|
סיימתי תיכון !!!!
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
רק עוד בגרות אחת בספרות !!
ואתמול היה לי מסיבת סיום של הכתה
ומחר מסיבת סיום של השכבה
שבגללה אני מפסיד את טיסטו
מישהו יודע אם הוא אמור להופיע היכן שהוא גם ביום שישי?? |
|
|
| MoSH_MaN |
איזה כיף לך!!
רק עוד שנתיים לי |
|
|
| Agent-Fire |
איזה כייף לך...
יוווו יש לי עוד שנתיים
:nervous: :nervous: :eyespop: |
|
|
| oren_naor |
ראסמי כייף לך
אני עכשיו לומד להיסטוריה
ורק לחשוב על עוד שנתיים של סבלללל
רבאק ערס עם הבי"ס הזה... |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב שלושתינו כנציגי מחזור 86
יש ראשון בגרות בהיסטוריה
איכססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססס
לא אכפת לי לקבל אפילו 80
שזה יתן לי 85 סופי |
|
|
| Agent-Fire |
| כן, גם לי לא איכפת לקבל 80... אבל.... |
|
|
| DJ-Energy |
לי יש רק עוד...........
4 שנים!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :( :( :( :( :( |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
טוב שלושתינו כנציגי מחזור 86
יש ראשון בגרות בהיסטוריה
איכססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססס
לא אכפת לי לקבל אפילו 80
שזה יתן לי 85 סופי |
אני יליד 85
אבל סבבה...
:-) |
|
|
| Hell_Copter |
כבר בפוסט השני גלישה מהנושא... קבעתם שיא חדש
אז נחזור קצת לט'רד... דותן שיהיה לך בהצלחה אחי עם הבגרות בספרות וכל הכבוד שסיימת בהצלחה את החרא שאנחנו קוראים לו בית ספר
אני מבין שאין לך כמו ל יבניקים אחרים כאן בגרות בתנך... אחרי הבגרות בתנ"ך אני יסיים את השנה שלי וזה יהיה עוד שבועיים מהיום... ב 26 ליוני
תהנה במסיבות שלך |
|
|
| TranceGiant |
HAHAHHAHAHHAHAHAHAH
looossserrrzzzz
Guess who finished school, FOREVER and EVER today? Guess who'll spen dht next 2 weeks in a constant state of alcoholism...and guess whos flying to IOS on Monday?
:stongue: :thepirate :toothless :p :D :) :disbelief :crazy: :eyespop: :toocool: :tongue2 |
|
|
| DjChook |
לך יא משתמט
סתם אחי
עוד שנה אחת... למרות שזאת הייתה שנה הרבה יותר קשה מזו ההולכת לבוא עלי שנה הבאה
שנה הבאה אני מתכנן לערוך שכונה מהביה"ס חחח |
|
|
| yahel222 |
תודה אנשים
והשנתיים האחרונות הן קשות מבחינת לימודים אבל הלוואי והייתי יכול לעבור אותן שוב
התיכון זה באמת הזמן הכי טוב בחיים - תהנו ממנו !!!
השנה היתה כזאת פצצצצה חבל שהיא נגמרת
וטראנסג'יאנט די איוס כבר לא שווה
עוד חודש מהיום ב13 ביולי אני טס לקלאב מד בקמר !!!!!!! לשבוע
ושבועיים לפני זה ההורים שלי טסים ל10 ימים זתומרת בית ריק !!!!!!!
לנצל לנצל לנצל !!!
רועי - עשיתי תנ"ך שנה שעברה כבר
יוו איך אני מתרגש למסיבת סיום - זה בבית הצנחן ליד אהל שם
וישר אחרי זה הולכים לטי אל וי !!! כל השכבה
קניתי בגדים חדשים
והכי חשוב - הסתפרתי
חבר'ה עשיתי תספורת כמו בקהאם אבל ממש כמוהו !!!
אני מבטיח לכם שאם אתם רואים אותי ישר אתם אומרים שזה בול כמו בקהאם !!!
שיא היפה אין
הצלם (אמיר קל למי שמכיר ) סיפר אותי לאלבום שלו !!!
רק שאלה אחת - מישהו פה יודע לשים עניבה????????? |
|
|
|
|