווווווווו |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by LA©
אני חושבת שהירידה בפורומים בכלליות היא גם כתוצאה מכך שבשנים האחרונות טראנס ירד ברמה ובאיכות... |
אני חושב שזו טעות לתלות בכך את השינויים כאן
לא נעלמתי מכאן גם בתקופה לא קצרה של יותר משנה שבכלל לא הייתי מעודכן בטראנס.
אני לא חושב שאפילו באופן אישי את יכולה להגיד שהפסקת להכנס לכאן כי הטראנס לדעתך בירידה... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by LA©
+1
מסכימה עם מורן... יהיה בסדר
מה שלא יהיה, צריך לשמור על אופטימיות
אבל בהחלט עצוב מאוד מה שקורה/קרה לפורום הזה. אני כבר מזמן מזמן לא כתבתי פה ובקושי נכנסת לקרוא... היו ימים יפים פעם..
אני חושבת שהירידה בפורומים בכלליות היא גם כתוצאה מכך שבשנים האחרונות טראנס ירד ברמה ובאיכות... בשנה האחרונה רואים איזשהו שיפור, אז אני מקווה שאנחנו במגמת עלייה כרגע. טראנס תמיד יחייה, אבל גם תמיד יהיו עליות וירידות בדרך.
אז בואו נקווה שיהיו ימים יפים יותר גם לטראנס מיוזיק וגם לטראנסאדיקט הפורם... ושיהיה לכולם חג פורים שמח! |
זאת אנני מדברת ?!???
המשיח הגיע ?!?? |
|
|
|
|