|
אינפקטד
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
שמעתם שמגיעים להופעה במאי ?
אמנם כבר הייתי ביותר מדי הופעות שלהם אבל למה לא
:) |
|
|
| Viber |
תגידו, מישהו פה באמת עדיין גאה בהם??\אוהב את המוזיקה שלהם??
אני ממש מתבאס שכשאני אומר שאני אוהב טראנס אנשים ישר חושבים שאני מתכוון לאינפקטד או סקאזי. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Viber
תגידו, מישהו פה באמת עדיין גאה בהם??\אוהב את המוזיקה שלהם??
אני ממש מתבאס שכשאני אומר שאני אוהב טראנס אנשים ישר חושבים שאני מתכוון לאינפקטד או סקאזי. |
אני נמצא בסטייט אוף מיינד קבוע לגביהם - פשוט לא מתעניין
התעלמות מוחלטת - הם מעולם לא עניינו אותי ואין סיבה שזה ישתנה כעת |
|
|
| luckystrike |
אני גם לא אוהב שישר טראנס מקושר לז'אנר שלהם
ועם זאת, כל סוג של מוזיקה אלקטרונית הוא טוב , בייחוד אם הוא בא מאמנים ישראליים.
זה שבכל חור בעולם מכירים אותם זה כבוד, הם עושים מוזיקה טובה בז'אנר האלקטרוני שלהם והם יודעים לתת הופעה |
|
|
| uzi |
אני אומנם מכיר רק שניים שלושה טראקים שלהם אבל מצדיע להם.
למה?
כמות ההופעות החודשיות שלהם היא כמו של ארמין.
הם הופיעו בכל חור אפשרי.
הם נותנים הופעה מאוד מושקעת, הרבה יותר מאשר מפורסמים מהם!
הם מצויינים בתחום שלהם.
אי אפשר להתוכח עם הצלחות, באמת כל הכבוד. |
|
|
| manor |
גם אני לא סובל את הסגנון הזה.
מעצבן אותי שאנשים פה בארץ לא מכירים שום דבר אחר חוץ מפסיכודאלי, ועוד קוראים לזה טראנס.
אבל בכל זאת הם עושים לנו המון כבוד בעולם,ואומרים עליהם שמבחינת סאונד הם ענקיים.
למרות שזה לא אכפת לי כל כך כי המוזיקה שלהם עדיין מגעילה אותי, ואני בכלל לא מתחבר אליה. |
|
|
| Viber |
תיראו, תכל'ס זאת מוזיקה להמונים.
אני לא מת על פסיי טראנס אבל במקרה גדלתי גם על אסטרל פרוג'קשן קצת ועל התוכנית המצויינת של אריה סופר ברדיו ירושלים (לפני כל האמפי3) ולכן יש לי למה להשוות אותם.
ובנוסף שמתי לב לתופעה - כמעט כל אחד שמכיר מוזיקה אלקטרונית דיי טוב לא אוהב את המוזיקה שלהם, פשוט מוזיקה לנובים
:D
ועזבו אותכם מכל הקטע הזה של "ישראלים", הם לא יוסי בניון
:) |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Viber
כמעט כל אחד שמכיר מוזיקה אלקטרונית דיי טוב לא אוהב את המוזיקה שלהם, פשוט מוזיקה לנובים. |
יש משהו במשפט הזה...
אבל אני באמת לא אובייקטיבי, אני בקושי מכיר 2 טראקים שלהם. |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by uzi
יש משהו במשפט הזה...
אבל אני באמת לא אובייקטיבי, אני בקושי מכיר 2 טראקים שלהם. |
Consider yourself lucky;) |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Viber
תיראו, תכל'ס זאת מוזיקה להמונים.
אני לא מת על פסיי טראנס אבל במקרה גדלתי גם על אסטרל פרוג'קשן קצת ועל התוכנית המצויינת של אריה סופר ברדיו ירושלים (לפני כל האמפי3) ולכן יש לי למה להשוות אותם.
ובנוסף שמתי לב לתופעה - כמעט כל אחד שמכיר מוזיקה אלקטרונית דיי טוב לא אוהב את המוזיקה שלהם, פשוט מוזיקה לנובים
:D
ועזבו אותכם מכל הקטע הזה של "ישראלים", הם לא יוסי בניון
:) |
שמע, יש להם כמה טראקים מהאלבום קלאסיקל מאשרום שאני אוהב לשמוע עד היום,
bust a move
classical mushroom
זה טראקים ממש טובים, בוא נגיד שמבי.פי.אמפייר חלה הדרדרות של האהבה שלי אליהם, דברים נהיו יותר משעממים, פחות מאתגרים, ויותר רגילים...
ואתה חולה על הגדרות המוניות אה? :) |
|
|
| Viber |
| טוב נו, החומר הישן שלהם היה יותר טוב - על זה אין ויכוח. |
|
|
|
|