return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
סיימתי תיכון !!!!
View this Thread in Original format
yahel222
רק עוד בגרות אחת בספרות !!

ואתמול היה לי מסיבת סיום של הכתה
ומחר מסיבת סיום של השכבה
שבגללה אני מפסיד את טיסטו

מישהו יודע אם הוא אמור להופיע היכן שהוא גם ביום שישי??
MoSH_MaN
איזה כיף לך!!

רק עוד שנתיים לי
Agent-Fire
איזה כייף לך...

יוווו יש לי עוד שנתיים
:nervous: :nervous: :eyespop:
oren_naor
ראסמי כייף לך
אני עכשיו לומד להיסטוריה
ורק לחשוב על עוד שנתיים של סבלללל

רבאק ערס עם הבי"ס הזה...
MoSH_MaN
טוב שלושתינו כנציגי מחזור 86

יש ראשון בגרות בהיסטוריה

איכססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססס

לא אכפת לי לקבל אפילו 80

שזה יתן לי 85 סופי
Agent-Fire
כן, גם לי לא איכפת לקבל 80... אבל....
DJ-Energy
לי יש רק עוד...........

4 שנים!

:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :( :( :( :( :(
oren_naor
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
טוב שלושתינו כנציגי מחזור 86

יש ראשון בגרות בהיסטוריה

איכססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססס

לא אכפת לי לקבל אפילו 80

שזה יתן לי 85 סופי


אני יליד 85
אבל סבבה...

:-)
Hell_Copter
כבר בפוסט השני גלישה מהנושא... קבעתם שיא חדש

אז נחזור קצת לט'רד... דותן שיהיה לך בהצלחה אחי עם הבגרות בספרות וכל הכבוד שסיימת בהצלחה את החרא שאנחנו קוראים לו בית ספר
אני מבין שאין לך כמו ל יבניקים אחרים כאן בגרות בתנך... אחרי הבגרות בתנ"ך אני יסיים את השנה שלי וזה יהיה עוד שבועיים מהיום... ב 26 ליוני
תהנה במסיבות שלך
TranceGiant
HAHAHHAHAHHAHAHAHAH

looossserrrzzzz
Guess who finished school, FOREVER and EVER today? Guess who'll spen dht next 2 weeks in a constant state of alcoholism...and guess whos flying to IOS on Monday?

:stongue: :thepirate :toothless :p :D :) :disbelief :crazy: :eyespop: :toocool: :tongue2

DjChook
לך יא משתמט

סתם אחי

עוד שנה אחת... למרות שזאת הייתה שנה הרבה יותר קשה מזו ההולכת לבוא עלי שנה הבאה

שנה הבאה אני מתכנן לערוך שכונה מהביה"ס חחח
yahel222
תודה אנשים
והשנתיים האחרונות הן קשות מבחינת לימודים אבל הלוואי והייתי יכול לעבור אותן שוב
התיכון זה באמת הזמן הכי טוב בחיים - תהנו ממנו !!!
השנה היתה כזאת פצצצצה חבל שהיא נגמרת
וטראנסג'יאנט די איוס כבר לא שווה
עוד חודש מהיום ב13 ביולי אני טס לקלאב מד בקמר !!!!!!! לשבוע
ושבועיים לפני זה ההורים שלי טסים ל10 ימים זתומרת בית ריק !!!!!!!
לנצל לנצל לנצל !!!

רועי - עשיתי תנ"ך שנה שעברה כבר

יוו איך אני מתרגש למסיבת סיום - זה בבית הצנחן ליד אהל שם
וישר אחרי זה הולכים לטי אל וי !!! כל השכבה
קניתי בגדים חדשים
והכי חשוב - הסתפרתי
חבר'ה עשיתי תספורת כמו בקהאם אבל ממש כמוהו !!!
אני מבטיח לכם שאם אתם רואים אותי ישר אתם אומרים שזה בול כמו בקהאם !!!
שיא היפה אין
הצלם (אמיר קל למי שמכיר ) סיפר אותי לאלבום שלו !!!

רק שאלה אחת - מישהו פה יודע לשים עניבה?????????
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement