return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
אילן איפה הסטיקי ??
View this Thread in Original format
luckystrike
אילן, איפה הסטיקי שהיו למעלה של החוקים פה והשני של ההיכרות עם כולם ?

יא דכאוני, תחזיר אותם !
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by luckystrike
אילן, איפה הסטיקי שהיו למעלה של החוקים פה והשני של ההיכרות עם כולם ?

יא דכאוני, תחזיר אותם !


הם יחזרו בזמן המתאים ובמועד המתאים (או במילים אחרות אם תהיה פה בעוד חודש כדי לנג'ס לי על זה, הם יחזרו...)
uzi
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
הם יחזרו בזמן המתאים ובמועד המתאים (או במילים אחרות אם תהיה פה בעוד חודש כדי לנג'ס לי על זה, הם יחזרו...)

אילן, טוב שהעפת את הסטיקי הישנים, המאוסים, המעפנים האלה.
מי צריך את "חבר'ה שחדשים פה, נא לקרוא" בכלל?
למה, מי חדש פה?
איזה נהלים צריך לפורום הקטנצ'יק הזה?
דיי עם הפלצנות!
ובשביל מה צריך ט'ראד ענק של הכרות עם משתמשים שלא דרכו פה מאז שנת אנטיוכוס?
אולי ביום בהיר אחד הם יחזרו ויגלו שהסטיקי האלו כבר לא סטיקי, אלוהים ישמור!
אילן, אני מציע לך לחשוב על תירוצים טובים כבר עכשיו. :D
ואם יגרשו אותך בגלל הסטיקי, אל דאגה, אני הראשון שיקנה את האוטו-ביוגרפיה שלך. כבר דיברנו על זה.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by uzi
אילן, טוב שהעפת את הסטיקי הישנים, המאוסים, המעפנים האלה.
מי צריך את "חבר'ה שחדשים פה, נא לקרוא" בכלל?
למה, מי חדש פה?
איזה נהלים צריך לפורום הקטנצ'יק הזה?
דיי עם הפלצנות!
ובשביל מה צריך ט'ראד ענק של הכרות עם משתמשים שלא דרכו פה מאז שנת אנטיוכוס?
אולי ביום בהיר אחד הם יחזרו ויגלו שהסטיקי האלו כבר לא סטיקי, אלוהים ישמור!
אילן, אני מציע לך לחשוב על תירוצים טובים כבר עכשיו. :D
ואם יגרשו אותך בגלל הסטיקי, אל דאגה, אני הראשון שיקנה את האוטו-ביוגרפיה שלך. כבר דיברנו על זה.


למען האמת עוזי אתה יכול להיות הדובר שלי כי הדברים הללו שרשמת הם בדיוק הסיבה שמאחורי ההחלטה להפטר לעת עתה מהנושאים הלעוסים האלה בראש הדף
uzi
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
למען האמת עוזי אתה יכול להיות הדובר שלי כי הדברים הללו שרשמת הם בדיוק הסיבה שמאחורי ההחלטה להפטר לעת עתה מהנושאים הלעוסים האלה בראש הדף

ברור, הרי כל הויכוח פה הוא כמו סערה בכוס מים.
luckystrike
אחים שלי

עם כל הכבוד לפלצנות, תקראו מה שכתבתם מעלה - זה נשמע קצת יותר פלצני


לי זה נראה כאילו לאילן קצת נמאס להיכנס לפה והוא רוצה שסוואמפר יראה שיורדת הפעילות על מנת שיסגרו את הבסטה הקטנטנה שנשארה פה
uzi
quote:
Originally posted by luckystrike
אחים שלי

עם כל הכבוד לפלצנות, תקראו מה שכתבתם מעלה - זה נשמע קצת יותר פלצני


לי זה נראה כאילו לאילן קצת נמאס להיכנס לפה והוא רוצה שסוואמפר יראה שיורדת הפעילות על מנת שיסגרו את הבסטה הקטנטנה שנשארה פה

ואתה בטח חושב שהסטיקי העתיקים הללו יצילו את המצב... נכון? :D
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by luckystrike
אחים שלי

עם כל הכבוד לפלצנות, תקראו מה שכתבתם מעלה - זה נשמע קצת יותר פלצני


לי זה נראה כאילו לאילן קצת נמאס להיכנס לפה והוא רוצה שסוואמפר יראה שיורדת הפעילות על מנת שיסגרו את הבסטה הקטנטנה שנשארה פה


אני רוצה שאנשים יכתבו מדי פעם...
luckystrike
שכנעת אותי אחי היקר
:)

אני איתך יא אילן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement