|
Transformers!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by serialkillah
maare das een erreg vet filmpje:)
het wordt tijd dat ze in Hollywood een Transformers; The Movie maken... |
dr is al een Transformers Movie :toocool: !! uit 1987 of zow... worden Optimus Prime en Megatron gekilled en verder weet k nie meer waar die over gaat..... Owja, Dinobots en komen er ook veelvuldig in voor. Owja nog een keer, het ging over de Matrix die gestolen wordt of zow...
ltr :)
btw, erg cool filmpje!! Was t Bumblebee? :D |
|
|
| serialkillah |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
dr is al een Transformers Movie :toocool: !! uit 1987 of zow... worden Optimus Prime en Megatron gekilled en verder weet k nie meer waar die over gaat..... Owja, Dinobots en komen er ook veelvuldig in voor. Owja nog een keer, het ging over de Matrix die gestolen wordt of zow...
ltr :)
btw, erg cool filmpje!! Was t Bumblebee? :D |
ik bedoel een real life movie.... zoals nu spiderman en scooby doo |
|
|
| MaGiK54 |
| Zit nu in Spanje en zat vanochtend Transformers te kijken in het Spaans, errug funnie.:D |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by serialkillah
ik bedoel een real life movie.... zoals nu spiderman en scooby doo |
okidoki :clown: ... Scooby Doo lykt me trouwens onzettend GAARRRR!!! :eyespop: |
|
|
| DJ_Siesta |
ik keek vorger altijd naar transformers, net als Dragonball Z nu :D:D
altijd uit school, toen zak nog op basiscschool
half 1 op rtl 4. dat ware nog us tijde :) |
|
|
| New Wave |
| mwjha Transformers waren wel phat....vroeger...die in auto's veranderden die waren stoer.....na Transformars waren My Little Ponies echt TE BRUUT!!! |
|
|
| Apoptosis |
| Megan uit My Little Pony was echt een lekker wyf! :tongue3 |
|
|
| TEN - JI |
Aww, de TFs waren en zijn nog steeds te gek. Nostalgie tot en met als ik aan die periode terugdenk. Gunst, toen die movie uitkwam! Ik heb die videoband uitgesleten.
Hoe erg ik het niet vond dat OPTMIMUS PRIME dood ging. Niet dat RODIMUS geen goeie opvolger was hoor, maar Optimus is gewoon the Primest of all toch?
Ook m'n favoriete baddie STARSCREAMER werd scrapmetal, maar die geremodeleerde MEGATRON maakte dat meer dan goed.
(Ook de Silverhawks waren way cool btw.) |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by TEN - JI
maar die geremodeleerde MEGATRON maakte dat meer dan goed.
|
GALVATRON bedoel je!
:gsmile: |
|
|
| Muppet |
was d8 ik een jaartje geleden dat de beast wars erwaren...nieuwe transformers...was wel lache.
Gaaf filmpje btw
Greetz Muppet |
|
|
| TEN - JI |
GALVATRON/MEGATRON. It's all the same, no?
Volgens mij werd Megatron door die "goden" toch omgebouwd tot Galvatron?
Een hele goede set van de schrijvers vond ik trouwens ,want Galvatron was way cooler en gevaarlijker dan die irritante Megatron. |
|
|
| Optimus |
| maar Optimus was de beste van allemaal!!!!:D:D:D |
|
|
|
|