return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

 
Kraftwerk Suvilahdessa 13.08
View this Thread in Original format
DuBam
Päivää taloon!

http://www.livenation.fi/event/getEvent/eventId/340983/



Tulipa sitten satsattua 49 euroa kyseisen keikan piletteihin, pitäähän sitä nyt kerran elämässä nähdä ne alkuperäiset robotit, elävänä :)

Onko muita menijöitä?


Olis kiva tietää vähäsen mitä odottaa, oliko kukaan teistä näkemässä Krafwerkin edellistä esiintymistä 2004?
nekholm
Mitkä olisi Kraftwerkin parhaat biisit? En tiedä oonko kuullu niistä yhtään :/
DuBam
quote:
Originally posted by nekholm
Mitkä olisi Kraftwerkin parhaat biisit? En tiedä oonko kuullu niistä yhtään :/


Havaitsen aimo annoksen sarkasmia tuossa tekstissä(?) :stongue:

The Model

http://www.youtube.com/watch?v=QgS252XT_Ts

The Robots

http://www.youtube.com/watch?v=VXa9tXcMhXQ

"Works well on drugs" :p:


Edit: Jos ihan rehellisiä ollaan niin ei Kraftwerkillä omastakaan mielestäni ole mitään über tajunnan räjäyttäviä biisejä, ja heidän parhaat ovat muitten remixejä. Toki The Robots, Metropolis ja esim. Das/The Model ovat loistavia tuotoksia, mutta suurin syy miksi olen ylipäätään lähdössä sinne keikalle on yksinkertaisesti se että Kraftwerk on electron äiti ja pakko nähdä kerran elämässä.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement