return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
AvB - State Of Trance 52
View this Thread in Original format
MiB
nån som lyssnade på denna idag??... säger bara...wooow... hoppas dom rippar båda delarna denna gång vilket dom inte brukar göra...

spelade en ny armin låt nr.8 på första delen...=)sen då låt 1 på andra delen... :eyespop: så bra set asså... oj oj oj

tracklist:
code:
1. Art of Trance- Love washes over (Platipus) 2. Oceanlab feat. Justine Suissa- Sky falls down (Captivating sounds) 3. 2 Players- Signet (G&M project remix) (Afterglow) TUNE OF THE WEEK: 4. Driftwood- Freeloader (Spinning) 5. Hemstock & Jennings- Crimson Soil (Phaze three) 6. Above & Beyond- Far from in Love (CDR) 7. Energy 52- Cafe del Marco V. (Hooj) 8. Armin van Buuren feat. Ray Wilson- Yet Another Day (Rising Star remix) (Armind) 9. Marco V.- Indicator (Scott Mac's Recall mix) (Duty Free) 10. John Selway- Edge of Now (Secret Cinema remix) (ID&T) 21.00- 22.00-> Armin van Buuren Non-stop in the mix Live @ Glow, Washington DC (recorded 08-06-2002) 1. Solar Stone- Seven Cities (Armin van Buuren remix)(Hooj) 2. Sunset Drive- Does it matter (Dub)(FTM) 3. Paul Oakenfold- Southern Sun (Dj Tiesto remix)(Perfecto) 4. Dj Tiesto - Dallas 4pm (Blackhole) 5. 2 Players - Signet (Plastic Angel Remix) 6. Rapid Eye- Circa- Forever (ATCR) 7. Unknown Artist- Can U feel? (CDR) 8. Mesh- Persuasion (ITWT) 9. Project Medusa feat. Exor- Moonshine (Liquid)
RebeL9
mm den var übernice. mäktiga övergångar av armin =)
Dj_Activated
Jepp den va skitbra!
mindshooter
Fan va många låtar där jag inte hört som säkert äger!!
Denna måste postas här :)
RebeL9
och mindre än 2 timmar efter settet så släpptes den :)
Armin_Van_Buuren_-_Live_At_ID-T_Radio_(A_State_Of_Trance)-CABLE-06-13-2002-DOC
MiB
synd att det bara va andra mixen dom släppte... vill ha den först oxå med Above & Beyond- Far from in Love och Armin van Buuren feat. Ray Wilson- Yet Another Day (Rising Star remix) 2 ruskigt bra låtar... hoppas det kommer en rip till med båda mixarna...
Endre
tung gung alltid med armin
doter
Ja hörde endast slutet på del 2. :(

Måste ha dessa set asså!

Villa jävla låtar han spelar!

AvB imponerar mer å mer...
RebeL9
mer och mer? har typ tyckt att han varit bland de bästa sedan han släppte Communication 1999.
Hans liveset under 99 och 2000 är fortfarande några av mina favoriter. Har sparat alla på en säker plats. Brukar ta fram dem då och då för att påminnas om den melodiska trancens storhetstid :D
Fast Armin verkar vara starkt tillbaka på den melodiska banan. NICE :D
Dj Memento
Var kan man hitta detta set? AG vägrar...

Jre
Ni som inte hittat det ännu!

Det finns någon stans på FORUMET bare å leta lite :))

/Jre
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement