|
Cherry Moon - Hall 2 (Agenda April 2009)
|
View this Thread in Original format
| quincy |
 
(04.04) BELFUNK ABSTRACT
Michael Forzza (Pulse factory, Belfunk)
Tom De No (Belfunk, Le Dimanche)
Mike Thompson
(11.04) THE TECH-NICALS
The Tech-Nicals (Joey Payne vs Cekezz vs Biool)
Mike Thompson
(16.04) DEJA VU
Soulphonic (Extreme, Café D'anvers)
Mike Thompson & Guests
(25.04) BATTLE OF HOUSE
Joey Payne vs Cekezz vs Biool (Factory, Creamm, Insane)
Phil Monday vs Mike (Kings club)
Mike Thompson |
|
|
| Pumaz |
| lol @ Cekezz :haha: |
|
|
| Xilver |
| Gaat er hier nu echt voor elk feestje een aparte thread aangemaakt worden? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ge zou ze eens bezig moeten zien op het forum van mijn (ondertussen ex-) unief :nervous: |
|
|
| quincy |
| 4 feesten in 1 topic is toch niet overdreven zeker? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by quincy
4 feesten in 1 topic is toch niet overdreven zeker? |
terugdenkend aan andere CM threads zou je ondertussen moeten weten dat er niet bijzonder veel reactie op dergelijke posts komt. Als je dan toch een aparte thread wilt, mss is het dan beter om 1 thread te maken voor AL de CM parties ;) |
|
|
| quincy |
wie weet, mij gelijk.
ik doe maar zoals op alle andere fora gedaan wordt en dat is per event een topic aanmaken. |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Pumaz
lol @ Cekezz :haha: |
Kent ge hem van bij de Johan mss? :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Devilex
Kent ge hem van bij de Johan mss? :) |
Inderdaad, maar ook als dj hoor.
Hij had toen de gewoonte om platen die ikzelf, Gols, Vince en anderen al een paar weken of maanden speelden aan te kopen, om ze vervolgens op +10 pitch te spelen in de Factory :rolleyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hehe, juist. Ik herinner mij nog een demo van hem met JFOS die zo was opgepitched dat het klonk als de Chipmunks :wtf: |
|
|
|
|