|
זהו? אין מסיבה גדולה בפתח אז אין על מה לכתוב?
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
למען האמת ציפיתי שהאכזבה הזו תגיע..
זה משעשע לחשוב עכשיו על אנשים שהיו פה בקושי יומיים פה כמו בועז ובלבלו במוח על רעיונות מהפכניים של ניהול הפורום או רפורמות בהבטיחם שהם כאן כדי להשאר....
וכל השאר שקוראים כאן רק כשארמין מגיע...אני מבטיח לכם שאם הפורום נשאר במצב הנוכחי אז בפעם הבאה שארמין יגיע תצטרכו לחפש פורום אחר ואנשים אחרים להתייעץ איתם
קחו את הטופיק הזה כאזהרה.
אם הקצב של הודעה אחת ליום-יומיים יימשך אין לפורןם הזה זכות קיום
תודה ויום טוב |
|
|
| uzi |
אילן, זהירות!
אתה מבקש מאנשים את הבלתי אפשרי.
אתה מבקש שיהיה להם אכפת וזה מאוד בעייתי (במיוחד אצל ישראלים).
זה לא יהיה פורום של תוכן, כי בשביל זה יש מלא אתרי חדשות של מוזיקה.
זה לא יהיה פורום של הופעות, כי אין הרבה כאלה בארץ.
זה לא יהיה פורום של שיתוף לא חוקי של מוזיקה, למרות שגם זה לא מדוייק. :)
ונוסף על כל הקשיים בשביל לשמוע מוזיקה לא צריך את הפורום הזה בכלל, יש תחנות רדיו אינטרנטיות ושיתופים.
אנשים עובדים, לומדים, בונים חיים ואין להם עצבים להשקיע בשעות הפנאי.
אז אני מציע שנהנה מ"פינת הטראנס הישראלית" הזו כפי שהיא.
נכון היא בעצם רק פינה של פטפטת, אבל זה מה שיש.
גם אני רוצה שהיא תיהיה קצת יותר תוססת אבל כבר עברו מלא מים תחת הגשר מכדי לצפות לזה.
לדעתי נאמר תודה על מה שנשאר ואם למישהו אכפת אז שיכתוב משהו.
זה הכל. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by uzi
אילן, זהירות!
אתה מבקש מאנשים את הבלתי אפשרי.
אתה מבקש שיהיה להם אכפת וזה מאוד בעייתי (במיוחד אצל ישראלים).
זה לא יהיה פורום של תוכן, כי בשביל זה יש מלא אתרי חדשות של מוזיקה.
זה לא יהיה פורום של הופעות, כי אין הרבה כאלה בארץ.
זה לא יהיה פורום של שיתוף לא חוקי של מוזיקה, למרות שגם זה לא מדוייק. :)
ונוסף על כל הקשיים בשביל לשמוע מוזיקה לא צריך את הפורום הזה בכלל, יש תחנות רדיו אינטרנטיות ושיתופים.
אנשים עובדים, לומדים, בונים חיים ואין להם עצבים להשקיע בשעות הפנאי.
אז אני מציע שנהנה מ"פינת הטראנס הישראלית" הזו כפי שהיא.
נכון היא בעצם רק פינה של פטפטת, אבל זה מה שיש.
גם אני רוצה שהיא תיהיה קצת יותר תוססת אבל כבר עברו מלא מים תחת הגשר מכדי לצפות לזה.
לדעתי נאמר תודה על מה שנשאר ואם למישהו אכפת אז שיכתוב משהו.
זה הכל. |
כדי לפתוח היום תת פורום של מדינה בפורומים צריך להביא למנהל סוואמפר רשימה של 20 משתמשים פעילים לפחות מאותה מדינה...אני אומר בואו נסגור ואם להאנשים יהיה מספיק אכפת שיפנו בחזרה לסוואמפר עם רשימת אנשים פעילים בפורומים כאן...
לא צריך מנהל...לא צריך פורום....ברגע שלא יהיו פורום אולי לאנשים יהיה אכפת...אז השינוי יהיה אפשרי - או שלא....אם לאף אחד לא אכפת אז לא נורא אם הפורום הזה יחדל מלהתקיים |
|
|
| benji904 |
| There are also people who just like the discussion part, but remain absent when the actual parties are taking place... :rolleyes: :D |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
כדי לפתוח היום תת פורום של מדינה בפורומים צריך להביא למנהל סוואמפר רשימה של 20 משתמשים פעילים לפחות מאותה מדינה...אני אומר בואו נסגור ואם להאנשים יהיה מספיק אכפת שיפנו בחזרה לסוואמפר עם רשימת אנשים פעילים בפורומים כאן...
לא צריך מנהל...לא צריך פורום....ברגע שלא יהיו פורום אולי לאנשים יהיה אכפת...אז השינוי יהיה אפשרי - או שלא....אם לאף אחד לא אכפת אז לא נורא אם הפורום הזה יחדל מלהתקיים |
אילן, אני מבין וצר לי לומר לך שבקושי לשמונה אנשים אכפת. |
|
|
| luckystrike |
אילן מה זה הדרמטיות הזאת ?
תחשוב על כל אלה של פעם שיכנסו ויראו שהפורום כבר לא קיים
נעשה אגודה ונבוא להרביץ לך
אמרתי לך - אני חוזר מחו"ל ועוזר עם פעילויות שיקום
אמנם הבטחתי לחזור בעבר אבל עכשיו אפילו יש לי קוד נורמלי כמו פעם שאני אוכל להיכנס מהר.
קיצר - יהיה בסדר
שום סגירה ושום בתיך
מאיפה הרעיונות האלה ? |
|
|
| Vortex_SA |
שמע, המצב קשה, אני מסכים, אבל אין לך למה לעשות פעולה, הצעד הכי נבון יהיה לא לנקוט פעולה :) בוא נראה מה הולך עם הפורום, ימים טובים בפתח!
האמת היא שאני לא זוכר ממש על מה דיברנו פעם? על מה דיברנו באמת? על טראקים? על מסיבות? על איזה כיף זה באסים? |
|
|
| Viber |
יאללה תעשה לי טובה, אתה בעצמך כבר לא מכור לטראנס
ושיא ההתלהבות שלך ושל כולם היא שארמין ואן בורינג בא לארץ לנגן כמה טראקים מסריחים של סטונפייס וטרמינל הארורים
הבעיה היא שלפורום הזה אין באמת איך למשוך אנשים, מה הייחוד שלו?? עוד פורום של אנשים שמדברים על סטייט אוף טראש/אלקטרו ובמקרה הטוב - סאשה ודיגוויד ולכל זה יש אלטרנטיבות פחות שחורות מטראנסאדדיקט.
לך למיוזיק דיסקאשן, המקום שורץ בשמוקים שליליים אבל לפחות הם הכירו לי כ"כ הרבה דברים ניפלאים.
אני מצטער שלא פתחתי פה ט'רדים בעצמי מפאת חוסר זמן, אבל למען האמת - גם כשרציתי לפתוח ט'רד לא הרגשתי שיש פה מישהו רציני לדבר איתו חוץ מעוזי וממך (אילן). |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
שמע, המצב קשה, אני מסכים, אבל אין לך למה לעשות פעולה, הצעד הכי נבון יהיה לא לנקוט פעולה :) בוא נראה מה הולך עם הפורום, ימים טובים בפתח!
האמת היא שאני לא זוכר ממש על מה דיברנו פעם? על מה דיברנו באמת? על טראקים? על מסיבות? על איזה כיף זה באסים? |
טוב לראות שאתה עדיין פה אחי !
:)
עוד שעתיים אני בשדה התעופה
בדרך לאנרג'י
WOOPY |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Viber
יאללה תעשה לי טובה, אתה בעצמך כבר לא מכור לטראנס
ושיא ההתלהבות שלך ושל כולם היא שארמין ואן בורינג בא לארץ לנגן כמה טראקים מסריחים של סטונפייס וטרמינל הארורים
הבעיה היא שלפורום הזה אין באמת איך למשוך אנשים, מה הייחוד שלו?? עוד פורום של אנשים שמדברים על סטייט אוף טראש/אלקטרו ובמקרה הטוב - סאשה ודיגוויד ולכל זה יש אלטרנטיבות פחות שחורות מטראנסאדדיקט.
לך למיוזיק דיסקאשן, המקום שורץ בשמוקים שליליים אבל לפחות הם הכירו לי כ"כ הרבה דברים ניפלאים.
אני מצטער שלא פתחתי פה ט'רדים בעצמי מפאת חוסר זמן, אבל למען האמת - גם כשרציתי לפתוח ט'רד לא הרגשתי שיש פה מישהו רציני לדבר איתו חוץ מעוזי וממך (אילן). |
"ארמין ואן בורינג"
חחחחחחחחחחחח... איזה קטעים :D
(כמובן שאנחנו צריכים להיות אסירי תודה שהוא עדיין בא לארץ.)
תודה על המילה הטובה, אוהבים אותך. |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by luckystrike
טוב לראות שאתה עדיין פה אחי !
:)
עוד שעתיים אני בשדה התעופה
בדרך לאנרג'י
WOOPY |
בן ז... |
|
|
| Karin Cohen |
דווקא כן יש מסיבה קרובה... מרטין רות' לא?
:)
והיי לכולם, אני חדשה (: |
|
|
|
|