|
אילן איפה הסטיקי ??
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
אילן, איפה הסטיקי שהיו למעלה של החוקים פה והשני של ההיכרות עם כולם ?
יא דכאוני, תחזיר אותם ! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אילן, איפה הסטיקי שהיו למעלה של החוקים פה והשני של ההיכרות עם כולם ?
יא דכאוני, תחזיר אותם ! |
הם יחזרו בזמן המתאים ובמועד המתאים (או במילים אחרות אם תהיה פה בעוד חודש כדי לנג'ס לי על זה, הם יחזרו...) |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
הם יחזרו בזמן המתאים ובמועד המתאים (או במילים אחרות אם תהיה פה בעוד חודש כדי לנג'ס לי על זה, הם יחזרו...) |
אילן, טוב שהעפת את הסטיקי הישנים, המאוסים, המעפנים האלה.
מי צריך את "חבר'ה שחדשים פה, נא לקרוא" בכלל?
למה, מי חדש פה?
איזה נהלים צריך לפורום הקטנצ'יק הזה?
דיי עם הפלצנות!
ובשביל מה צריך ט'ראד ענק של הכרות עם משתמשים שלא דרכו פה מאז שנת אנטיוכוס?
אולי ביום בהיר אחד הם יחזרו ויגלו שהסטיקי האלו כבר לא סטיקי, אלוהים ישמור!
אילן, אני מציע לך לחשוב על תירוצים טובים כבר עכשיו. :D
ואם יגרשו אותך בגלל הסטיקי, אל דאגה, אני הראשון שיקנה את האוטו-ביוגרפיה שלך. כבר דיברנו על זה. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by uzi
אילן, טוב שהעפת את הסטיקי הישנים, המאוסים, המעפנים האלה.
מי צריך את "חבר'ה שחדשים פה, נא לקרוא" בכלל?
למה, מי חדש פה?
איזה נהלים צריך לפורום הקטנצ'יק הזה?
דיי עם הפלצנות!
ובשביל מה צריך ט'ראד ענק של הכרות עם משתמשים שלא דרכו פה מאז שנת אנטיוכוס?
אולי ביום בהיר אחד הם יחזרו ויגלו שהסטיקי האלו כבר לא סטיקי, אלוהים ישמור!
אילן, אני מציע לך לחשוב על תירוצים טובים כבר עכשיו. :D
ואם יגרשו אותך בגלל הסטיקי, אל דאגה, אני הראשון שיקנה את האוטו-ביוגרפיה שלך. כבר דיברנו על זה. |
למען האמת עוזי אתה יכול להיות הדובר שלי כי הדברים הללו שרשמת הם בדיוק הסיבה שמאחורי ההחלטה להפטר לעת עתה מהנושאים הלעוסים האלה בראש הדף |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
למען האמת עוזי אתה יכול להיות הדובר שלי כי הדברים הללו שרשמת הם בדיוק הסיבה שמאחורי ההחלטה להפטר לעת עתה מהנושאים הלעוסים האלה בראש הדף |
ברור, הרי כל הויכוח פה הוא כמו סערה בכוס מים. |
|
|
| luckystrike |
אחים שלי
עם כל הכבוד לפלצנות, תקראו מה שכתבתם מעלה - זה נשמע קצת יותר פלצני
לי זה נראה כאילו לאילן קצת נמאס להיכנס לפה והוא רוצה שסוואמפר יראה שיורדת הפעילות על מנת שיסגרו את הבסטה הקטנטנה שנשארה פה |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחים שלי
עם כל הכבוד לפלצנות, תקראו מה שכתבתם מעלה - זה נשמע קצת יותר פלצני
לי זה נראה כאילו לאילן קצת נמאס להיכנס לפה והוא רוצה שסוואמפר יראה שיורדת הפעילות על מנת שיסגרו את הבסטה הקטנטנה שנשארה פה |
ואתה בטח חושב שהסטיקי העתיקים הללו יצילו את המצב... נכון? :D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחים שלי
עם כל הכבוד לפלצנות, תקראו מה שכתבתם מעלה - זה נשמע קצת יותר פלצני
לי זה נראה כאילו לאילן קצת נמאס להיכנס לפה והוא רוצה שסוואמפר יראה שיורדת הפעילות על מנת שיסגרו את הבסטה הקטנטנה שנשארה פה |
אני רוצה שאנשים יכתבו מדי פעם... |
|
|
| luckystrike |
שכנעת אותי אחי היקר
:)
אני איתך יא אילן |
|
|
|
|