my god this was a crazy party!!!!!! 60k people... ive never seen anything like that. :eyespop:
got tons of pics and video from the event and when i get back home i will post it all.
got there around 2. spent most of my time in the high contrast arena where throughout the day/night joop, simon patterson, and marco v all ing killed it!!!!! checked out the swedish house mafia on the mainstage which was awesome but after 30 mins i got bored. each time i walked by the qdance stage i stopped and stared! :eyes: i couldnt believe how many people were there and how insane it looked!!!! went back to it at night see it in full effect and climbed the mountain to get a better view. only regret was not seeing the lasers there. :( i did catch them at the mainstage during sander van doorn though and woooooooooow!!!!! i saw tiesto last week in ibiza, but the lasers at mysteryland were waaaaaay better. and tiesto usually has good lasers. left around 10 so that we could skip the crazy rush at the end when the festival ends. did manage to catch the fireworks show on the busride back to the train station.
wow. what a festival. i need to come back again for another festival. you guys really know how to party.
like i said... ill post all my stuff as soon as i can. :)
Frodoger
geil wars....
lieder mein navi verloren, also spass faktor auch irgendwie nich so toll...
lieder mein navi verloren, also spass faktor auch irgendwie nich so toll...
Wie kann man das verlieren? :conf: Oder geklaut worden :conf:
Die Q-Dance Stage sieht mal nur HAMMER aus.. der Clown kommt richtig böse. Auch schon bei Tag :eyes:
Mainstage geil
:eyes: :eyes: :eyes:
So ein Elend das ich im Sommer zu nix Zeit habe *grrr*
Frank-HH
quote:
Originally posted by idk
der Clown kommt richtig böse.
war übrigens das teil von der Qlimax 2006... nur in weiß angepinselt.
unKnOwn`
nice nice .. die leute n stück weiter im westen wissen einfach wie man ne vernünftige bühnenshow abliefert :disbelief
Felicity
schon, aber feiern wie wir deutschen...können die nicht. und das sag nich nur ich sondern auch menno :toothless
idk
quote:
Originally posted by Frank-HH
war übrigens das teil von der Qlimax 2006... nur in weiß angepinselt.
Mhh.. jetzt wo du's sagst :p Kommt aber richtig gut... geniale Idee. Absolut sinnvolle Art das Altmaterial nochmal zu verwenden... deutlich gekonnter als bei Qlimax 2007 :clown: